Hop til indhold
Keiro

Anal med gummi

Recommended Posts

Guest Thomas N.
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Det  var  ikke  en  tur til  mig  jeg  tilbød  - og  jeg  forventer  nok  mere  end  sådan  en  bitte  en  du  er  i besiddelse  af.  

Dit  nøglebundt  må  være  enormt. 

Jeg  håber  virkelig  du  opfører  dig  bedre  irl  end  din opførsel  herinde.  

Med al respekt, så skrev du vist heller ikke særlig pænt til Johnny. 

Utroligt så mange provokerende svar der efterhånden florerer herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thomas N. skrev, for 9 minutter siden:

Med al respekt, så skrev du vist heller ikke særlig pænt til Johnny. 

Utroligt så mange provokerende svar der efterhånden florerer herinde. 

Prøv at  kigge  Johnnys indlæg  - jeg  har  ikke  fundet  et  eneste  som  er  bare  lidt  positiv  eller  neutral.

Jeg  burde  ikke  følge  det  lave  niveau han  skriver  i. Det  beklager jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnnybg skrev, for 8 timer siden:

Nem, det er ikke for at være streng, men du ville aldrig have en kinamand chance, for at få en tur hos mig. Heller ikke selv om du betalte for det. Jeg er ikke til så meget kød.. hvis du forstår sådan en lille en ;-)

Det tror jeg kun hun kan være taknemlig for, du lyder ikke som en der er behagelig at være sammen med :shock:

Ved ikke hvordan din opvækst har været, men har ondt af dig med det menneskesyn du har udviklet :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Det  var  ikke  en  tur til  mig  jeg  tilbød  - og  jeg  forventer  nok  mere  end  sådan  en  bitte  en  du  er  i besiddelse  af.  

Dit  nøglebundt  må  være  enormt. 

Jeg  håber  virkelig  du  opfører  dig  bedre  irl  end  din opførsel  herinde.  

Håber virkelig for jer piger, og de efterfølgende kunder, at de fleste behandler jer ordentligt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Nice M skrev, for 2 timer siden:

Håber virkelig for jer piger, og de efterfølgende kunder, at de fleste behandler jer ordentligt :rolleyes:

Ja, men hvorfor kun de fleste? Alle skal da behandle pigerne ordentligt, ja og pigerne skal behandle deres gæster ordentligt. :)

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, 1 time siden:

Ja, men hvorfor kun de fleste? Alle skal da behandle pigerne ordentligt, ja og pigerne skal behandle deres gæster ordentligt. :)

Jeg er helt enig med dig :)

Men desværre deler alle ikke denne holdning :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...