Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig

Tvivler paa da politi I Silkeborg ej oensker den slags, puh ha da da, og saa I den fine by :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Tvivler paa da politi I Silkeborg ej oensker den slags, puh ha da da, og saa I den fine by :( 

Hvorfor er det lige at det er sådan i Silkeborg når at de i dag hører under Midt og Vestjyllands politi, og der i andre byer der under er masser af bordeller?

Redigeret af Jyskpik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej skrivemabbi

Du kan roligt besøge både Nanna og Rida i Silkeborg, og ja, du kan købe en fp. hos begge - privat diskret.

Der er endelig ved at komme liv i Silkeborg, og politimesteren har vigtigere ting at tage sig af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 2 timer siden:

Hvor kan man møde dem 

I Silkeborg centrum som der står i annoncen.

Den nøjagtige adresse får du, når du har bestilt tid.

Et fornuftigt forretnings koncept.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men kr. 1500 for 60 min. det er da helt ude i hampen, i Aarhus og Randers giver man kr. 1000 for fuld pakke i 60 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jyskpik - enig i at 1500 Bobs er en høj pris - så hvorfor ikke nøjes med en quickie med det hele til 5-600 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Det vil jo altid være sådan, at hvis udbudet er få, er prisen højere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 16 timer siden:

Ja men kr. 1500 for 60 min. det er da helt ude i hampen, i Aarhus og Randers giver man kr. 1000 for fuld pakke i 60 min. 

Måske kan man forhandle om prisen? Det plejer ikke at være helt umuligt i Thai-verdenen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...