Hop til indhold
Rob

Flere spørgsmål fra en nybegynder

Recommended Posts

Ja, så er den gal igen..

Jeg tog idag på Cassiopeia Stars, med den ene grund, at glemme eller dulme mit møde med Mellisa i fredags.

Det har Luca så hjulpet ganske og jeg må sige ganske godt med. Som sidst tog jeg 30 min.

Til spørgsmålene:

1. Når jeg nu besøger hende næste gang, kunne jeg godt tænke mig "spansk" med hende. Kan man godt "alså på et passende tidspunkt" tillade sig at foreslå noget sådan ??

2. Da vi nu hygge os, "kom jeg også til at give hende lidt finger, hvilket resulteret i hun blev mere og mere våd og sagde sjove lyde. Det kan hun vel ikke fake eller hvad ??

Det er nemligt ret vigtigt for mig, at hun også får, om ikke andet, bare lidt ud af det.

3. Jeg ville rigtig rigtig meget gerne slikke hende (i ved nok hvor), men hvilken risiko er der forbundet med dette ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, så er den gal igen..

Jeg tog idag på Cassiopeia Stars, med den ene grund, at glemme eller dulme mit møde med Mellisa i fredags.

Det har Luca så hjulpet ganske og jeg må sige ganske godt med. Som sidst tog jeg 30 min.

Til spørgsmålene:

1. Når jeg nu besøger hende næste gang, kunne jeg godt tænke mig "spansk" med hende. Kan man godt "alså på et passende tidspunkt" tillade sig at foreslå noget sådan ??

2. Da vi nu hygge os, "kom jeg også til at give hende lidt finger, hvilket resulteret i hun blev mere og mere våd og sagde sjove lyde. Det kan hun vel ikke fake eller hvad ??

Det er nemligt ret vigtigt for mig, at hun også får, om ikke andet, bare lidt ud af det.

3. Jeg ville rigtig rigtig meget gerne slikke hende (i ved nok hvor), men hvilken risiko er der forbundet med dette ?

1: Du skal bare efterspørge det du ønsker inden at du går i gang. Det er ikke alle piger som tilbyder det samme. Også selvom de har vagt på samme sted.

2: Tag det som der er. Om hun faker eller ej er ikke til at vide. Husk at så længe der er penge i mellem, så ved man det aldrig helt.

3: Et længere svar. Men søg på Google om hvorledes kønssygdomme kan overføres oralt.

4: For mit vedkommende får jeg det til at løbe rundt, da jeg har et velbetalt job. Dette tillader mig en hel del besøg pr. måned, og stadigvæk have råd til de fleste andre ting i mit privatliv. Hvordan du vil få det til at løbe rundt, er helt op til dig selv. Jeg kender ikke din økonomi, men så længe at du ikke skal forlade dit bosted grundet købepiger, så går det nok.

Håber at de svar var behjælpelige..:-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

1:

Som udgangspunkt er det vel dig der er kunden, og dermed også bestemmer hvad der skal ske - forudsat du holder dig indenfor skiven!

Spansk hører efter min mening ind under begrebet "blide former", og dermed kan du sagtens bede om det.

En rigtig god regel er at nævne lidt stikord, inden i går i gang og afregner. Så er både pigen og dig sikre på, at du får en god oplevelse (forhåbentlig). så undgår I også diskussioner om tillæg når I er færdig.

2:

Pigerne kan fake alt! - dermed ikke sagt alle gør det :-)

De dygtige piger får dig til at føle, at hun nyder det.

Men mange piger giver sig også hen og nyder det - resultatet kommer jo også dig til gode :-)

3:

Jeg slikker også rigtig gerne pigerne! Har indtil nu kun mødt en enkelt, der ikke ville. Igen, spørg inden I begynder :-) Det er med garanti ikke det værste spørgsmål hun har fået den dag :-)

Der er altid risiko ved usikker sex! Oralsex er dog - så længe der ikke er blod involveret, mindre farligt end lillemanden i skeden. Sikkert også derfor ret mange piger giver fransk uden gummi.

Og det er endda mere farligt for hende, da du som mand er den der afgiver eventuelle bakterier, når hun sutter. Når du slikker er rollerne så byttet om :-)

Mange af de vira og bakterier, der stammer fra skede og penis, kan ikke overleve andet end få minutter i mundvand, så derfor kan du være mere large med fransk natur af hende.

4:

aftal ALTID den totale pris inden start. Og husk at nævne de ting du gerne vil. Pigen skal nok fortælle priserne :-)

Tag som hovedregel ikke din pung, mobil osv med på besøg - kun kontanterne. Lad resten ligge i bilen.

Jeg er selv ret ny, og har også haft mange besøg!. Dog kan jeg mærke, at det bliver mindre spændende med tiden. Man kommer hurtigt over det der med at gemme sig, for det er jo ret naturligt, at man som mand gerne vil have taget trykket.

Jeg har valgt at give den gas indtil nytår, og så ser vi hvad leje jeg lander i i det nye år. Har dog slet ikke fortrudt jeg har startet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Det er jo godt hvis man husker at spørge til det hele undervejs så der ikke opstår små misstemninger hvis forslaget er udenfor pigens grænser.

2. Netop det med 'finger' skal du nok sørge for at have aftalt på forhånd, mange piger er med rette bange for små rifter og deraf følgende fare for infektioner. Under alle omstændigheder er det et must med velmanicurede fingre.

Væden, når hun bliver klar til at modtage, dig kan hun næppe fake, ligeså lærer du også at genkende de små konvulsioner der kan opstå når hun er ved at nærme sig klimaks. De små sjove lyde og vejrtrækningsændringerne kan sagtens være fake.

3. Risikoen ved fransk til hende anses af eksperter for at være minimal , men du får aldrig en ekspert til at sige at der ingen risiko er. Selv anser jeg fransk til hende, og min glæde ved at hun kommer op at køre, for så vigtig en del af sex'en at jeg uden videre løber risikoen. Det er ikke engang ved hvert tredie købesexbesøg jeg har penetrerende sex. Jo flere gange jeg kan få pigen til at komme jo bedre er det, og det er fint at blive afsluttet med gensidigt fransk og svensk.

4. Økonomien. Gør dig hård og sæt dig selv på ration, har du regnet ud du har råd til en gang om måneden - så ER det kun en gang i hver måned. Lad være med at tro at du kan springe næste måned over til fordel for to besøg i denne måned - DET KAN DU IKKE - du bliver afhængig af det skidt :):!: .

Du vil gerne have en god oplevelse hos pigen - GFE - er hun samvitighedsfuld, vil hun gerne give dig noget for pengene. Kan hun lide dig som kunde, vil hun gerne gøre det så godt at du kommer igen ;) - altså hun vil gøre ALT indenfor sine grænser for at forføre dig til at komme igen - gerne på næste vagt.

Er hun rigtig dygtig, kan hun ruinere dig ved at sno dig om sin finger, det kræver bare du har en rygrad som en kogt asparges - igen - det er DIT ansvar - ikke hendes, at tage hensyn til din økonomi. :!:

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Rob,

Jeg har på fornemmelsen at dit problem måske er sygelig jalousi? Pas på med det uanset, hvor svært du i livet har haft det med at få de civile piger til "at bide på krogen" :-) Resten tror jeg ikke du skal bekymre dig særligt om, bortset fra at have styr på din økonomi, hvis det er et problem. Gør som jeg (oftest) gør: Slap af, nyd livet, slik og råkneppe, den/dem du hat løst til, hvis du ellers føler de kan lide det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Er det kun mig der har det lidt svært med denne tråd og disse spørgsmål? :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er chockeret over, hvor forskellige de piger er. Og ja, jeg ved godt de også bare er mennesker, så det burde ikke være et kæmpe chock.

Melissa var en "dirty girl", hvor Luca er helt vildt nærværende, bruger enormt meget tid på at kigge en dybt i øjene, smiler og går meget roligt frem. Det er sidste gang fredag jeg går til hende, for ellers bliver det bare et problem at adskille tingene. Så er tanken, at Julia måske EEN gang kunne få mig på andre tanker og så holder vi en pause.

Finaserne går nok også, var bare nysgerrig om i havde en "pussy jar" der blev smidt en 20 i dagligt, når der så var 1100 spir, så...

Eller simpelthen sagde, EEN gang ugentligt, måndeligt eller hvad det nu kan blive til.

Jeg må prøve at undersøge lidt nærmere med det der "slikkeri" og vurdere risci.

Endnu engang, tak for det drenge. Det er rart at dele med andre :)

Hver pige er forskellig og kemien er forskellig det er netop det der er udfordringen og det spændende i denne sportsgren.

Det lyder til du har fået gode oplevelser men vær også forberedt på at du en dag møder/får en mindre god oplevelse...

Jo vi har en "pussy jar" i banken...

Der skal nok mere end en 20'er i ellers går der måneder før der er nok penge til et bordelbesøg :lol:

At slikke pigen er den bedste afrodisiac jeg ved :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat Bundstokken

Er hun rigtig dygtig, kan hun ruinere dig ved at sno dig om sin finger, det kræver bare du har en rygrad som en kogt asparges - igen - det er DIT ansvar - ikke hendes, at tage hensyn til din økonomi. :!:

Helt rigtigt

Det får mig i erindring en stille pils, jeg nød på en af den her slags bodegaer, hvor førtids pensionister og i den dur spenderer overførselsindskomsten.

En lettere forhutlet type var tydeligvis stamgæst, og drak på kredit. Han havde ingen penge den dag, men den søde mutter bag baren, var så flink at stikke 200 kr over disken, proppe dem i skjortelommen på manden, ledsaget af en trøstende kommentar - så kunne han holdes i garnet :cry:

Når man ser sådan noget fra sidelinjen bliver man bevidst om hvor farligt det kan være, hvis man som jeg får lyst til den stille pils, man fristes til at nyde den uden anden selskab end nævnte klientel, trangen også er til nr 2, 3 + pils?

Det er fandens vigtigt at stoppe op, nøjes med den ene genstand, og føle efter hvad det egentlig er man har gang i, sørge for at stoppe i tide.

Det er så sandt at det hverken er bodega mutters eller sexarbejders ansvar, om vi kan styre vores egen økonomi eller ikke, men derfra og så til med forsæt at skubbe svage sjæle udover den grænse de måske ikke var faldet ud over, det synes jeg udgør en etisk forskel på, ikke blot passivt at imødekomme en efterspørgsel, men også skubbe til et svagt menneskes egen manglende evne til at holde igen.

Er der glædespiger, der har oplevelser med kunder hvis trang til deres ydelser er omvendt proportionalt med deres økonomiske formåen til samme, og som vil dele med os, hvordan de håndterer sådanne tilfælde?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bundstokken skrev:

Er hun rigtig dygtig, kan hun ruinere dig ved at sno dig om sin finger, det kræver bare du har en rygrad som en kogt asparges - igen - det er DIT ansvar - ikke hendes, at tage hensyn til din økonomi.

Det er HELT RIGTIGT, det er voksne mennesker. Alligevel synes jeg at hæderlige mennesker (som jeg dog ikke tror er overrepræsenterede i den her branche :-) ) burde afstå fra, at misbruge andres godtroenhed eller åbenlyse svaghed. Naivitet er en ting, at udnytte andres naivitet noget helt andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bundstokken skrev:

Er hun rigtig dygtig, kan hun ruinere dig ved at sno dig om sin finger, det kræver bare du har en rygrad som en kogt asparges - igen - det er DIT ansvar - ikke hendes, at tage hensyn til din økonomi.

Det er HELT RIGTIGT, det er voksne mennesker. Alligevel synes jeg at hæderlige mennesker (som jeg dog ikke tror er overrepræsenterede i den her branche :-) ) burde afstå fra, at misbruge andres godtroenhed eller åbenlyse svaghed. Naivitet er en ting, at udnytte andres naivitet noget helt andet.

Der er godhed i alle, men pengene styrer... der er piger som gør det af lyst andre gør det af nød...

så møder du dem som selv er på spanden eller selv blevet udnyttet skal du ikke regne med at møde godhedens gudinde.

Det er absolut dit eget ansvar at styre dine penge og lyster. Pigerne må da gerne lokke og med sine fristelser, men som mand må du selv sige fra...ellers holder du ikke ret længe i denne sportsgren :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fuldstændig rigtigt Nille, men hvis hele ens forretningsmodel bygger på, ikke kun at udgøre et tilbud til alle, som så også de mest udsatte kan benytte sig af, men ligefrem beror på aktivt at trække mere end de har ud af dem der i forvejen har mindst, ja så føler jeg at du som udbyder udstiller et personligt moralsk underskud, der ikke bare kan dækkes ind under at du kan trække koen til truget, men du kan ikke tvinge den til at drikke.

Jeg forlod det pågældende værtshus uden den store respekt for mutter bag baren, men ok - hun kunne formentlig mene at hun ikke lever af andres respekt, men af deres penge.

Trist synes jeg bare :cry:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Nille

Jeg har, som nærig jyde, INGEN problemer med at styre MINE penge, lysterne kniber det indimellem mere med... :-). Og de "slemme piger" er ofte mere spændende og udfordrene end de alt for søde og måske lidt kedelige. Ellers tilslutter jeg mig dine betragtninger, for MIT EGET vedkommende :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Nille

Mht. det første: "Der er godhed i alle, men pengene styrer... der er piger som gør det af lyst andre gør det af nød..." Det ved og kender jeg også alt for godt. Jeg har prøvet at aflevere en sød og dejlig "slem" pige på et bordel, efter at have afhentet hende i lufthavnen og tilbragt natten sammen med hende, hvor hun sad og spændte i kroppen og knugede min hånd i bilen før hun skulle sættes af. Det føles IKKE rart. Men det var HENDES valg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Nille

Jeg har, som nærig jyde, INGEN problemer med at styre MINE penge, lysterne kniber det indimellem mere med... :-). Og de "slemme piger" er ofte mere spændende og udfordrene end de alt for søde og måske lidt kedelige. Ellers tilslutter jeg mig dine betragtninger, for MIT EGET vedkommende :-).

Roy, det var mere en generel kommentar til Rob og andre, det var ikke direkte til dig at jeg skrev

"Det er absolut dit eget ansvar at styre dine penge og lyster" :)

Vi kender jo de piger typer som arbejder i RLD i Amsterdam, Hamborg mv. De er kun ude på at narre penge ud af turister, turister bliver aldrig stamkunder så who cares... så der er ikke meget moralsk over disse piger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...