Hop til indhold
Guest Daughternextdoor

Kunne et mini GB med 23 årig 'debutant' friste?

Recommended Posts

Guest Daughternextdoor
OBS - HVIS LEGELEJLIGHEDEN ER LEDIG MANDAG D. 10, VIL DET FOREGÅ DER FRA 14.20 - 16.20 
 
Jeg er en dansk daughter next door, som længe har fantaseret om at skulle hævne niveauet af opmærksomhed og skubbe grænser.
Derfor vil min daddy og jeg gerne invitere 4-5 rene, ordentlige mænd (alder fra 27-53 ish, og ingen svær overvægt) til hyggeligt samvær i lækre omgivelser - legelejlighed.dk’s fede sted inde ved søerne i København. Arrangementet vil vare 2 timer. Kan du stå 100 procent indenfor at du ingen sygdomme bærer, må du gladeligt deltage uden kondom. Jeg er analnysgerrig, men tilbyder nok desværre ikke analsex. Til gengæld er jeg vild med en god tunge og legetøj. Jeg kysser desværre heller ikke, da det for mig bliver for intimt. Deltager du uden kondom må du komme oppe i mig, ellers hedder det udover kroppen, og hvis det går godt så måske jeg er sulten nok til mere .Beder om rene og klippede negle, da jeg håber på at kunne lokke en sprøjteorgasme (eller et par stykker) ud af jer.
Jeg er ellers en rimeligt gennemsnitligt ung dansk pige, ganske naturligt set bort fra enkelte feminine tatoveringer. 57 kg fordelt over 165 cm, og en C-skål i bh. 
På stedet er der brusemuligheder, leather-swing mm. Billeder til at lokke kan ses på deres hjemmeside - seriøst, tjek det...
Jeg vil være iført noget lækker undertøj og et flot blondeblindfold som en hjælp til mig selv.
 
Det er første gang jeg er sammen med flere gutter, siden et hook up med 2 nordmænd i en brandert da jeg var 18.. Men jeg vil gøre alt i min magt for at please dig til du er fuldkommen tilfredsstillet, jeg er lystig og super tændt over tanken... I bytte modtages 1500 for 2 timer, og et tillæg på 300 hvis du vil have lov til at mærke mig uden gummi...
Vi ved dette er meget kort varsel, men hvis nogle kunne være interesseret i at deltage, vil jeg meget gerne høre fra dig på mail - [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Daughternextdoor

Det er du heldigvis selv herre over Badguy over! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Daughternextdoor
EnFyrFraKBH skrev, for 37 minutter siden:

Wow! Er det virkeligt din røv på billedet?;)

Det er det ja :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daughternextdoor skrev, for 13 minutter siden:

Det er det ja :-) 

Det må jeg da nok sige, den er **** dejlig... Hvis jeg ikke var et lille stykke under jeres minimumsalder, kunne i godt regne med at få besøg af mig til det GB:rolleyes:

Redigeret af EnFyrFraKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen

Det lyder skønt og sjovt at være med her :) har sendt mail men ikke hørt noget tilbage. Hvornår regner du med at svare ? Kunne være dejligt at vide om der er plads så der kan blive sat kryds i kalenderen 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Daughternextdoor

Hey gutter!

Der skulle være sendt mails rundt til alle efterhånden :-) Jeg giver det lige nogle timer at løbe på mens jeg render ud med familien.

Men hvis nogle skulle blive interesseret - https://annoncelight.dk/showad/276872 - så skriv en mail, så kan vi kigge på det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen

Var der en herindefra der var med? Det ville være perfekt med en beretning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Daughternextdoor

Hey Anders!

Det blev desværre aflyst grundet sygdom, der er ikke planlagt videre endnu -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Daughternextdoor skrev, for 23 timer siden:

Hey Anders!

Det blev desværre aflyst grundet sygdom, der er ikke planlagt videre endnu -_-

Sørens også 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...