Guest Thomas N. Skrevet 22. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: Det var ikke en tur til mig jeg tilbød - og jeg forventer nok mere end sådan en bitte en du er i besiddelse af. Dit nøglebundt må være enormt. Jeg håber virkelig du opfører dig bedre irl end din opførsel herinde. Med al respekt, så skrev du vist heller ikke særlig pænt til Johnny. Utroligt så mange provokerende svar der efterhånden florerer herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Juni, 2019 Thomas N. skrev, for 9 minutter siden: Med al respekt, så skrev du vist heller ikke særlig pænt til Johnny. Utroligt så mange provokerende svar der efterhånden florerer herinde. Prøv at kigge Johnnys indlæg - jeg har ikke fundet et eneste som er bare lidt positiv eller neutral. Jeg burde ikke følge det lave niveau han skriver i. Det beklager jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice M 16 Skrevet 23. Juni, 2019 Johnnybg skrev, for 8 timer siden: Nem, det er ikke for at være streng, men du ville aldrig have en kinamand chance, for at få en tur hos mig. Heller ikke selv om du betalte for det. Jeg er ikke til så meget kød.. hvis du forstår sådan en lille en Det tror jeg kun hun kan være taknemlig for, du lyder ikke som en der er behagelig at være sammen med Ved ikke hvordan din opvækst har været, men har ondt af dig med det menneskesyn du har udviklet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice M 16 Skrevet 23. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Det var ikke en tur til mig jeg tilbød - og jeg forventer nok mere end sådan en bitte en du er i besiddelse af. Dit nøglebundt må være enormt. Jeg håber virkelig du opfører dig bedre irl end din opførsel herinde. Håber virkelig for jer piger, og de efterfølgende kunder, at de fleste behandler jer ordentligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 23. Juni, 2019 (edited) Nice M skrev, for 2 timer siden: Håber virkelig for jer piger, og de efterfølgende kunder, at de fleste behandler jer ordentligt Ja, men hvorfor kun de fleste? Alle skal da behandle pigerne ordentligt, ja og pigerne skal behandle deres gæster ordentligt. Redigeret 23. Juni, 2019 af Kaspersen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice M 16 Skrevet 23. Juni, 2019 Kaspersen skrev, 1 time siden: Ja, men hvorfor kun de fleste? Alle skal da behandle pigerne ordentligt, ja og pigerne skal behandle deres gæster ordentligt. Jeg er helt enig med dig Men desværre deler alle ikke denne holdning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg