indokarami 492 Skrevet 4. Juni, 2019 Halløjeren Er der nogen herinde, der har - og vil dele ud af - erfaring med sex i det fri punktum dk? Mest i forhold til om der sker noget derinde eller om medlemsskab er et totalt spild af (dog få) kroner? Nu hvor dogging fun ikke længere eksisterer, savner jeg et interessant alternativ På forhånd tak for konstruktive tilbagemeldinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 108 Skrevet 4. Juni, 2019 Til orientering, så er Dogging-fun oppe at køre igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 960 Skrevet 4. Juni, 2019 indokarami skrev, for 2 timer siden: Halløjeren Er der nogen herinde, der har - og vil dele ud af - erfaring med sex i det fri punktum dk? Mest i forhold til om der sker noget derinde eller om medlemsskab er et totalt spild af (dog få) kroner? Nu hvor dogging fun ikke længere eksisterer, savner jeg et interessant alternativ På forhånd tak for konstruktive tilbagemeldinger Jeg forstår ikke at du skal gøre det så besværligt i stedet for bare at skrive adressen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 5. Juni, 2019 mester4u skrev, for 23 timer siden: Jeg forstår ikke at du skal gøre det så besværligt i stedet for bare at skrive adressen? Tak for en superkonstruktiv tilbagemelding.... Men hvis jeg skal svare på dit spørgsmål, er det ganske enkelt fordi jeg var i tvivl om regler ift. at linke til andre sider. Ville ikke have det til at fremstå som skjult reklame... Men ok, hvis du mener, at det ligefrem besværliggør det, så tror jeg da, at du har det vanskeligt ude i den virkelige verden. Bare mit gæt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg