Hop til indhold
Thomson

FRÆK DANSK/AFRIKANSK SKØNHED ❤️ Mød mig privat i Århus 6.-8. Juni. Mulighed for trekantslege/ægte lesbisk med Anastasia

Recommended Posts

Så blev det lille fredag, jeg havde lavet en aftale med de to lækre piger fra KBH om at mødes til en trekant når de kom til Århus igen.

Jeg ankom som aftalt, og blev modtaget at to virkelige smukke og søde piger, må sige der langt i mellem sådan piger og den perfekte service de levere, og sikken et sex drive og højt humør de lagede for dagen. Jeg må sige de kunne tage pusten selv for en mand i sin bedste alder og kondition, det endte med en omgang næseblod, så der måtte lige et lille stop til, men det betød intet for jer....hvor efter vi udnyttet den sidste tid til punkt og prikke og på sekundtet.:)

tak piger for en perfekt start på lille fredag.

hilsen Thomson

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg måtte også forbi pigerne, besøgte Tascha.

Og ligesom sidst hun var i Århus var det en rigtig god oplevelse.

Er du til en sød, flot mørk pige med naturlige store bryster, og som i den grad har øje for dig og dine behov er hun pigen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...