Hop til indhold

Recommended Posts

Super at læse, at andre piger også bruger den samme metode som jeg selv gør. Man skal jo passe på sig selv.

Forstår ikke hvorfor der er så meget mangel på pli. Jeg er overrasket over at læse, at selv kvinder en stille så mange spørgsmål til en mandlig massør. Tænker også at det kan hænge sammen med uvidenhed fra både mænd og kvinder, at de faktisk ikke ved, at de er nummer 20 der i dag har stillet 1000 spørgsmål og det magter man simpelthen ikke at svare på.

Jeg har i starten af min karriere som glædes pige svaret stort set alle henvendelser og hvor tog det så forfærdelig mange timer at svare  hver dag. Det har intet at gøre Med at man ikke vil være kundemaindet, men der er kun 24 timer i døgnet og de seriøse bliver altid prioriteret først. Så nu er 3 timers spildetid hver dag forkortet ned til ca 30 min. Med tiden bliver man bedre til at sortere... ikke kun pikspillerne, men også tidsspillerne. Dem der virker seriøse i de første par linjer af deres længe roman om alle deres frække fantasier, men så hopper kæden af i slutningen, hvor der skrives at de måske om et par uger bestiller tid. 

Jeg svarer altid de seriøse. Hvor svært kan det også lige være som mand at skrive den dag/dage og tidsrum man ønsker en tid....Jeg har simpelthen ændret i min annonce, hvor jeg udelukkende kun tilbyder 2 timer til 1800 kr. Så kan jeg følge med i at svare på sms beskeder nu og ikke bruge en masse tid på at sms frem og tilbage hvor lang tid manden nu gerne vil have. Når man bestiller 2 timer, er det fordi man virkelig har brug for tid til berøring osv... selvfølgelig har jeg også haft masser af seriøse mænd, der bestilte mindre tid. Men nu er jeg også fri for at have så mange gæster på en dag. Synes det er skønt med masser af tid og ingen stress. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  bruger  gerne  tid  på  at  skrive  frækt, hvis  jeg  fornemmer  der  gemmer  sig  en  seriøs  mand  bag  henvendelsen.  Det  er  vigtigt  for  mig  at  jeg  har  samme  lyster  som  den  mand  jeg  evt  skal  mødes  med... og  kan  han  ikke  tænde  mig  i ord  kan  han  sikkert  heller  ikke  irl.

Får  brugt  en  del  tid  på  skriveri  med  mulige  kommende  aftaler, og  bliver  det  aldrig  til  en  aftale  har  jeg  trods  alt  fået  noget dejligt  frækt  lir.

De  åbenlyse  wankere  og  de  mænd  som tidligere  har  fortrudt  en  aftale  bruger  jeg  ikke  min  tid  på. De  mænd  der  tydeligvis  ikke  har  læst  min annonce  bliver  der  heller  ikke  brugt  tid  på.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
Frodige Ida skrev, for 21 timer siden:

Præcis sådan køre jeg også min forretning. 

Baseret på alle dine kommentarer herinde skulle man ellers tro, at du var glad for at skrive og ikke mindst skrive frækt... :-) 

Det var altså ment som en joke :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jay Gatsby
intim-massage-Sara skrev, den 5/6/2019 at 19:59:

Hvornår bliver pilk spillerne for meget. Kender i ik det glædespiger, at en gæst henvender sig og gerne vil have en tid. Aftalen kommer i hus og så begynder skriveriet om man har flere billeder:huh: svaret bliver det har jeg ikke. Dette blivet ik helt godtaget. Svaret fra gæstens side kan fx. Være "Jeg skal have noget at spille pik til i aften" eller en masse frække spørgsmål....

Ofte mister jeg lysten til aftalen med gæsten, det kommer for mig til at gæsten fremstår ung og umoden/alt for liderlig til at styre sig/pli. 

Hvordan reagerer i andre på  sådanne henvendelser ? 

Hvad tøj har du på lige nu? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan sagtens forstå jer skønne GPere.. Det må være en svær balancegang mellem at gøre en kunde glad og liderlig, og så pille de useriøs fra. 

Jeg er selv til GFE.. Og går udelukkende efter quinder, der tilbyder sådan en ydelse. 

Når man så ligger der, med den forhåbentligt skønne, så er der for mig ikke noget værre end at høre ^du må ikke.. ^.. 

Og så.. Naiv som jeg er, så vil jeg gerne vide, had hun kan lide.... Hvad hun tænder på, hvad jeg gør.. Og hvad hun vil elske at gøre ved mig...

Så har man fået kridtet banen op inden mødet, så det kan blive en oplevelse for begge.. 

Hvis der så er lidt lir med SMS eller herinde op til, gør bare at glæden er så meget større... 

Omvendt, så ved jeg godt, at jeg får hvad jeg betaler for. En times sex.. Og ikke tid til lir før.. 

For mig er sex bare så intimt, at jeg meget gerne vil føle hende lidt på tænderne, så jeg har et glimt af Quinden, så det ikke ender med wham, bam.. Thank you mam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 1 time siden:

Kan sagtens forstå jer skønne GPere.. Det må være en svær balancegang mellem at gøre en kunde glad og liderlig, og så pille de useriøs fra. 

Jeg er selv til GFE.. Og går udelukkende efter quinder, der tilbyder sådan en ydelse. 

Hvor jeg dog hader at skrive på telefonen.. Undskylder for de mange tyrkfejl. SVÆRGER at jeg godt kan stave <_<

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 5 minutter siden:

Hvor jeg dog hader at skrive på telefonen.. Undskylder for de mange tyrkfejl. SVÆRGER at jeg godt kan stave <_<

Problemet er at tasterne er for små. Og jeg tror på dig...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Problemet er at tasterne er for små. Og jeg tror på dig...:D

Tak Ida... Du er en stjerne. VED bare at man får en god dag, når der er ihvertfald een, der tror på mig. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr_Swingking skrev, for 5 timer siden:

Haha  mine  staveevner  svigter  når  liderligheden  overtager... ellers  også går  det  meget  langsomt  med  at  skrive... var  du  også  lidt  liderlig da  du  skrev?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Haha  mine  staveevner  svigter  når  liderligheden  overtager... ellers  også går  det  meget  langsomt  med  at  skrive... var  du  også  lidt  liderlig da  du  skrev?? 

Er jo en mand..... Såååå.. ;) lidt LIREDGIG er man jo altid:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr_Swingking skrev, for 7 minutter siden:

Er jo en mand..... Såååå.. ;) lidt LIREDGIG er man jo altid:P

Tror  jeg  er  født  i  den  forkerte  krop 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr_Swingking skrev, for 37 minutter siden:

Det er jo derfor du altid virker så imødekommende.. :wub:

Fordi  jeg  er  liderlig  eller fordi  jeg er  en  mand  spærret  inde  i  en  alt  for  stor  kvindekrop????  <3 <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Fordi  jeg  er  liderlig  eller fordi  jeg er  en  mand  spærret  inde  i  en  alt  for  stor  kvindekrop????  <3 <3

Hmnn.. Det er jeg selv lidt i tvivl om.. 

På den ene side.. Så er liderlighed hos en kvinde en ypperlig ting... :razz:

På den anden side.. Hvis du er en mand i en kvinde krop.. Så brokker du dig mindre over tioletbrættet.. OG... Du er altid liderlig :wub:

Redigeret af Mr_Swingking
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 5.6.2019 at 19:59:

Aftalen kommer i hus og så begynder skriveriet om man har flere billeder:huh: 

jeg havde en på sms som skrev konstant gennem otte ni måneder og uanset hvordan jeg strakte mig for at en aftale kunne lade sig gøre så "passede det ikke lige ind"

til sidst skrev han "når nu vi kender hinanden så godt kan du så ikke lige sende dit og dat billede"

hahahal en der aldrig har tænkt sig at komme forbi skal jeg belønne med særbestilling af billeder? Jaja selvfølgelig :lol:

en anden havde jeg også skrevet med et stykke tid og endelig lavet en aftale med

så ville han have et ansigtsbillede så han vidste om han tændte på mig " du kan stole på mig, jeg bruger ikke billedet til noget, det er kun til mig selv

selvfølgelig stoler jeg på fremmede mænd på nettet jeg aldrig har set :rolleyes:

en tredje havde om morgenen booket en tid til kl 15 og blev ved og ved med stadig at skrive i løbet af dagen

når der gik lidt tid mellem mine svar (fordi jeg havde andre gæster) sendte han "?????????"

er der noget jeg hader er det en række af spørgsmålstegn

han skrev så at han forventede at vi skrev frækt frem og tilbage indtil kl 15

WTF?! Jeg skrev at det havde jeg ikke mulighed for og gæt engang om han overhovedet dukkede op kl 15 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
aaisha skrev, for 6 timer siden:

jeg havde en på sms som skrev konstant gennem otte ni måneder og uanset hvordan jeg strakte mig for at en aftale kunne lade sig gøre så "passede det ikke lige ind"

til sidst skrev han "når nu vi kender hinanden så godt kan du så ikke lige sende dit og dat billede"

hahahal en der aldrig har tænkt sig at komme forbi skal jeg belønne med særbestilling af billeder? Jaja selvfølgelig :lol:

en anden havde jeg også skrevet med et stykke tid og endelig lavet en aftale med

så ville han have et ansigtsbillede så han vidste om han tændte på mig " du kan stole på mig, jeg bruger ikke billedet til noget, det er kun til mig selv

selvfølgelig stoler jeg på fremmede mænd på nettet jeg aldrig har set :rolleyes:

en tredje havde om morgenen booket en tid til kl 15 og blev ved og ved med stadig at skrive i løbet af dagen

når der gik lidt tid mellem mine svar (fordi jeg havde andre gæster) sendte han "?????????"

er der noget jeg hader er det en række af spørgsmålstegn

han skrev så at han forventede at vi skrev frækt frem og tilbage indtil kl 15

WTF?! Jeg skrev at det havde jeg ikke mulighed for og gæt engang om han overhovedet dukkede op kl 15 :D

Oooooh De der mænd kender jeg godt :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
kunforsjov75 skrev, den 5/6/2019 at 21:32:

Nu er jeg ikke massagepige. Og kan sagtes forstå din frustration. Og sikkert mange som bare skriver for at få et billede ekstra. Og som måske aldrig havde tænkt sig at komme alligevel. 

Jeg har tilgengæld prøvet en pige der på dagen sendte et billede af sig i det lingeri jeg havde “bestilt” og skrev at hun glædede sig. Det er perfekt kundepleje. Og undskyld jeg svarede nu når jeg ikke er o branchen. P

Det er nemlig gensidigt.....

Måske gp'erne også gerne ville have et billede i ny og næ....

Og nej....ik kun af pikken;)

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse af smiley, for de der måtte tro jeg er alvorlig her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 1 time siden:

Det er nemlig gensidigt.....

Måske gp'erne også gerne ville have et billede i ny og næ....

Og nej....ik kun af pikken;)

Det er da kun rimeligt :). Jeg har faktisk selv gjort det ved en enkelt lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sæt en øver grænse for hvad du vil bruge af SMS for at få en aftale i stand eks 10 sms. Det må være muligt at forklare

-hvad man vil

-hvad det koster retur

-et tidsforslag

-et tidpunkt retur

-bekræftelse

-adresse på 10 sms. 

Læs dem i gemmen som har været spild at tid -bloker dem- sæt dem under useriøs måned år. Lær af dine fejl 

skriv ved dem som du er usikre på  :

hvis du skulle være forhindret send mig da en sms, så er vi stadig lige gode venner 

stol på din mave fornemmelse 

og husk det kommer i stimer både de gode og de dårlige oplevelser 

MH 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 10/6/2019 at 09:45:

Du svarer ikke på mit spørgsmål ??...det er tydeligt at pigerne i denne branche, ikke har fornemmelsen af konsekvensen overfor områdets salgs principper....hvordan vil du selv reagere over for tilsvarende manipulation som kunde, og det gældende alle områder i et kundeforhold ??

Lol, Hvad ved DU egentlig om områdets salgsprincipper?

Vi tilbyder jo en ydelse for penge, hvis vi sad ved computeren og sendte gratis billeder af os selv i forskellig udklædning til mænd i den anden ende, tror jeg ikke at det ville være en særlig indbringende forretningsmodel. 

“Konsekvensen overfor områdets salgsprincipper” helt seriøst.. og “tilsvarende manipulation” come on. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
LunaCassiopeia skrev, for 2 timer siden:

Lol, Hvad ved DU egentlig om områdets salgsprincipper?

Vi tilbyder jo en ydelse for penge, hvis vi sad ved computeren og sendte gratis billeder af os selv i forskellig udklædning til mænd i den anden ende, tror jeg ikke at det ville være en særlig indbringende forretningsmodel. 

“Konsekvensen overfor områdets salgsprincipper” helt seriøst.. og “tilsvarende manipulation” come on. 

LOL...tror ikke lige du forstår mit skriv, som kunde oplever man jo områdets måder at sælge ydelser på, håndteringen med falske billeder tekst osv gør at konsekvensen helt logisk resulterer i en mistro til området ...så jo, det oplever JEG og alle andre kunder...normalt ser stort set alle vel også reklamer som dumper ind af brevsprækken, hvor de bliver inspireret/manipulerer til indkøb...find en ny sten at sutte på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

LOL...tror ikke lige du forstår mit skriv, som kunde oplever man jo områdets måder at sælge ydelser på, håndteringen med falske billeder tekst osv gør at konsekvensen helt logisk resulterer i en mistro til området ...så jo, det oplever JEG og alle andre kunder...normalt ser stort set alle vel også reklamer som dumper ind af brevsprækken, hvor de bliver inspireret/manipulerer til indkøb...find en ny sten at sutte på

Jeg  fortrækker  nu 2 sten jeg  kan  sutte  på  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...