Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig besøgt denne unge skønhed - Katrynaaa Og jeg må sige med det samme. Jeg er ikke skuffet - tværtimod:)

Stedet er en anonym lejlighed i nærheden af Toftegårds Plads. Helt perfekt. 

Jeg havde hørt meget godt om hende - endda havde @Maxi90 og @giggsy13 lovprist hende på linje med Matylda. Nu måtte jeg opleve det selv. 

Jeg blev mødt af en purung pige på bare 19 år.  Og hun er i godt humør. Konstant smilende og fnisende som den unge pige, hun jo også er. Og hvor er hun bare sød at være sammen med. Straks følte jeg mig hjemme. 

Katrynaaa er en naturligt udseende meget ung pige. Meget slank og med små ungpigebryster i størrelse B.  Pænt ansigt. Langt brunt hår. Ja - det er sgu ikke så tit, at man bare kommer i nærheden af en sådan godte. 

Og da vi begyndte på sex. Wow. Jeg har sjældent mødt en sådan pleaser. Hun går direkte på min top 5, hvor hendes veninde Matylda var i forvejen. De dybeste tungekys, det dybeste blowjob. Og selve akten var også ubeskrivelig. Jeg var så tæt på at komme i 20-25 min i træk, men da hun så begyndte at ride mig helt vildt med nogle naturlige stønnelyde, så gik der ikke længe, før jeg ikke kunne længere. Himmelsk<3

Sex: 9/10

Indlevelse og GFE: 10/10

Tungekys: 10/10

Udseende: 9/10

Min drøm må være at opleve disse to piger sammen. Jeg tør slet ikke tænke på det;)

Under alle omstændigheder varer det ikke længe, inden jeg skal forbi Valby igen:D

Og jeg dufter stadig af hende:wub:

Miller's

Redigeret af Miller's Crossing
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Sådan! Godt at høre du fik besøgt hende;) Hun er ikke lige så kendt som Matylda, men hun er lige så god, på hver deres måde ;)

Og ja en trekant med de to, jeg tænkte på det samme igår :) men tænker, er 1 time overhovedet nok? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt at høre at der gang i forretningen og glæde ved det gode samvær. Selv har jeg svært ved at finde et alibi for at komme afsted, og jeg kan se på bygningerne i vinduerne at jeg bor så tæt på stedet at jeg nok falder for "don't shit where you eat"-reglen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Katrynaaa er tilbage på mandag nu med silicone bryster:(

For dem, der er til det - afsted afsted. 

Øv for pokker :o det er ærgerligt, de var ellers så fine så fine de naturlige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 14 timer siden:

Katrynaaa er SKØN - går stadig og drømmer om at udleve den trekant, med hende og Matylda - ( som K foreslog mig, da jeg besøgte hende i slutningen af 2019).

Nu hun tilbage med implantater - det er ikke lige mig - men det ændre jo ikke på, at hun er en FANTASTISK pige - 

Der på mange måder minder mig om den gudesmukke Sandra - hvor man også fik GFE i verdensklasse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KingMats
Miller's Crossing skrev, den 31.1.2020 at 17:13:

How sad... hun havde de smukkeste bryster. Forstår ikke at så mange kvinder laver om på deres kroppe. De er jo smukke fra naturens side  - fordi er kvinder! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan heller ikke få hendes små fine bryster ud af hovedet, og savner da også hendes marathonkys og kamikaze-deepthroat. Håber hun fik dem lavet for sin egen skyld og ikke for vores.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej - vi må ikke glemme, hvor vidunderlig hun er. For mig et det ikke et no go, at hun har fået lavet sine bryster. Havde bare hellere set, at hun ikke havde gjort det.

Men Matylda har jo også silicone bryster og det har jeg levet fint med:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, den 1.2.2020 at 07:34:

Katrynaaa er SKØN - går stadig og drømmer om at udleve den trekant, med hende og Matylda - ( som K foreslog mig, da jeg besøgte hende i slutningen af 2019).

Nu hun tilbage med implantater - det er ikke lige mig - men det ændre jo ikke på, at hun er en FANTASTISK pige - 

Der på mange måder minder mig om den gudesmukke Sandra - hvor man også fik GFE i verdensklasse.

Den trekant gad jeg også godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Brødre - en meget kedelig nyhed. Jeg har lige fået svar fra Katrynaa at hun stopper og derfor har aflyst hendes tur.

Den gode nyhed for hende, er at det er fordi hun har fundet sig en kæreste - så vi kan blot ønske hende held og lykke og takke hende for de dejlige oplevelser hun har givet os gennem tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fred_83

Jeg har bestemt at gå med sørgebind fordi hun er stoppet. Klasse pige! Hun bliver helt sikkert savnet her i København.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Fred_83 skrev, Lige nu:

Jeg har bestemt at gå med sørgebind fordi hun er stoppet. Klasse pige! Hun bliver helt sikkert savnet her i København.

Der er gode alternativer, Julia fra Ukraine bl.a. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må håbe for hende at det er sandt at hun har fundet kærligheden - Ønsker hende det bedste - Shit en lille lækker skabning, virkede så oprigtig ... og et mega sødt væsen - 

Puha, en skam jeg aldrig nåede at komme med alle de varme popcorn, som jeg lovede hende  ....

- Forhåbentlig en anden forkæler hende - hun fortjener det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hende gad man sgu godt have scoret. Nåede en enkelt omgang sidste forår. Og hold da op, hvor var hun perfekt. Nok det bedste købeknald overhovedet.

Håber det bedste for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 20 timer siden:

Skulle have smedet lidt mere, mens jernet var varmt:P

Ja mig narer du IKKE kære @Miller's Crossing ,,, synes også at du har sat tempoet noget ned her i 2020 ;)

Listelømmel skrev, for 15 timer siden:

Må håbe for hende at det er sandt at hun har fundet kærligheden

Ja men han er jo også en ret flot fyr ham Mr. Tom Hanks, og en true gentleman :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 22 minutter siden:

Jeg kan ikke engang score en dansk dame i fyrrerne på Damhuskroen, så hvordan skulle det da kunne lade sig gøre at blive kæreste med en sød og smuk polsk teenager;)

ahhh mon dog,, hvis du nu skruer charmen på og gir en stribe pilsnere så er du vel allerede halvt i mål,,desuden så har jeg hørt at langt de fleste yngre GP`ere foretrækker os mænd lidt oppe i alderen så lige der er vi vel en slags brødre,,, like brothers in crime ;)

hold dig munter kære ven 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden:

ahhh mon dog,, hvis du nu skruer charmen på og gir en stribe pilsnere så er du vel allerede halvt i mål,,desuden så har jeg hørt at langt de fleste yngre GP`ere foretrækker os mænd lidt oppe i alderen så lige der er vi vel en slags brødre,,, like brothers in crime ;)

hold dig munter kære ven 

No kidding.

Couple of days ago I visited Matylda and we were talking a bit about this topic. She told me that she enjoyed more the company of older guys than younger ones. 

Sad thing is that I'm not old enough :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...