Hop til indhold
Mythos

Hot Chanel Ålborg? Tja bom bom bom

Recommended Posts

Efter en tur i det nordjyske for at besøge https://annoncelight.dk/showad/269263, også kaldet  Hotchanel27, er det vist tid til en lille rapport. 

Kommer til døren, Hun åbner og ser lidt træt ud. Så udgangspunktet er lidt so so. Hun er pæn, men bestemt ikke som det bliver vist på billederne.

Jeg har det bedst med at have god tid, så jeg bestiller 1 time. 

Der bliver udforsket forskellige stillinger, ikke noget indviklet Kama sutra skrammel, men mere de gense.. og jeg nyder bestemt hendes Skills når det kommer til et godt saftigt blow. 

Bliver skubbet lidt væk  med hænderne når jeg vil støde i bund, hvilket jeg ellers ser som en stor fornøjelse hos andre.

Da jeg er ved at være klar trækker Hun kondomet af og jeg kommer ud over hendes bryster. Hvor er kameraet når man ser et moneyshot!-)

På dette tidspunkt er der gået 40 minutter, så jeg regner med at vi da lige kan hygge os på sengen inden jeg stikker af igen, men det er der pludselig ikke tid til i følge hendes planer.  Hun har pludselig husket at Hun har en aftale om 10 minutter så jeg skal skynde mig ud. Øv...

Alt i alt en ok oplevelse, men desværre rangerer den på ingen måde højere end normalen, hvilket jeg i første omgang havde håbet.

P.S. Hvor ville det være skønt , hvis de skønne damer brugte deres egne kroppe på deres billeder så man ikke havde vildt store forventninger,  for så at blive skuffet når man ser dem i døren.

Kommer jeg igen? Tja, hvis det er hvad pengene rækker til så gør jeg vel, men tror måske jeg vil have lidt flere penge på lommen næste gang jeg trænger til en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...