Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Jeg var lidt i tvivl om det kun var massage og håndjob. Jeg blev klogere:) 

Jeg ankom til tiden og kommunikationen på sms var super. Stedet ligger super godt midt i Odense og gode parkeringsmuligheder. Dejligt diskret og super lækre lokaler.

Nancy tager i mod i døren smilende og sød. Jeg bliver vist ind i et lækkert værelse og vi ordner vores mellemværende. Vi havde egentlig aftalt 15 min men skiftede mening undervejs. Jeg besluttede mig for 30 min. Det endte med 40 da jeg kun havde 1000kr med:) Det fortid jeg ikke.

Fik den dejligste massage og B2B. Jeg blev mere og mere opstemt og liderlig efter den dejlige behandling. Gummi på og en hurtig sutter. Hvorefter hun springer på og giver den bedste ridetur. De der små dejlige patter blev nusset og kælet for imens. Hun stønner og indlevelsen var dejlig, man kunne ikke mærke at hun nok havde haft en lang dag. Til sidst om på alle 4 og så da jeg var lige ved og komme trak hun sig væk.

Nu var kanonen for alvor klar. Der gik ikke længe før at jeg måtte kaster håndklædet i ringen og aflevere. Vi grinede og pjattede bagefter og fik tilbudt et bad: Da der jo stadig var tid tilbage som hun  sagde:) Super skøn pige og er lige så flot som på billederne:)

Til dags dato det bedste knald jeg har fået på horekasse:) 

Sted 9

Pige 9

Lokaler 9

Priser 8

Den eneste grund til hun ikke får 10 er af princip:) man kan altid blive lidt bedre:)

Hun er her til d.17 juni og jeg skal helt sikkert derind igen:) Jeg er færdig med øst euro piger. De sidste mange gange har været skuffende.

https://annoncelight.dk/showad/275673

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
caddi skrev, for 30 minutter siden:

Jeg er færdig med øst euro piger. De sidste mange gange har været skuffende.

Nancy er uden tvivl en rigtig dejlig pige.

Nu har jeg aldrig været sammen med piger som arbejder i Odense, men i København er der i hvert fald en del østeuropæiske piger som mildt sagt er totalt pragtfulde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
caddi skrev, for 3 timer siden:

Hej alle sammen,

Jeg var lidt i tvivl om det kun var massage og håndjob. Jeg blev klogere:) 

Jeg ankom til tiden og kommunikationen på sms var super. Stedet ligger super godt midt i Odense og gode parkeringsmuligheder. Dejligt diskret og super lækre lokaler.

Nancy tager i mod i døren smilende og sød. Jeg bliver vist ind i et lækkert værelse og vi ordner vores mellemværende. Vi havde egentlig aftalt 15 min men skiftede mening undervejs. Jeg besluttede mig for 30 min. Det endte med 40 da jeg kun havde 1000kr med:) Det fortid jeg ikke.

Fik den dejligste massage og B2B. Jeg blev mere og mere opstemt og liderlig efter den dejlige behandling. Gummi på og en hurtig sutter. Hvorefter hun springer på og giver den bedste ridetur. De der små dejlige patter blev nusset og kælet for imens. Hun stønner og indlevelsen var dejlig, man kunne ikke mærke at hun nok havde haft en lang dag. Til sidst om på alle 4 og så da jeg var lige ved og komme trak hun sig væk.

Nu var kanonen for alvor klar. Der gik ikke længe før at jeg måtte kaster håndklædet i ringen og aflevere. Vi grinede og pjattede bagefter og fik tilbudt et bad: Da der jo stadig var tid tilbage som hun  sagde:) Super skøn pige og er lige så flot som på billederne:)

Til dags dato det bedste knald jeg har fået på horekasse:) 

Sted 9

Pige 9

Lokaler 9

Priser 8

Den eneste grund til hun ikke får 10 er af princip:) man kan altid blive lidt bedre:)

Hun er her til d.17 juni og jeg skal helt sikkert derind igen:) Jeg er færdig med øst euro piger. De sidste mange gange har været skuffende.

https://annoncelight.dk/showad/275673

Hvor ligger stedet ca da du siger gode p muligheder

 

caddi skrev, for 3 timer siden:

Hej alle sammen,

Jeg var lidt i tvivl om det kun var massage og håndjob. Jeg blev klogere:) 

Jeg ankom til tiden og kommunikationen på sms var super. Stedet ligger super godt midt i Odense og gode parkeringsmuligheder. Dejligt diskret og super lækre lokaler.

Nancy tager i mod i døren smilende og sød. Jeg bliver vist ind i et lækkert værelse og vi ordner vores mellemværende. Vi havde egentlig aftalt 15 min men skiftede mening undervejs. Jeg besluttede mig for 30 min. Det endte med 40 da jeg kun havde 1000kr med:) Det fortid jeg ikke.

Fik den dejligste massage og B2B. Jeg blev mere og mere opstemt og liderlig efter den dejlige behandling. Gummi på og en hurtig sutter. Hvorefter hun springer på og giver den bedste ridetur. De der små dejlige patter blev nusset og kælet for imens. Hun stønner og indlevelsen var dejlig, man kunne ikke mærke at hun nok havde haft en lang dag. Til sidst om på alle 4 og så da jeg var lige ved og komme trak hun sig væk.

Nu var kanonen for alvor klar. Der gik ikke længe før at jeg måtte kaster håndklædet i ringen og aflevere. Vi grinede og pjattede bagefter og fik tilbudt et bad: Da der jo stadig var tid tilbage som hun  sagde:) Super skøn pige og er lige så flot som på billederne:)

Til dags dato det bedste knald jeg har fået på horekasse:) 

Sted 9

Pige 9

Lokaler 9

Priser 8

Den eneste grund til hun ikke får 10 er af princip:) man kan altid blive lidt bedre:)

Hun er her til d.17 juni og jeg skal helt sikkert derind igen:) Jeg er færdig med øst euro piger. De sidste mange gange har været skuffende.

https://annoncelight.dk/showad/275673

Hvor ligger stedet ca da du siger gode parkerings muligheder nu det ligger i centrum, ved godt du ikk må skrive adressen men hvad ligger tæt på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Nancy idag, efter at jeg havde bestilt tid igår eftermiddags. Bekræftede aftale 30 min før, som hun gerne ville have. Da tiden var som den skulle være, skrev jeg om jeg måtte gå til dør, ingen svar, så rykkede jeg nogle minutter senere, ingen svar. Endte med jeg ringede, og ingen tog tlf. men nogle minutter senere ringede hun og fortalte at hun lige var vågnet, og om jeg kunne give hende 10 min. Normalt ville jeg være kørt 15 min efter aftale tidspunkt, men jeg ventede.

sød, flot smilende Nancy tog imod, og vi gik på 1 sal, 40 min var bestilt, og så frem til den flotte pige, som skulle forkæle mig i 40 min. Lidt hurtigt oliesjask og berøring af pikken, lidt B2B både med mave mod mig og derefter med røven som kørte op af min krop, lækkert.

så kom kondom på, ingen SF, fik 1 tantekys, og mig ned at slikke hende, hun bliver våd med det samme. Flere forskellige stillinger inden jeg afslutter. Hun er dejlig at kneppe, og spiller godt at hun nyder det.

mig i tøj og ud af døren, ser så at der kun er gået ca.20 min. Men det er jo min egen skyld, kunne bare have spurgt om lidt mere massage til sidst.

nancy er en flot og sød pige, manglede dog lige SF og kys, for at komme op i karakter.

gentaglese, måske, hvem ved

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGenertetype skrev, for 57 minutter siden:

 

Hun ser super fræk ud, men  er massagen noget værd?

Du kan regne ud med 20 min. Incl. sexdelen ved Besøg. Har jeg ikke den længste og bedste erfaring mht til hendes evner i massagens kunst

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenGenertetype skrev, den 22.10.2019 at 21:25:

 

Hun ser super fræk ud, men  er massagen noget værd?

Massagen?, vil på ingen måder kalde det massage det hun giver... hun er en sød og køn pige, og dejlig at sexe med, men jeg betalte for ½ time, og jeg var på vej ud af døren efter 25 min - og havde taget et hurtigt farvelbad inden for den tid også. da jeg sagde det til hende, sagde hun, jo men du kom også 5 min før aftalt tid - ja men hun skulle også lige lave noget og gik ud af rummet efter jeg var kommet, og kom så tilbage igen.... B2B? altså det lille minut hvor hun kører med sine bryster i olie hen over mig, og laver det kort med røven også, det er på ingen måde de ekstra penge værd!... Kommer jeg igen, beklager søde Nancy, nej man får ikke det man betaler for. sorry too say :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...