Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg smuttede sku forbi, og var faktisk ret godt tilfreds med besøget. Brysterne er fantastiske, billederne forholdsvis retvisende, omend der er retoucheret forskellige steder - hun er ingen skønhed, og der er lidt mave. Jeg oplevede egentlig et ok engelsk, men en lidt mut attitude. Det fortog sig dog noget, og for 500 (endte med at give hende 600 fordi hun ikke kunne give tilbage), fik jeg 30 min. + Hun var særligt interesseret i at sutte pik (som på min opfordring blev med gummi - gør jeg altid), og muntrede sig med at se om hun kunne sluge den helt. Det kunne hun ikke, men forsøgte ihærdigt igennem over 20 min. med en række gag-reflekser og masser af savl. Findes der noget bedre end en storbarmet pige der insistere på at prøve at sluge hele din pik, men der er fri adgang ti et par store tunge og velsiddende bryster!! :-) Derefter knep i alle positioner førend jeg til sidst kom ud over mig selv mens jeg lå og suttede på hende lækre bryster. I den grad value for money!! 

Ps. er hele ejendommen fyldt med piger?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...