Hop til indhold

Recommended Posts

I et par andre beretninger har der været negativ omtale af standarden på Atmos.
Bl. a. er der en tråd om tyverier, hvor indehaveren og dennes security mand, begge af mellemøstlig herkomst, beskyldes for at stå bag tyverier fra klædeskabene.
Der er ingen aktuelle opdateringer om tyverierne.
Et andet sted var pigernes standard kritiseret som værende opsamlingssted for de damer der ikke kunne leve op til standarden på andre bordeller.
Så efter lang tids fravær valgte jeg at besøge Atmos og det var en sørgelig oplevelse.
Besøget varede fra ved 18 tiden til 22 tiden og der var ganske få piger.
Og ja det var en sørgelig oplevelse - beskrivelsen af Atmos som et sted for de damer der har udtjent var desværre korrekt.
Så det blev kun til lidt kylling med nudler.
Det positive ved besøget var der ikke var udgifter til damer.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Bevares, det er også mit indtryk at Atmos har været for nedadgående de sidste par år, men alligevel tog jeg et fredags besøg som i gamle dage, her sidst i maj, for lige at være sikker på at det var sådan.

Standarden ang. rengøring og vedligehold af baderum og toiletter var ikke god. Toiletter dårlig rengjorte og ingen toiletpapir osv. Maden og grillbuffet som det plejer, dvs. fint nok. Ikke helt den samme betjening i baren (det var sjældent til at få fat på en til en kop kaffe) Så eller ud til at være det samme personale – hende den lidt sure bag baren og den ældre polske kvinde som tøffede rundt og samlede drikkekrus og håndklæder. Ved indgangen ser det derimod ud til der har været udskiftning. Husker med glæde hende den hammerlækre tysker, der tog imod i gamle dage i stram lædernederdel og de flotteste patter under trøjen. Hun fik temperaturen til at stige. Man får indtryk af at der er skiftet ejerskab, men ved det ikke bestemt.

Pigerne og priserne var derimod en glædelig overraskelse. De gode ”gamle piger” er der stadig som Marie og Anastasia osv. Marie er hende med de flotte kunstige patter og smalle røv og som sutter pik som en støvsuger. Så var der den unge romanske klike, hvor der var en enkelt som virkede interessant.

Det blev til 2 ture. Den første tur var med Mary. Tror hun kommer fra et af de baltiske lande. Hun er af den slanke type med lange flotte stænger og små konfirmations bryster. Helt igennem velskabt med lækker numse og den lækreste lille slikkefisse. Hun er ret vild med at blive slikket og fræk at opleve begynde, at ryste som et espeløv når det bliver intenst. Den anden vej er hun noget spermforskrækket og slipper pikken ved det mindste optræk til sprøjt – øv. Husker prisen for en time som noget lavere end på Harmony.

Anden tur var Latessia tror jeg hun kalder sig. En blond italiensk pige med de flotteste patter jeg længe har set.  Fandt aldrig ud af om de var kunstige men uha, svært at beskrive dem. Hun er en lille smule bred om bagen og glatbarberet. Klart den mest attraktive og spændende pige på stedet. Tog en time med fuldt program til 140 Euro – også her billigere end på Harmony. Forventningerne er, af erfaring, ikke de højeste når man clinch´er med den mest attraktive, men her var undtagelsen som bekræfter reglen. Ikke de fjerneste nykker og ganske ligefrem. Rigtig god til at sutte og helt dybt. Afslutning i munden. Klart en pige med god forståelse og teknisk talent for god sex. Spiller man sine kort rigtigt tror jeg der er mange gode oplevelser gemt i hende.

Atmos er på vej op igen. Pigerne er klart flottere her.

Det er svært for mig at sætte ord på hvorfor jeg fortrækker Atmos frem for Harmony, men tror det er beliggenhed, størrelse, faciliteter og flere flotte piger der gør det. Det er nemmere at snakke med pigerne først, under mere private former end på Harmony.

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Jeg bliver ret skeptisk over kvaliteten af sådan en anmeldelse. 

Brugerens primære aktivitet på eroguide er at skrive negativ om Atmos i forskellige tråde. Og henviser til en anden tidligere tråd, hvor en nyoprettet bruger skrev om tyveri og alverdens andre ting på Atmos. Ting der ikke kan valideres på international sexforum, Freier cafe eller andre sider. Og man heller ikke kan google noget om, så højst sandsynlig en røverhistorie.

 

klubberne tager 450 kr i entre. Forskellen på om der kommer 80 fremfor 100 mænd om dagen er mere end 3 millioner dkr i entreindtægter om året.  Godt at have i mente, når man læser med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...