Hop til indhold
asp73

Astrid Feldstrasse 18

Recommended Posts

Så blev det tid til en tur til Flensborg.

Havde set på sexnord at der var kommet nye piger på Feldstrasse 18.

Valget faldt på Astrid http://sexnord.net/profile/5012

Da jeg kom derned blev døren åbnet af Valeri http://sexnord.net/profile/7081 som fortalte at Astrid ikke havde tid, men at hun havde tid, men da jeg havde besluttet mig for Astrid hjemmefra sagde jeg at jeg ville gå igen, Valeri forsvandt ind bagved og kom tilbage og fortalte at Astrid havde tid om 5 min. Jeg brugte de 5 min på at snakke med Valeri (og blev mere og mere usikker på om jeg ikke skulle have valgt hende).

Astrid kom og hentede mig, en virkelig dejlig pige (måske snakker hun lidt for meget).

Valget faldt på 45 min til 100€.

Kæle, kys og kram, hun kom godt igang med at sutte lillemanden, var lige ved at komme så jeg trak hende lidt væk for få en lille pause, så spørger hun om jeg ikke kunne lide det :roll: måtte forklare hende at jeg mere en kunne lide det, hendes kommentar var så bare at jeg bare skulle komme så kunne hun massere mig lidt og derefter kunne vi tage en omgang mere :D så det blev det til.

og efter massagen blev det til en omgang mere og lidt snak og kæleri.

Efter en time og 20 min stod jeg på gaden igen, så hun er ikke lige en pige der kikker på uret.

Adresse...............pigen / sex / stedet

Feldstraße 18.......8 / 9 / 7

Gentagelse 99% skal se om jeg ikke får tid til en tur mere her sidst på ugen (hun er der til på søndag)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget som en oplevelse, jeg havde i Flensborg for snart et år siden.

Min var primært på Hafermarkt, men jeg nåede også op i området omkring Duborgskolen, og her er der meget guf i sidegaderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var de 100 EUR med eller uden nogen ekstras?

Ved ikke hvad der blev tilbudt i de 45 min? men fik da kys, kram og fransk uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter 2,5 dag med familie tam-tam og alt for meget julemad var tiden kommet til en lille julegave til mig selv :-)

Valget falgt på Astrid, som dog i denne uge er at finde i Husum, men hvad skidt - de 80 km total ekstra går vel nok, når man alligevel er afsted!

Fandt snildt huset, og ringede på. Havde snakket med hende inden, og sikret mig, hun var på arbejde sådan en højhellig Juledag!

Tror ikke ringeklokken virker ved døren, så måtte ringe til hende igen, for at blive lukket ind.

Rigtig sød og nem at snakke med. Hun vimsede rundt og snakkede i telefon, så jeg snuppede en skyller og lagde mig klar.

Der var tv mens jeg ventede hehe. Så tog hun et bad, og kom omsider ind grinende. ca 20 min var der nu gået.

Dagens pris juledag var 150 Euro for en time. Jeg brokkede mig ikke, og nappede 2. Havde bestemt at nyde denne højtid, og ikke tænke på priserne.

Så kom vi i gang, og der var masser af kys og nussen, og det hele i et roligt tempo - ligesom jeg kan lide det i starten. Der blev givet fint fransk uden, og det gik der noget tid med.

på med duppen og ridetur til hende, bagfra stående, røven stående, og så ned på ryggen igen med den første aflevering. Hun grinede og begyndte rengøringen.

Nu var der nok gået ca 50 minutter siden jeg ankom. Jeg skyllede lige hurtigt kalorius, og kom ind igen. Så snakkede vi, nussede og grinede, og tiden bare gik og gik i godt selskab.

Så ringede hendes kæreste, og det brugte hun et par minutter på, imens jeg fik "massage" med den anden hånd - nok mere kærtegn af ryg og skuldre end massage.

så ville hun vise billeder af hendes datter, og af sig selv. Det var også fint nok, og kunne mærke der var liv i kanonen igen. Rigtig god og løssluppen stemning, og jeg spurgte ind til hendes job. Viser sig hun er Cubaner, og venter på sit spanske pas. Hun nævnte også hun betaler 400 i husleje for en uge (500 i Flensburg), 50 euro for en billedannonce på sexnord.de, 50 euro på fair-girls.de samt 35 euro for en lokal avis-annonce.

Hun sagde også hun havde besøg af mange danske mænd i Flensburg. Jeg spurgte om de var søde ved hende, og det var et klart ja! (tak landsmænd :-) ) Spaniere er racister ifølge hende, og tyskere var også venlige.

Nu var der gået to og en halv time siden jeg kom, og stadig ikke nogen antydning af at ville smide mig ud. Hun begyndte nu at kæle for en tur mere, og det fik vi så ordnet :-) Det gik meget stærkt med anden salut i forhold til den første - tror det var den gode stemning der var.

Jeg nappede et hurtigt bad, og sagde farvel til den dejlige pige.

Sad i bilen igen efter tre timer og fyrre minutter!!! Havde nydt hvert et sekund derinde, selvom der var enkelte korte afbrydelser med lidt telefoni. Hun er meget snaksaglig og glad pige. Havde også noget dansk chokolade med til hende, men julegaver til en Cubaner er ikke noget de lægger meget vægt på. Hellere nytårsgaver hos dem sagde hun.

Tror nok hun er tilbage i Flensborg om nogle uger. Ellers må du til Husum, for at få fat på denne skønne, glade, snaksaglige pige. Hun er ok til Engelsk forresten!

Hun går meget op i hygiejne - hun havde nye tandbørster og mundskyld til dem der måtte ønske, og rene håndklæder til bad osv. Stedet fejler ikke noget hvad det angår.

Så må vi se, hvordan mit mulige nytårs-knald kan overgå denne oplevelse, men baren er ihvertfald sat højt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er en dejlig pige.

Det er godt at høre at hun kommer tilbage til Flensborg, hun var ikke sikker på at der var kunder nok der ville besøge hende der.

Det kunne være at man skulle en tur til Husum for at få en nytårs gave :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

denne uge er det Husum. Hun nævnte også Neumünster, så man skal nok lige holde sig opdateret hvor godten befinder sig :-)

Den ser ud til at være god nok med Neumünster. Hun er stadig på sexnord.de, men nu med adressen:

Gasstraße 5

24534 Neumünster

Klingeln bei: City Girls

http://sexnord.net/profile/5012/Neum%C3%BCnster/Sexy%20Astrid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter 2,5 dag med familie tam-tam og alt for meget julemad var tiden kommet til en lille julegave til mig selv :-)

Valget falgt på Astrid, som dog i denne uge er at finde i Husum, men hvad skidt - de 80 km total ekstra går vel nok, når man alligevel er afsted!

Fandt snildt huset, og ringede på. Havde snakket med hende inden, og sikret mig, hun var på arbejde sådan en højhellig Juledag!

Tror ikke ringeklokken virker ved døren, så måtte ringe til hende igen, for at blive lukket ind.

Rigtig sød og nem at snakke med. Hun vimsede rundt og snakkede i telefon, så jeg snuppede en skyller og lagde mig klar.

Der var tv mens jeg ventede hehe. Så tog hun et bad, og kom omsider ind grinende. ca 20 min var der nu gået.

Dagens pris juledag var 150 Euro for en time. Jeg brokkede mig ikke, og nappede 2. Havde bestemt at nyde denne højtid, og ikke tænke på priserne.

Så kom vi i gang, og der var masser af kys og nussen, og det hele i et roligt tempo - ligesom jeg kan lide det i starten. Der blev givet fint fransk uden, og det gik der noget tid med.

på med duppen og ridetur til hende, bagfra stående, røven stående, og så ned på ryggen igen med den første aflevering. Hun grinede og begyndte rengøringen.

Nu var der nok gået ca 50 minutter siden jeg ankom. Jeg skyllede lige hurtigt kalorius, og kom ind igen. Så snakkede vi, nussede og grinede, og tiden bare gik og gik i godt selskab.

Så ringede hendes kæreste, og det brugte hun et par minutter på, imens jeg fik "massage" med den anden hånd - nok mere kærtegn af ryg og skuldre end massage.

så ville hun vise billeder af hendes datter, og af sig selv. Det var også fint nok, og kunne mærke der var liv i kanonen igen. Rigtig god og løssluppen stemning, og jeg spurgte ind til hendes job. Viser sig hun er Cubaner, og venter på sit spanske pas. Hun nævnte også hun betaler 400 i husleje for en uge (500 i Flensburg), 50 euro for en billedannonce på sexnord.de, 50 euro på fair-girls.de samt 35 euro for en lokal avis-annonce.

Hun sagde også hun havde besøg af mange danske mænd i Flensburg. Jeg spurgte om de var søde ved hende, og det var et klart ja! (tak landsmænd :-) ) Spaniere er racister ifølge hende, og tyskere var også venlige.

Nu var der gået to og en halv time siden jeg kom, og stadig ikke nogen antydning af at ville smide mig ud. Hun begyndte nu at kæle for en tur mere, og det fik vi så ordnet :-) Det gik meget stærkt med anden salut i forhold til den første - tror det var den gode stemning der var.

Jeg nappede et hurtigt bad, og sagde farvel til den dejlige pige.

Sad i bilen igen efter tre timer og fyrre minutter!!! Havde nydt hvert et sekund derinde, selvom der var enkelte korte afbrydelser med lidt telefoni. Hun er meget snaksaglig og glad pige. Havde også noget dansk chokolade med til hende, men julegaver til en Cubaner er ikke noget de lægger meget vægt på. Hellere nytårsgaver hos dem sagde hun.

Tror nok hun er tilbage i Flensborg om nogle uger. Ellers må du til Husum, for at få fat på denne skønne, glade, snaksaglige pige. Hun er ok til Engelsk forresten!

Hun går meget op i hygiejne - hun havde nye tandbørster og mundskyld til dem der måtte ønske, og rene håndklæder til bad osv. Stedet fejler ikke noget hvad det angår.

Så må vi se, hvordan mit mulige nytårs-knald kan overgå denne oplevelse, men baren er ihvertfald sat højt :-)

Den oplevelse der er REN V E R D E N S K L A S S E

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nappede lige et par sjove timer idag hos tøsen.

Igen gik tiden langt over, og vi havde det skide skægt. Med champagne og chokolade.

Hun spurgte til, om ikke hun kunne komme til danmark og arbejde, for hun havde kun danske kunder :-)

De var så rare sagde hun, så jeg takker mine landsmænd for god opførsel :-)

Fandt også ud af det er et ægtepar, der driver huset på Feldstrasse 18. Manden sørger for pigernes ve og vel, transport og indkøb, mens konen (brasilianer) skaffer tøserne fra primært spanien. Så altså ikke et sted rockerne styrer.

Hun er tilbage i flensborg til April!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...