Hop til indhold

Recommended Posts

kære alle jer der tager rund på sjælland og køber thai massage. 

spild af tid. kør ud om  Buriram  Nørregade ringsted. det går kun ud på at få tide til at gå og rene ud og ind af lokale 

efter alt. og derefter sige nu er tiden gåde 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ovenstående indlæg/"anmeldelse" er ikke lige min oplevelse. Jeg har flere gange besøgt både Ben og Ploy. Begge giver en udmærket massage og et langt, pirrende og opbyggende handjob. Jeg har ikke oplevet et "rene ud og ind af lokale". Og især, hvilket jeg sætter pris på: Ved alle besøg har en time været på 60 minutter. Ja det lyder oplagt, men sådan er det bestemt ikke alle steder.

Der er således ingen grund til at køre "ud om Buriam". Jeg kan kun anbefale stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtypatrick

Jeg er også helt uenig. Hvem af pigerne var du hos? Jeg har været der og det var bestemt ikke min oplevelse af stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På alle annoncer omkring dette sted ser jeg 2 piger. En yngre, der hedder Ploy og så en ældre. Er der nogle der ved noget om den ældre model?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...