Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Jeg har luret i et stykke tid og fundet dette forum meget hjælpsomt. Jeg er forholdsvis ny i gamet og har begrænset med erfaring, men har været i lejligheden på Ørnevej 29 en enkelt gang og et par gange hos Thailanna på Østerbro. Der kommer måske nogle anmeldelser, hvem ved. ;) Jeg er nysgerrig på om der er nogen, der har været hos Jenny's Thai Massage, Saitarn, Moon og/eller Leelawadee, (alle på Østerbro) for nylig og kan fortælle lidt om hvad de tilbyder? Jeg har søgt lidt rundt og fundet nogle posts, men ikke mange af dem var særligt opdaterede. Jeg håber på at høre fra jer!

-Alex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg har besøgt Jenny fra tid til anden. Senest for 12-14 måneder siden. Massagen er i den bedre klasse, og sex’en endnu bedre. Jeg kom mest for at knalde, og det er hun ret ferm til - og vild med. Lækker veltrænet og trimmet MILF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Jenny fra tid til anden. Senest for 12-14 måneder siden. Massagen er i den bedre klasse, og sex’en endnu bedre. Jeg kom mest for at knalde, og det er hun ret ferm til - og vild med. Lækker veltrænet og trimmet MILF.

Ikke dårligt. Hvor ligger priserne cirka? Og kan man godt spare massagen eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Alex7 skrev, for 21 minutter siden:

Ikke dårligt. Hvor ligger priserne cirka? Og kan man godt spare massagen eller hvordan?

Jennys priser car tidligere yderst rimelige med et godt forhold mellem kvalitet og pris. Kender ikke de aktuelle priser. De sidste gsnge jeg besøgte Jenny handlede det alene om sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi Jenny for år tilbage og fandt hende erotisk attraktiv, men sex var ikke på menuen dengang...

Det virker som om, at erotikken med Jenny nu er en mulighed...tænk som tiderne skifter....men er tiden update?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været forbi Jenny for år tilbage og fandt hende erotisk attraktiv, men sex var ikke på menuen dengang...

Det virker som om, at erotikken med Jenny nu er en mulighed...tænk som tiderne skifter....men er tiden update?

Altid så sjovt med de kære thaikvinder, hvad den ene kunde får, nægtes den næste kunde.

Kendt sag at Jenny på Vardegade 2 er til lidt af hvert ;) og har været meget frisk i mindst de sidste 8-10 år. En af de rutinerede stjerner på thaihimlen, var selv på for ca. 3 år siden, men klikkede ikke rigtig med hende. Smuk og frisk er hun dog.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 13 timer siden:

Altid så sjovt med de kære thaikvinder, hvad den ene kunde får, nægtes den næste kunde.

Kendt sag at Jenny på Vardegade 2 er til lidt af hvert ;) og har været meget frisk i mindst de sidste 8-10 år. En af de rutinerede stjerner på thaihimlen, var selv på for ca. 3 år siden, men klikkede ikke rigtig med hende. Smuk og frisk er hun dog.....

Ha.. ja.. Husker en gang på Ålborggade.. Det var nærmest voldtægt.. af mig.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 2 timer siden:

Ha.. ja.. Husker en gang på Ålborggade.. Det var nærmest voldtægt.. af mig.. :lol:

Har aldrig været i Vardegade, men i Ålborgade kunne der ganske rigtigt ske lidt af hvert, hvis Jenny  blev interesseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40
Captain skrev, Lige nu:

Tak, kan man tillade sig bare at komme uden at bestille tid ?

Det tror jeg da.   Hvis hun er ledig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, Lige nu:

Tak, kan man tillade sig bare at komme uden at bestille tid ?

Det tror jeg du kan de fleste steder, vær dog forberedt på at de kan være fuldt booket, samtlige personaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, den 7/8/2019 at 23:19:

Vil prøve Jennys massage en af dagene, spændende om der bliver tilbudt mere end massage.

....Hvordan var besøget så?...venter i spænding på en dugfrisk oplevelse fra Jennys univers..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...