Hop til indhold

Recommended Posts

For et par uger siden var jeg en tur i København, og havde planlagt og researched lidt på mulighederne - Dem er der jo rigeligt af i København. Da jeg benyttede mig af DSB service tpå turen, var Vesterbro det mest oplagte.

Jeg fandt et sted på Flensborggade, jeg har desværre ikke været istand til at finde annoncen igen, men det kan være at der er nogen herinde som kan være behjælpelig? For et gensyn er ikke helt udelukket.

Jeg blev gennet ind i forlystelsesrummet af en sød og rar bordelmutter af udenlandsk herkomst. Her blev jeg efter lidt venten mødt at en yderst smuk og behagelig kvinde fra Argentina, jeg vil skyde hende til at være 25-30 år.

Hendes service og kundskaber var langt over gennemsnittet, ikke noget med at blive bedt om at tage tøjet af og lægge mig på sengen. Nej, hun startede ud med dybe kys, inden hun hjalp mig ud af overtøjet imens min krop blev kærtegnet. Herefter blev bukserne knappet op, endnu inden vi var kommet over til sengen, og hun startede på det franske.

Herefter lagde jeg hende på sengen hvor vi kælede videre inden hun satte sig ovenpå mig, hvorefter akten gik i gang - Super oplevelse, lige efter mit hoved!

Sex: 12

Udseende: 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det var i Flensborggade 37, 4 sal eller noget lign.

Jeg kan desværre ikke sende et link, da jeg som skrevet ikke har fundet annoncen igen. Men jeg fandt den i EB i første omgang, så det er her der skal ledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...