ellob 22 Skrevet 4. Juni, 2019 Det skulle være så godt, bookede tid igår aftes til en god time idag over middag, jeg skrev 25 minutter før jeg ankom, hun svarede “ready in 30” så jeg slentrede derned af, så startede problemerne ... Skrev da der var gået 31 minutter at jeg stod udenfor, ... svar: your time have NOT been confirmed, ooohhh jo den var Skriver “Yes i wrote you Yesterday and 32 min ago” 2 min senere får jeg en guide til at komme ind hende jeg møder har hængemave, A bryster og en afvisende attitude.. well nu var jeg der, havde booket en time sådan en skal jo også prøves tog det med et smil, men den prinsesse jeg var taget afsted for at møde var bestemt ikke der!!! https://annoncelight.dk/showad/275740 store tattoo arrig attitude og en NO dont touch.. ligemeget om det var talje røv bryster eller andet mine hænder ramte Min anbefaling...Bliv væk!! der er så mange fisk i århus, kontakt en anden!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 516 Skrevet 4. Juni, 2019 Takker.....havde luret på hende...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg