Hop til indhold
Konditoren

Valeri - Feldstrasse 18 - Flensburg

Recommended Posts

Søndag, og stadig lidt ramt efter julefrokosten med gutterne fredag!

Tænkte, at det måtte der kunne rettes op på, så afsted til Flensburg :-)

Første offer var Valeri:

http://sexnord.net/profile/7081/Flensburg/Valeri

Var lidt spændt på om hun var der, da Søndag er den værste dag at surfe tøser, da det er store udskiftningsdag, men jeg fik gevinst!

Hun var på 1.sal, og en smilende lille nips tog pænt imod. Billederne var ægte, og hun er rigtig godt skruet sammen syntes jeg. Hælder til brysterne har fået et skud plastic, men de var dejlig bløde, så kom helt i tvivl!

80 Euro for en halv time med natur-guffer. Er helt stolt af mig selv jeg ikke købte en time, da jeg havde besluttet mig for at nappe 3 piger i dag, så skulle pengene række lidt :-)

Hurtig i bad, og ind til godten. Hun er fra Madrid, så jeg valgte at lade være med at svine Real Madrid til, for ikke at ødelægge den gode stemning. Hun var glad og smilende, og som altid, et par spanske ord blev meget vel modtaget. Hun kan ikke tysk, så det er engelsk eller spansk.

Hun er en lille pige, fiks og slank, og ifølge mig, så lyste hendes øjne af sex - lige min stil.

Fransk var ok, og den obligatoriske 69'er var også ok. Så frem til at bolle den ret lille fisse! Hun fik gummi på, og satte sig op. Det var godt, og som jeg håbede, så havde hun en lille mis, der passede fint til mig :-)

Videre til lidt doggy stående, og missionær, af med gummiet, og jeg kom ud over hendes bryster, som hun selv klarede uden min indblanding.

Der blev fnist lidt og gjort pænt rent, en hurtig skyller, og så lige lidt snak og jeg var på farten igen.

Alt i alt en ok runde - vil kalde den gennemsnitlig. Pigen var pæn og sød og rimelig medlevende.

Ud i bilen og finde næste offer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...