Hop til indhold
Krazh

Hotelværelse i KBH

Recommended Posts

Hey fellow brødre. Jeg søger et hotel i KBH som man kan leje i nogle timer, men stadig er i en tilstand som er til at holde ud :) Jeg kender ikke meget til den del af KBH, og der skal helst være god parkering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krazh skrev, for 23 minutter siden:

Hey fellow brødre. Jeg søger et hotel i KBH som man kan leje i nogle timer, men stadig er i en tilstand som er til at holde ud :) Jeg kender ikke meget til den del af KBH, og der skal helst være god parkering.

Der er legelejlighed.dk

Der er en afdeling nær Frederiksberg Station med frække ting som bl.a. en Sybisk hest. Og så er der en afdeling nær søerne med gode parkeringsforhold udenfor og ret frække forhold indenfor.

Jeg har selv kun prøvet sidstnævnte, da jeg engang stod og manglede et sted til imødekommelse af en pludseligt opstået chance.

Jeg kan sige god for det, og derudover er det noget billigere end et hotelværelse. Man skal dog være ude i ret god tid med reservationer.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Der er legelejlighed.dk

Der er en afdeling nær Frederiksberg Station med frække ting som bl.a. en Sybisk hest. Og så er der en afdeling nær søerne med gode parkeringsforhold udenfor og ret frække forhold indenfor.

Jeg har selv kun prøvet sidstnævnte, da jeg engang stod og manglede et sted til imødekommelse af en pludseligt opstået chance.

Jeg kan sige god for det, og derudover er det noget billigere end et hotelværelse. Man skal dog være ude i ret god tid med reservationer.

Har du nogle anelse om hvad prisen er for at leje en af lejlighederne? Der står ikke noget omkring priser i hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 14 minutter siden:

Har du nogle anelse om hvad prisen er for at leje en af lejlighederne? Der står ikke noget omkring priser i hjemmesiden.

Jo, det står på siden: 600 kr. for de første tre timer. Og her kan man jo nå meget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...