Hop til indhold

Recommended Posts

Slovakiske Marika er sød, meget slank, og forstående over for en gift mands behov, også selv om det omfattede at hun måtte lade sig slikke bagi. Det er nu en gang min ting.

https://annoncelight.dk/showad/256390

Tog imod i frække højhælede og strømper.

Jeg bestilte megafransk for 400 og slap en smule ekstra for at få lov at slikke bagi først, hvilket hun ikke havde spor imod. Ingen berøringsangst eller fnis, hun nærmest pressede numsen imod min tunge. Hun vidste sikkert det ville fyre op under mig. Spredte ballerne og lod mig se og slikke alt det jeg ville. Og når det er mig, så er det en del.

Hun kom frisk fra bad, dejlig blød hud, hele tiden smilende. Der er en del skønhedspletter som nok er retoucheret væk på billederne, men de gør altså ikke noget. Lange slanke stænger. Små ungpigebryster.

Stedet er nogenlunde diskret, ved en trafikeret vej, men ingen aner hvad du laver der. Lejligheden ligger i en opgang, en halv trappe op fra hoveddøren. Der var ikke rigtig noget beboelse på den anden side ad gaden, så jeg følte mig ikke gloet på.

Fik et lille kys på kinden da jeg gik. Ikke en GFE, men en venlighed.

Det vil sikkert interessere nogen, at hun var i stand til nærmest at åbne sig op bagi. Der var MEGET blødt når jeg trak tungen over hullet. Sååååå..... af det kan man sikkert slutte, at hun nok er pretty damn god til at tage en pik til roden deromme.

Hun suttede og lod det komme i munden uden at kny. Hun måtte lidt hurtigt ud og spytte/skylle, men jeg har heller ikke spillet den af i en uge, så det kan godt være at hun fik sig en mundfuld... Undskyld Marika   :S

Tak for denne gang. Chance for gentagelse hvis hun fortsætter i Odense.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den numse var nemlig fin, ikke så "firkantet" som mange af de tynde piger har, så slank og rund samtidig. Selv om man ikke er til at slikke pigenumse, kan man sikkert forstå hvorfor jeg blev så fristet.... Den fik også lidt mere end mange andre pigers numser har fået ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder rigtig spændende med den måde du fortæller at hun modtog dit slikkeri og det at hun var blød/åben. De er svære at finde dem med åben hul. Jeg har samme passion for numse slikkeri som du har. Kender du andre som også er åbne bagtil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre, det er lidt en sjældenhed. Man skulle ellers tro, mange af dem var godt åbne, når de tilbyder anal og sikkert har flere kunder til det om dagen. Men nej, er ikke stødt på det. Det var også lidt derfor jeg var så begejstret for Marika. Men nu er jeg en klovn til det med kondomer, så bolle hende kunne jeg ikke. Fræk følelse, dog.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

jeg var forbi Marika i dag,

kan kun tilslutte mig de andres anbefalinger af hende, sød rar og sutter fantastisk kan kun sige prøv det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...