Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke mødt hende, men generelt er det pigerne på billederne på dette sted. Blot kan de være ældre og de her er jo meget prof, så virkeligheden ser måske lidt anderledes ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

BLOND SENSUAL SLIM MONICA

Det er hende på billederne. No doubt. Man kan sige hun er køn, og måske også sød. Der er bare lige det at hun faktisk er ret stor. Dvs. høj, og med ret lange lemmer.... Derfor virker hun på knap så sød. Det kan selvfølgelig være en skuffelse, hvis man tror hun er et nips ud fra billederne.

Jeg kom forbi meget sent og efter midnat. Hun ville ikke ikke mere end 30 min. Efter et hurtigt bad lå jeg på sengen. Hun gik lige på. Intet forspil. Og hun havde allerede en kondom i munden hun trak ned over selvom jeg faktisk ikke var klar. Ingen blow without, og heller ingen våde kys og hvad der ellers skulle være med i pakken (til 700, der selvfølgelig heller ikke er alverden). Hun sagde der var fejl i annoncen (jeg er ikke til diskussion på det tidspunkt). 

Hun skulle bare have det overstået og det tænder jeg ikke på. Det var rigtig uengageret. Måske var det tidspunktet. Måske skulle hun ikke tage imod hvis hun ikke havde lyst eller bare er for træt. 

Jeg kommer i hvert fald ikke igen her. Der er mange mindre kønne piger som gør det meget bedre. Måske betyder udseendet mindre for mig hvis det er ægte. Jeg foretrækker nogen man kan grine og have det sjovt med (og gerne en hel time). Monicas engelsk var også meget middelmådige, mildt sagt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kasper - mange tak for at dele din oplevelse - ked af den ikke var som du gerne ville have haft den - men sparer mig en tur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...