Hop til indhold
Ungmale

Nogen der har erfaring med Andrea i Aalborg?

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Jeg kunne ikke stå for fristelse og besøgte hende i går til 700 for 30 min. 

Rigtig flot pige, slank, veltrænet og helt nye silikonebryster i en C/D skål vil jeg vurdere. Ægte billeder.

Men hvor var det dog ærgerligt, at hun var meget fokuseret på, at jo hurtigere jeg kom, jo hurtigere kunne hun få penge fra næste kunde, der stod klar udenfor. 

Den eneste stilling hun ville var ridende og selv om jeg forsøgte, at få hende til at sætte tempoet ned, så kunne det ikke gå hurtigt nok. Og med en meget stram og våd ungpige mis, ja, så tog det ikke lang tid. Og at hun var mega lækker gjorde det så ikke nemmere at holde orgasmen tilbage. Brysterne var så nye, at jeg ikke rigtig måtte røre dem. 

Hun er sammen med Kristina og Moni - hende med den bedste anal i Aalborg. Og jeg brød mig ikke om stedet i Vestbyen. En lejlighed med 3 værelser og 3 piger og det vrimlede bare med kunder. Da jeg stod på gaden igen 18 min efter jeg kom ind, så gik der tydeligvis 2 kunder rundt udenfor, som med et par minutter mellemrum også gik ind til pigerne. 

@marcellino, lidt ligesom din oplevelse med Moni forleden: en rigtig lækker pige, hvor hele teksten er sand, ægte billeder, men har alt for travlt. Synes dog der var indlevelse fra pigen. Hun snakkede frækt og stønnede, men formentlig for at få mig hurtigt til at fyre kanonen hurtig af, og det lykkedes. 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 3 timer siden:

Jeg kunne ikke stå for fristelse og besøgte hende i går til 700 for 30 min. 

Rigtig flot pige, slank, veltrænet og helt nye silikonebryster i en C/D skål vil jeg vurdere. Ægte billeder.

Men hvor var det dog ærgerligt, at hun var meget fokuseret på, at jo hurtigere jeg kom, jo hurtigere kunne hun få penge fra næste kunde, der stod klar udenfor. 

Den eneste stilling hun ville var ridende og selv om jeg forsøgte, at få hende til at sætte tempoet ned, så kunne det ikke gå hurtigt nok. Og med en meget stram og våd ungpige mis, ja, så tog det ikke lang tid. Og at hun var mega lækker gjorde det så ikke nemmere at holde orgasmen tilbage. Brysterne var så nye, at jeg ikke rigtig måtte røre dem. 

Hun er sammen med Kristina og Moni - hende med den bedste anal i Aalborg. Og jeg brød mig ikke om stedet i Vestbyen. En lejlighed med 3 værelser og 3 piger og det vrimlede bare med kunder. Da jeg stod på gaden igen 18 min efter jeg kom ind, så gik der tydeligvis 2 kunder rundt udenfor, som med et par minutter mellemrum også gik ind til pigerne. 

@marcellino, lidt ligesom din oplevelse med Moni forleden: en rigtig lækker pige, hvor hele teksten er sand, ægte billeder, men har alt for travlt. Synes dog der var indlevelse fra pigen. Hun snakkede frækt og stønnede, men formentlig for at få mig hurtigt til at fyre kanonen hurtig af, og det lykkedes. 

Tak for at du tog turen og for at du fortalte om det - Ja det er helt rigtigt det du siger ......

Som at besøge et godt spisested - få serveret den overlækre mad ... men på en pap tallerken og siddende på en klapstol,,, udenfor, i skyggen, og med de øvrige gæster stående omkring bordet ventende på at de må sidde ved dit bord når du er færdig ...... Så ja - disse piger er ærgerrige og ved egentlig ikke hvad det er de egentlig sælger, jo - men ikke hvad vi egentlig gerne vil købe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henning123

Hej - lyder som en blandet oplevelse. Nu kan man desværre ikke se hendes ansigt, er hun køn (evt. indbyder det til en omgang cif?). 

Hvor er det ca. i vestbyen?

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Henning123 skrev, for 1 time siden:

Hej - lyder som en blandet oplevelse. Nu kan man desværre ikke se hendes ansigt, er hun køn (evt. indbyder det til en omgang cif?). 

Hvor er det ca. i vestbyen?

Mvh.

Ja, jeg synes hun havde en kønt ansigt. 

På en af sidevejene mellem Kastetvej og Annebergvej lige på vippen til at være i midtbyen. 

Rammer du Absalonsgade, så er du gået for langt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...