Hop til indhold
Vendelboen

Ida-Marie , Aalborg

Recommended Posts

Den er god nok! Den er ægte og topklasse service, har haft fornøjelse af hende i 1 time

krop er 7

sex er 9

nærvær er 10

 

så kom du bare afsted, og husk sort P-skilte er offentlig - fik 800,- oveni som bøde fordi det ikke var nemt at finde P pålads

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkeligt det er mine billeder??? Så forstår ikke den gode anmeldelse min tidligere psykopat chauffør har stjålet dem. Og er 26 ikk 37

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har også lige mødt denne lækre kvinde... Hun er en smuk og lækker kvinde og jeg havde den dejligste tid med hende.. Havde aftalt gensidig fransk og jeg fik det lækreste blowjob til slut.. Vil helt sikkert mødes med hende igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian62 skrev, for 5 minutter siden:

Hej har også lige mødt denne lækre kvinde... Hun er en smuk og lækker kvinde og jeg havde den dejligste tid med hende.. Havde aftalt gensidig fransk og jeg fik det lækreste blowjob til slut.. Vil helt sikkert mødes med hende igen..

Det ændrer ikke på det er mine billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, for 27 minutter siden:

Det ændrer ikke på det er mine billeder

Kan se , at hun nu har slettet de fleste af billederne - er de sidste 2 billeder også dine ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, for 53 minutter siden:

Ja fik kontaktet ham og har fået trusler. Men de sidste billeder er ikke mine nej. 

Ikke det betyder noget, men jeg påpegede ved mødet... hendes billeder ikke levede op til hende irl. Hvortil hun sagde det var ikke noget hun styrede, og så fik hun mig på andre tanker da tøjet faldt til gulvet og jeg var ganske godt tilfreds med hende! 

Men det er sku da noget pis at misbruge en anden billeder i det forum.... ud med sådan en Karl!

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 2 minutter siden:

Ikke det betyder noget, men jeg påpegede ved mødet... hendes billeder ikke levede op til hende irl. Hvortil hun sagde det var ikke noget hun styrede, og så fik hun mig på andre tanker da tøjet faldt til gulvet og jeg var ganske godt tilfreds med hende! 

Men det er sku da noget pis at misbruge en anden billeder i det forum.... ud med sådan en Karl!

Jamen der har du så grunden og ja han er en meget suspekt type som udnytter nye piger som vi vil ind i branchen. Jeg faldt desværre selv for det men kom hurtigt ud af det igen. Han stjal dog min telefon og truer mig nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Julle26 skrev, for 2 timer siden:

G:PJa det er je 

Det læser jeg som en invitation @kapanog en anmeldelse af flotte Julle må være på vej :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, for 11 minutter siden:

:PHørte ikk fra ham men er stadig i Ålborg hvis det er 

Har sendt dig en  pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...