Hop til indhold
Ninjainparis

Clara Aalborg

Recommended Posts

Ninjainparis skrev, den 6/6/2019 at 15:46:

Nogen der har erfaring med hende her: https://annoncelight.dk/profile/User76458690

Ja har besøgt hende, billederne passer. 

 Da vi skal til at i gang siger hun jeg må ikke komme i hende, selvom har kondom på. 

Efter kort tid siger hun stop, fordi jeg har en for stor pik og vil give mig handjob med happy ending. Har betalt for sex, men hun vil ikke andet og heller ikke give pengene retur  

Jeg vil ikke anbefale hende selvom hun er ok flot lille pige. Det er et af de dårligste besøg jeg har været på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xmax skrev, for 16 timer siden:

Ja har besøgt hende, billederne passer. 

 Da vi skal til at i gang siger hun jeg må ikke komme i hende, selvom har kondom på. 

Efter kort tid siger hun stop, fordi jeg har en for stor pik og vil give mig handjob med happy ending. Har betalt for sex, men hun vil ikke andet og heller ikke give pengene retur  

Jeg vil ikke anbefale hende selvom hun er ok flot lille pige. Det er et af de dårligste besøg jeg har været på. 

ØV!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Shit en Bitch. Troede lige jeg skulle gå på ferie med et lille smil på læben.

Får lavet en hurtig aftale får på SMS at vide, at det er i nr. 3 og en hvid dør. Finder nr. 1a og herefter er der 2 hvide døre. Skriver jeg er her nu og så starter balladen. 

Hun begynder spørge, hvor dum jeg lige er når jeg ikke kan finde nummer tre. Det viste sig så, at efter de to hvide døre, der er der en åbning ind til en baggård, hvor den hvide dør til nr. 3 så er inde i åbningen i venstre side. 

Da jeg kommer ind og får afregnet og begynder at tage tøjet af, så bliver hun ved. Jeg forklarer hende, at hun må blive bedre til at beskrive, hvor nr. 3 er og hun indrømmer så også, at jeg ikke er den eneste der ikke har kunne finde det, nå - det var da mærkeligt :-) 

Men hun bliver ved og er bare rigtig led og sur at høre på og til sidst må jeg sige, at det her det gider jeg simpelthen ikke. Der er bare en rigtig dårlig stemning og jeg tager min tøj på og er faktisk klar til bare at skride. 

Hun er faktisk en ganske pæn pige og udover det, så var det da ganske positivt, at hun faktisk gav mig alle pengene retur igen. Det havde jeg faktisk ikke forventet. 

 

Men nej, jeg kan ikke anbefale hende. Hun virkede ikke til at synes det var det fedeste job og så tror jeg hun synes vi kunder er nogle idioter. Det var i hvert fald det indtryk jeg forlod stedet med. 

Har seriøst aldrig pakket sammen før inden akten og bliver helt stolt og glad for at jeg gjorde det. 

Nå skide være med det. Nu er der ferie. 

 

God sommer derude og sorter de trælse piger fra. Der er rigeligt af de gode :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...