Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude! Håber i kan give lidt hjælp i min søgen. Skal lige siges jeg har begrænset erfaring med massage klinikkerne så i må meget gerne give god fif når i besvarer min forespørgsel :)

Jeg er på udkig efter en moden massør (her tænker jeg +45 eller noget i den stil) som stadig har flot krop og nogle store bryster i Århus området. Der må lige så gerne være en fuld pakke med i besøget. Håber i kan hjælpe

 

Mvh

 

Redigeret af Ukendt territorie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Samtlige thaiklinikker i Århus kan opfylde dine ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 2 minutter siden:

Samtlige thaiklinikker i Århus kan opfylde dine ønsker.

Det er ikke min umiddelbare erfaring. Lige så har jeg læst mig til at madammerne holder sig kun til massagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ukendt territorie skrev, for 51 minutter siden:

Du er sgu en mand af få ord. Navn jeg skal spørge efter, er det fp og er der noget kvinden du har i tankerne er ekstra god til? 

+45 der? Jeg troede, at de er mellem 30-35? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Du må selv ud at undersøge markedet, man kan ikke få alt serveret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ukendt territorie skrev, for 17 timer siden:

Er hendes bryster store nok til at lave tit job? 

ja

et lille stille opråb, kan vi ikke aftale (dette gælder alle) at man lige bruger 10 minutter på selv at undersøge div internet fora inden man spørger herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 19 timer siden:

ja

et lille stille opråb, kan vi ikke aftale (dette gælder alle) at man lige bruger 10 minutter på selv at undersøge div internet fora inden man spørger herinde?

Har jeg skam også, men mister hurtigt overblikket ovrr de forskellige anmeldelser (havde fx læst din om jailak men kunne ikke finde den igen, da jeg havde glemt navnet på anmeldelsen).

Derudover bemærkede jeg også at folk tit skriver at vedkommende på de forskellige klinikker er der i en begrænset periode. Så tænkte at det ville være lettere at spørge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ukendt territorie skrev, for 2 minutter siden:

Har jeg skam også, men mister hurtigt overblikket ovrr de forskellige anmeldelser (havde fx læst din om jailak men kunne ikke finde den igen, da jeg havde glemt navnet på anmeldelsen).

Derudover bemærkede jeg også at folk tit skriver at vedkommende på de forskellige klinikker er der i en begrænset periode. Så tænkte at det ville være lettere at spørge :)

Den køber jeg, men holder stadigvæk fast i min opfordring til selv at søge på nettet, ja hos Jailak kan du finde en voksen dame, Nong, med atributter der kan klare et tittyfuck job.

Husk en beretning, god tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Siam Jyllands Alle 8. Indehaveren Mei har store bryster og er med på at give dig en stund. Hun er omkirng 50 vil jeg tro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Siam Jyllands Alle 8. Indehaveren Mei har store bryster og er med på at give dig en stund. Hun er omkirng 50 vil jeg tro. 

50 Tak ska du ha :rolleyes: men hun lever da op til Ts ønsker, må man sige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 2 minutter siden:

50 Tak ska du ha 

Ja vil du ikke skyde på den alder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Personlig, vil jeg dog vælge Nong hos Jailak, hun er bare mega fræk, syntes jeg :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Ja vil du ikke skyde på den alder? 

Jo det er sikkert deromkring, for mig dog lige til den god side, men nu var det så heller ikk min smag det handler om

Så go tur, hva end du vælger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Ukendt territorie skrev, for 1 minut siden:

Er det pga alderen du vælger nong frem for Mei eller andre årsager? 

Alder siger mig dog ej så meget, egentlig, ( havde dog engang en Thaikæreste på 47 som faktisk var helt fantastisk) nok om det, 

Men Nong har jeg truffet et par gange og ja hun er nok lige så meget forretning som alle andre Thai, men hun forstår at få en på fuld blus

Det kan man ej ta fra hende :D igen, blot min version, hun bliver dog aldrig en Cream, men dem er der heldigvis også kun en af :P

Go tur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...