Hop til indhold

Hotelværelse i KBH

Featured Replies

Skrevet

Hey fellow brødre. Jeg søger et hotel i KBH som man kan leje i nogle timer, men stadig er i en tilstand som er til at holde ud :) Jeg kender ikke meget til den del af KBH, og der skal helst være god parkering.

Skrevet
Krazh skrev, for 23 minutter siden:

Hey fellow brødre. Jeg søger et hotel i KBH som man kan leje i nogle timer, men stadig er i en tilstand som er til at holde ud :) Jeg kender ikke meget til den del af KBH, og der skal helst være god parkering.

Der er legelejlighed.dk

Der er en afdeling nær Frederiksberg Station med frække ting som bl.a. en Sybisk hest. Og så er der en afdeling nær søerne med gode parkeringsforhold udenfor og ret frække forhold indenfor.

Jeg har selv kun prøvet sidstnævnte, da jeg engang stod og manglede et sted til imødekommelse af en pludseligt opstået chance.

Jeg kan sige god for det, og derudover er det noget billigere end et hotelværelse. Man skal dog være ude i ret god tid med reservationer.

Redigeret af Borende X

Skrevet
  • Author

Shit det er god info! Mange tak :D

Skrevet
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Der er legelejlighed.dk

Der er en afdeling nær Frederiksberg Station med frække ting som bl.a. en Sybisk hest. Og så er der en afdeling nær søerne med gode parkeringsforhold udenfor og ret frække forhold indenfor.

Jeg har selv kun prøvet sidstnævnte, da jeg engang stod og manglede et sted til imødekommelse af en pludseligt opstået chance.

Jeg kan sige god for det, og derudover er det noget billigere end et hotelværelse. Man skal dog være ude i ret god tid med reservationer.

Har du nogle anelse om hvad prisen er for at leje en af lejlighederne? Der står ikke noget omkring priser i hjemmesiden.

Skrevet
Carl72 skrev, for 14 minutter siden:

Har du nogle anelse om hvad prisen er for at leje en af lejlighederne? Der står ikke noget omkring priser i hjemmesiden.

Jo, det står på siden: 600 kr. for de første tre timer. Og her kan man jo nå meget ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.