Hop til indhold

Recommended Posts

En lille beretning fra en af de thailandske hytter.

Opmuntret af de mange positive anmeldelser af Dokkun i Glostrup, valgte jeg at få masseret vinterkulden ud af kroppen en mørk og kold lørdag aften. "Stamstedet" plejer ellers at være Sawadee, men nogen gange melder lysten sig til, at prøve noget nyt, selvom pigerne hos Sawadee altid leverer en dejlig massage med avec... 8-)

Ankomst meldt via telefon, og så afsted. Ankommer og modtages af en smuk thai kvinde, dog iklædt lange cowboy bukser og rullekrave sweater - så desværre ikke hende der skulle massere. Fik afgivet bestilling på 1 time Dokkun special til 500,- - som der så bestemt ikke er noget specielt over, og langtfra noget tantra relateret - og første kvinde forsvinder med besked om at pigen snart dukker op. Tøjet af og op på briksen. Næste kvinde - Patty - kommer og hilser, og har en balje med dejligt varmt vand med som hun bruger til en hurtig varm afvasker.

Første akt starter med en ikke særligt veludført Dokkun special, som var så intetsigende at det har fortrængt sig i glemslens tåger. De første 10 min. under massagen er der stille, vi får dog brudt tavsheden, og jeg hører lidt om hvor hun kommer fra i Thailand, og om hun bor i DK, hvilket hun så ikke gør. Men ret højt oppe i Sverige, så derfor er hun kun på Dokkun hver anden uge. Og derpå lidt almindelig chit chat.

Andet akt er vi nået til det obligatoriske - "you wan´t something else??" Og vi bliver enige om bum bum til 800,-.

Patty smed tøjet og har en ganske almindelig krop. Brysterne (str. b ca.) er helt sikkert uden silicone, for da hun lå på ryggen fladede de helt ud som små pandekager. Hun hoppede op på briksen og forsøgte at få liv i den enøjede, men lige den dag var det som om nogen havde puttet grøn kryptonit i Superman´s underbukser, for der skete NADA. Patty fik bakset et gummi på og forsøgte at få den halvslappe ind i varmen.... no luck. Så lagde hun sig på ryggen og signalerede ligesom at hun gerne ville slikkes. Gav hende en tur med den varme tunge, og reaktionen udeblev ikke - dog ville hun ikke have en finger op. Men våd blev hun og gav små gip med underlivet. Den enøjede sov stadig.

Jeg kom tilbage på ryggen, og Patty satte sig imellem mine ben, bearbejde den enøjede så der kom gummi på igen, og med hjælp fra hånd og mund - og satmig om ikke hun borede en finger i stjernen, så jeg følte mig som deltager i et Jeff Dunham show, men det virkede - gav hun ikke op før det hele endte i den obligatoriske happy end.... når enden er god er alting godt :shock:

Til afslutning blev jeg tilbudt bad, som jeg sagde ja tak til, dog alene og uden hjælp til afvask, en service man altid modtager på Sawadee.

Patty var meget sød, men milevidt fra de oplevelser jeg har fra Sawadee, som jeg vender tilbage til næste gang.

Julehilsen til alle i det ganske danske juleland.

BB 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en ærlig beretning, der til en afveksling ikke kun beskriver hvor fantastisk man selv er.

Nej, dokkun er meget svingende i kvalitet, til en ofte for høj pris.

Jeg var selv hos sawadee i sidste uge til en fin behandling, og fik ovenikøbet en billet til en gang gratis massage næste gang, som de deler flittigt ud af i øjeblikket. :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med OD.

Dokkun svinger lidt for meget. Var ligeledes hos Sawadee i sidste uge. Super godt, som det plejer. Og jeg fik også en fribillet til en omgang tantra. Jeg må sgu hellere se at få den indløst 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde den 03 juni en glimrende oplevelse med Patty.

Havde bestilt to timer deres kombi af alm. massage og tantra til kr. 850,-

Fik indledningsvis en god rygmassage, efterfulgt af en yderst behaglig massage på ryggen. Patty smilede drilsk mens hun nussede bollerne. Fortalte hende at hun bare skulle fortsætte i den stil - det økonomiske skulle vi nok klare efterfølgende ;) Patty fortsatte den gode stil en rum tid.

Derefter om på ryggen. Her fik kalorius en tiltrængt pause, mens hun tog sig godt af forsiden.

Da hun igen begyndte at nusse omkring lemmet, blev vi meget enige om at nu var det vist på tide at hun smed tøjet ;)

Dejlig krop og som andre har skrevet en lille og naturlig barm - desværre snakkede hun om at hun vil have silikone i :(

Herefter fortsatte hun den kærlige og meget stille og rolige behandling (fordelen ved at købe to timer). Hun udviste ingen berøringsangst - og var til sidst ligeså våd som jeg var stiv. Efter udveksling af blikke rejste hun sig, åbnede døren og sagde et eller andet meget hurtigt på Thai. Kort efter kom der en pige med et kondom :P

Hun nåede lige at sige hun vil have kr. 1500,- ekstra hvortil jeg svarede at hun lige havde fået 1000 (byttepengene lå stadig på bordet). Ok sagde hun - 1000,- ekstra og gav mig gummi på og begyndte på et skønt blow. Så var den forhandling vist slut :D

Resten fortaber sig lidt i tågerne - men godt var det :P

Noget med hende øverst til at starte med og herefter mig øverst. Da hun kunne høre på mig at nu var det ved at være opover for mig insisterede hun på at ride igen - noget om at hun også lige skulle nå noget ;)

Det blev til den mest fuldendte ridetur jeg til dato har fået. Om hun fakede eller ej aner jeg ikke - men det var skønt at ligge meget tæt sammen i en rum tid efterfølgende, stadig med kalorius oppe i hende. Stadig god tid :)

Da den ligesom selv begyndte at falde ud, rejste hun sig og spurgte om jeg ville have et bad.

Det var så det. Efter badet var hun stadig smilende og småkærlig. Dejligt :)

På vej ud fik hun den ekstra tudse, sagde mange tak og fulgte mig til døren.

Jeg sad lige et kort øjeblik og sundede mig i bilen. Som jeg skulle til at køre kom hun farende ud - stadig med et håndklæde og ville give mig de 150,- jeg havde efterladt på natbordet. Hun kunne ikke overtales til at beholde dem :shock:

Alt i alt en fantastisk god oplevelse på ialt 2 timer og tre kvarter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, de 1850,- var for to timer+. En ok pris for den service der blev ydet.

Jeg er stadig iført et sagligt smil :)

Nej, det lyder bestemt ikke afskrækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...