Hop til indhold

Folketingsvalg 2019 - Dagens tanke :

Featured Replies

Skrevet

Havde Pernille Skipper haft lige så store og velsiddende  bryster som Pernille Vermund havde Skipper fået min stemme . 

Jeg kunne ikke finde nogle kandidater i Socialdemokratiet der havde store og velsiddende bryster, så jeg stemte blankt ! 

Skrevet

Lille Pernille er da helt klart for lækker, tager hende gerne som hun er.

Min stemme fik hun dog ikke da hendes ideologi ikke harmonerer med mine overbevisninger.

Skrevet
BM29 skrev, for 2 timer siden:

Havde Pernille Skipper haft lige så store og velsiddende  bryster som Pernille Vermund havde Skipper fået min stemme . 

Jeg kunne ikke finde nogle kandidater i Socialdemokratiet der havde store og velsiddende bryster, så jeg stemte blankt ! 

Du kunne jo hoppe på Thyra Frank fra LA, der er da noget at holde i.

Skrevet
BM29 skrev, for 2 timer siden:

Tja... der er jo nok noget det velkendte ordsprog "Mange mænd er ikke i stand til at multi-taske".    ;):P

Skrevet
mester4u skrev, for 3 timer siden:

Lille Pernille er da helt klart for lækker, tager hende gerne som hun er.

Min stemme fik hun dog ikke da hendes ideologi ikke harmonerer med mine overbevisninger.

Jeg synes da helt klart, at Mette Thiesen kunne bruges til noget "fornuftigt"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.