Viborgblow 0 Skrevet 7. Juni, 2019 Hej. Jeg skal arbejde i Fredericia i en uges tid , snart. Er der nogle gode steder at besøge dernede?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 7. Juni, 2019 Viborgblow skrev, for 15 minutter siden: Hej. Jeg skal arbejde i Fredericia i en uges tid , snart. Er der nogle gode steder at besøge dernede?? Tag et smut forbi kolding eller Vejle, hvis du har mulighed for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viborgblow 0 Skrevet 8. Juni, 2019 Hva kan anbefales der?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert B 1 Skrevet 8. Juni, 2019 Tag til Middelfart og besøg hende her https://annoncelight.dk/showad/276701 Pivfræk og elsker at blive pulet i røven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 8. Juni, 2019 (edited) Jeg vil ikke anbefale en bestemt pige, men blot oplyse, at der er mange dejlige piger i hhv. Kolding og Vejle. Nok flest i Kolding. Redigeret 8. Juni, 2019 af telaviv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 8. Juni, 2019 Søg lidt i Kolding og vejle og udvælg den du finder tiltrækkende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg