Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tatra

Da, tror ikke du får noget morsomt her mere udover evt. hj. Det er snart længe siden jeg har været der, hun havde dengang et par formidable ung-trunter, men hun er gået i retning af det i denne sammenhæng mindre morsomme.

Tonzai er vel hende, der heder Ann. Kig på hendes tilbudsliste og gæt selv. Ann er ikke ung, men hendes billeder gør hende ikke ære. Hun har et formidabelt humør og et sæt ikke mindre formidable bryster og hun masserer ligeledes i mine øjne formidabelt. Anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well... prøv at spørg Ann! ;-) Hun er en ret så fræk og lækker pige til trods for hendes alder. Ganske store naturlige nødder og et dejligt humør. Selv alm massage er en lækker oplevelse, når hun i sine små shorts smyger sine ben omkring ens krop.

Tonzai.dk ser ud til at være nede, men du kan læse mere her: https://www.mymap.dk/virksomhed/labaek-59-st-tv-4300-holbaek-tonzai-massage-klinik/

Som alle thaisteder, så dækker menukortet kun et udvalg af retterne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøge idag og er helt enig I at Ann er en ret så fræk og lækker pige til trods for hendes alder. Ganske store naturlige nødder og et dejligt humør. Selv alm massage er en lækker oplevelse, når hun i sine små shorts smyger sine ben omkring ens krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hot diver skrev, for 3 timer siden:

Enig men den passede perfekt så ingen grund til laver det om tænkt jeg.

Ingen grund til at "copy/paste" tænker jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK. Det var ikke min mening til fornærm nogen.

 Service, humor og indlevelse var helt klar i toppen. I mit optik en sexet kvinde i sin bedste ældre. Gik hovedsaglig for en massage og det var rigtig god. Ann kravlet rund på min krop og fik fat med de øm steder...dejlig stor bryster og glat ben bliv presset op imod og omkring mig. Efter jeg vendt om, kom der diskret fokus på nedre region. Udvidet menu kort er et mulighed...pris niveau er også fornuftig. Alt i alt et fine besøge.   

Varm anbefaling herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...