intim-massage-Sara 309 Skrevet 10. Juni, 2019 Super at læse, at andre piger også bruger den samme metode som jeg selv gør. Man skal jo passe på sig selv. Forstår ikke hvorfor der er så meget mangel på pli. Jeg er overrasket over at læse, at selv kvinder en stille så mange spørgsmål til en mandlig massør. Tænker også at det kan hænge sammen med uvidenhed fra både mænd og kvinder, at de faktisk ikke ved, at de er nummer 20 der i dag har stillet 1000 spørgsmål og det magter man simpelthen ikke at svare på. Jeg har i starten af min karriere som glædes pige svaret stort set alle henvendelser og hvor tog det så forfærdelig mange timer at svare hver dag. Det har intet at gøre Med at man ikke vil være kundemaindet, men der er kun 24 timer i døgnet og de seriøse bliver altid prioriteret først. Så nu er 3 timers spildetid hver dag forkortet ned til ca 30 min. Med tiden bliver man bedre til at sortere... ikke kun pikspillerne, men også tidsspillerne. Dem der virker seriøse i de første par linjer af deres længe roman om alle deres frække fantasier, men så hopper kæden af i slutningen, hvor der skrives at de måske om et par uger bestiller tid. Jeg svarer altid de seriøse. Hvor svært kan det også lige være som mand at skrive den dag/dage og tidsrum man ønsker en tid....Jeg har simpelthen ændret i min annonce, hvor jeg udelukkende kun tilbyder 2 timer til 1800 kr. Så kan jeg følge med i at svare på sms beskeder nu og ikke bruge en masse tid på at sms frem og tilbage hvor lang tid manden nu gerne vil have. Når man bestiller 2 timer, er det fordi man virkelig har brug for tid til berøring osv... selvfølgelig har jeg også haft masser af seriøse mænd, der bestilte mindre tid. Men nu er jeg også fri for at have så mange gæster på en dag. Synes det er skønt med masser af tid og ingen stress. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 10. Juni, 2019 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Præcis sådan køre jeg også min forretning. Også jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juni, 2019 Jeg bruger gerne tid på at skrive frækt, hvis jeg fornemmer der gemmer sig en seriøs mand bag henvendelsen. Det er vigtigt for mig at jeg har samme lyster som den mand jeg evt skal mødes med... og kan han ikke tænde mig i ord kan han sikkert heller ikke irl. Får brugt en del tid på skriveri med mulige kommende aftaler, og bliver det aldrig til en aftale har jeg trods alt fået noget dejligt frækt lir. De åbenlyse wankere og de mænd som tidligere har fortrudt en aftale bruger jeg ikke min tid på. De mænd der tydeligvis ikke har læst min annonce bliver der heller ikke brugt tid på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 11. Juni, 2019 Frodige Ida skrev, for 21 timer siden: Præcis sådan køre jeg også min forretning. Baseret på alle dine kommentarer herinde skulle man ellers tro, at du var glad for at skrive og ikke mindst skrive frækt... Det var altså ment som en joke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jay Gatsby Skrevet 16. Juni, 2019 intim-massage-Sara skrev, den 5/6/2019 at 19:59: Hvornår bliver pilk spillerne for meget. Kender i ik det glædespiger, at en gæst henvender sig og gerne vil have en tid. Aftalen kommer i hus og så begynder skriveriet om man har flere billeder svaret bliver det har jeg ikke. Dette blivet ik helt godtaget. Svaret fra gæstens side kan fx. Være "Jeg skal have noget at spille pik til i aften" eller en masse frække spørgsmål.... Ofte mister jeg lysten til aftalen med gæsten, det kommer for mig til at gæsten fremstår ung og umoden/alt for liderlig til at styre sig/pli. Hvordan reagerer i andre på sådanne henvendelser ? Hvad tøj har du på lige nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 407 Skrevet 18. Juni, 2019 Kan sagtens forstå jer skønne GPere.. Det må være en svær balancegang mellem at gøre en kunde glad og liderlig, og så pille de useriøs fra. Jeg er selv til GFE.. Og går udelukkende efter quinder, der tilbyder sådan en ydelse. Når man så ligger der, med den forhåbentligt skønne, så er der for mig ikke noget værre end at høre ^du må ikke.. ^.. Og så.. Naiv som jeg er, så vil jeg gerne vide, had hun kan lide.... Hvad hun tænder på, hvad jeg gør.. Og hvad hun vil elske at gøre ved mig... Så har man fået kridtet banen op inden mødet, så det kan blive en oplevelse for begge.. Hvis der så er lidt lir med SMS eller herinde op til, gør bare at glæden er så meget større... Omvendt, så ved jeg godt, at jeg får hvad jeg betaler for. En times sex.. Og ikke tid til lir før.. For mig er sex bare så intimt, at jeg meget gerne vil føle hende lidt på tænderne, så jeg har et glimt af Quinden, så det ikke ender med wham, bam.. Thank you mam 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 407 Skrevet 18. Juni, 2019 Mr_Swingking skrev, for 1 time siden: Kan sagtens forstå jer skønne GPere.. Det må være en svær balancegang mellem at gøre en kunde glad og liderlig, og så pille de useriøs fra. Jeg er selv til GFE.. Og går udelukkende efter quinder, der tilbyder sådan en ydelse. Hvor jeg dog hader at skrive på telefonen.. Undskylder for de mange tyrkfejl. SVÆRGER at jeg godt kan stave 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 18. Juni, 2019 Mr_Swingking skrev, for 5 minutter siden: Hvor jeg dog hader at skrive på telefonen.. Undskylder for de mange tyrkfejl. SVÆRGER at jeg godt kan stave Problemet er at tasterne er for små. Og jeg tror på dig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 407 Skrevet 18. Juni, 2019 Frodige Ida skrev, Lige nu: Problemet er at tasterne er for små. Og jeg tror på dig... Tak Ida... Du er en stjerne. VED bare at man får en god dag, når der er ihvertfald een, der tror på mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Juni, 2019 Mr_Swingking skrev, for 5 timer siden: Hvor jeg dog hader at skrive på telefonen.. Undskylder for de mange tyrkfejl. SVÆRGER at jeg godt kan stave Haha mine staveevner svigter når liderligheden overtager... ellers også går det meget langsomt med at skrive... var du også lidt liderlig da du skrev?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 407 Skrevet 18. Juni, 2019 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Haha mine staveevner svigter når liderligheden overtager... ellers også går det meget langsomt med at skrive... var du også lidt liderlig da du skrev?? Er jo en mand..... Såååå.. lidt LIREDGIG er man jo altid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Juni, 2019 Mr_Swingking skrev, for 7 minutter siden: Er jo en mand..... Såååå.. lidt LIREDGIG er man jo altid Tror jeg er født i den forkerte krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 407 Skrevet 18. Juni, 2019 Det er jo derfor du altid virker så imødekommende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Juni, 2019 Mr_Swingking skrev, for 37 minutter siden: Det er jo derfor du altid virker så imødekommende.. Fordi jeg er liderlig eller fordi jeg er en mand spærret inde i en alt for stor kvindekrop???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 407 Skrevet 19. Juni, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 8 timer siden: Fordi jeg er liderlig eller fordi jeg er en mand spærret inde i en alt for stor kvindekrop???? Hmnn.. Det er jeg selv lidt i tvivl om.. På den ene side.. Så er liderlighed hos en kvinde en ypperlig ting... På den anden side.. Hvis du er en mand i en kvinde krop.. Så brokker du dig mindre over tioletbrættet.. OG... Du er altid liderlig Redigeret 19. Juni, 2019 af Mr_Swingking Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 21. Juni, 2019 intim-massage-Sara skrev, den 5.6.2019 at 19:59: Aftalen kommer i hus og så begynder skriveriet om man har flere billeder jeg havde en på sms som skrev konstant gennem otte ni måneder og uanset hvordan jeg strakte mig for at en aftale kunne lade sig gøre så "passede det ikke lige ind" til sidst skrev han "når nu vi kender hinanden så godt kan du så ikke lige sende dit og dat billede" hahahal en der aldrig har tænkt sig at komme forbi skal jeg belønne med særbestilling af billeder? Jaja selvfølgelig en anden havde jeg også skrevet med et stykke tid og endelig lavet en aftale med så ville han have et ansigtsbillede så han vidste om han tændte på mig " du kan stole på mig, jeg bruger ikke billedet til noget, det er kun til mig selv selvfølgelig stoler jeg på fremmede mænd på nettet jeg aldrig har set en tredje havde om morgenen booket en tid til kl 15 og blev ved og ved med stadig at skrive i løbet af dagen når der gik lidt tid mellem mine svar (fordi jeg havde andre gæster) sendte han "?????????" er der noget jeg hader er det en række af spørgsmålstegn han skrev så at han forventede at vi skrev frækt frem og tilbage indtil kl 15 WTF?! Jeg skrev at det havde jeg ikke mulighed for og gæt engang om han overhovedet dukkede op kl 15 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. Juni, 2019 aaisha skrev, for 6 timer siden: jeg havde en på sms som skrev konstant gennem otte ni måneder og uanset hvordan jeg strakte mig for at en aftale kunne lade sig gøre så "passede det ikke lige ind" til sidst skrev han "når nu vi kender hinanden så godt kan du så ikke lige sende dit og dat billede" hahahal en der aldrig har tænkt sig at komme forbi skal jeg belønne med særbestilling af billeder? Jaja selvfølgelig en anden havde jeg også skrevet med et stykke tid og endelig lavet en aftale med så ville han have et ansigtsbillede så han vidste om han tændte på mig " du kan stole på mig, jeg bruger ikke billedet til noget, det er kun til mig selv selvfølgelig stoler jeg på fremmede mænd på nettet jeg aldrig har set en tredje havde om morgenen booket en tid til kl 15 og blev ved og ved med stadig at skrive i løbet af dagen når der gik lidt tid mellem mine svar (fordi jeg havde andre gæster) sendte han "?????????" er der noget jeg hader er det en række af spørgsmålstegn han skrev så at han forventede at vi skrev frækt frem og tilbage indtil kl 15 WTF?! Jeg skrev at det havde jeg ikke mulighed for og gæt engang om han overhovedet dukkede op kl 15 Oooooh De der mænd kender jeg godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 21. Juni, 2019 (edited) kunforsjov75 skrev, den 5/6/2019 at 21:32: Nu er jeg ikke massagepige. Og kan sagtes forstå din frustration. Og sikkert mange som bare skriver for at få et billede ekstra. Og som måske aldrig havde tænkt sig at komme alligevel. Jeg har tilgengæld prøvet en pige der på dagen sendte et billede af sig i det lingeri jeg havde “bestilt” og skrev at hun glædede sig. Det er perfekt kundepleje. Og undskyld jeg svarede nu når jeg ikke er o branchen. P Det er nemlig gensidigt..... Måske gp'erne også gerne ville have et billede i ny og næ.... Og nej....ik kun af pikken Redigeret 21. Juni, 2019 af Slemme Line Tilføjelse af smiley, for de der måtte tro jeg er alvorlig her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. Juni, 2019 Slemme Line skrev, for 1 time siden: Det er nemlig gensidigt..... Måske gp'erne også gerne ville have et billede i ny og næ.... Og nej....ik kun af pikken Det er da kun rimeligt . Jeg har faktisk selv gjort det ved en enkelt lejlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 492 Skrevet 21. Juni, 2019 Sæt en øver grænse for hvad du vil bruge af SMS for at få en aftale i stand eks 10 sms. Det må være muligt at forklare -hvad man vil -hvad det koster retur -et tidsforslag -et tidpunkt retur -bekræftelse -adresse på 10 sms. Læs dem i gemmen som har været spild at tid -bloker dem- sæt dem under useriøs måned år. Lær af dine fejl skriv ved dem som du er usikre på : hvis du skulle være forhindret send mig da en sms, så er vi stadig lige gode venner stol på din mave fornemmelse og husk det kommer i stimer både de gode og de dårlige oplevelser MH 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 25. Juni, 2019 Røvslikker skrev, den 10/6/2019 at 09:45: Du svarer ikke på mit spørgsmål ??...det er tydeligt at pigerne i denne branche, ikke har fornemmelsen af konsekvensen overfor områdets salgs principper....hvordan vil du selv reagere over for tilsvarende manipulation som kunde, og det gældende alle områder i et kundeforhold ?? Lol, Hvad ved DU egentlig om områdets salgsprincipper? Vi tilbyder jo en ydelse for penge, hvis vi sad ved computeren og sendte gratis billeder af os selv i forskellig udklædning til mænd i den anden ende, tror jeg ikke at det ville være en særlig indbringende forretningsmodel. “Konsekvensen overfor områdets salgsprincipper” helt seriøst.. og “tilsvarende manipulation” come on. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 25. Juni, 2019 LunaCassiopeia skrev, for 2 timer siden: Lol, Hvad ved DU egentlig om områdets salgsprincipper? Vi tilbyder jo en ydelse for penge, hvis vi sad ved computeren og sendte gratis billeder af os selv i forskellig udklædning til mænd i den anden ende, tror jeg ikke at det ville være en særlig indbringende forretningsmodel. “Konsekvensen overfor områdets salgsprincipper” helt seriøst.. og “tilsvarende manipulation” come on. LOL...tror ikke lige du forstår mit skriv, som kunde oplever man jo områdets måder at sælge ydelser på, håndteringen med falske billeder tekst osv gør at konsekvensen helt logisk resulterer i en mistro til området ...så jo, det oplever JEG og alle andre kunder...normalt ser stort set alle vel også reklamer som dumper ind af brevsprækken, hvor de bliver inspireret/manipulerer til indkøb...find en ny sten at sutte på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. Juni, 2019 Røvslikker skrev, for 2 timer siden: LOL...tror ikke lige du forstår mit skriv, som kunde oplever man jo områdets måder at sælge ydelser på, håndteringen med falske billeder tekst osv gør at konsekvensen helt logisk resulterer i en mistro til området ...så jo, det oplever JEG og alle andre kunder...normalt ser stort set alle vel også reklamer som dumper ind af brevsprækken, hvor de bliver inspireret/manipulerer til indkøb...find en ny sten at sutte på Jeg fortrækker nu 2 sten jeg kan sutte på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg