Hop til indhold
marcellino

Anastasia på visit i Aarhus .... SUK

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/210997

Efter flere måneders lækker læsning om folkets besøg hos hende, tog jeg mig sammen og lagde vejen fra Aalborg til Aarhus .... og hold nu kæft - det var det hele værd. 

Jeg behøver ikke beskrive hende da alt er skrevet her og jeg tilslutter mig alle jeres indtryk. Jeg er helt enkelt ramt og hun var i min krop resten af dagen. 

Jeg føler heller ikke for at beskrive detaljer da jeg synes de hver især alle er vigtige og fordi jeg synes det var en helhedsoplevelse at besøge hende. Hendes smukke krop, hud og ansigt og ikke mindst hendes lyse øjnes glimt er uimodståelig - og hendes intensitet og ægte indlevelse fik mig næsten til at blæse af før jeg kom igang. ,,,, og ikke at forglemme - hendes kys .... 

Så tak folkens for at lokke mig til det og håber jeg får muligheden igen. 

S U K .... 

 

 

Redigeret af marcellino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig ret. Besøgte hende i dag for 5. gang. Hun er den ultimative gfe og både lækker og sød  :razz: Min klare nummer 1 af danske piger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...