Hop til indhold

Recommended Posts

Havde 30 minutter med de to skønne kvinder fra Polen, som giver den fuld gas med Dejlig fast superfransk, og skøn skøn tungekys. Begge har store dejlige bryster, og pigerne er meget berøringsvenlige, søde, kælne og sjove.

Super value for money med 1000 kr for begge tøser i 30 min. 

Det skal siges at Man kan trække lidt fra billederne, men dette kan fint lægges til deres fantastiske service og fantastiske pris. 

 

Jessy er GFE pige med godt sug i blowjobbet of vedvarende tungekys. Måtte få hende til at sætte farten og intensiteten ned flere gange mens jeg kyssede med Alice for ikke at afgå før tid. 

 

Alice er mere fræk og PSE med fantastiske frække kys og hun er tunge pircet. Det oplever man af og til :-)

De er lige nu super sprøde og oplagte og er her vist 10 dage endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 3 timer siden:

Det lyder som god oplevelse og yderst rimelig pris. 30 min for 1000 kr, er det så inkl blow uden eller koster det ekstra? 

Læs annoncerne: SF med i alle basisydelser, nævnes ikke som ekstra. Det står jo også i anmeldelsen

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad kan man tilføje om Jesse efter det første besøg ? På ingen måde optisk ophidsende. Kedelig røv, pølse på maven, brysterne er OK, men set bedre, virker som om hun aldrig har set en solstråle...altså hvid-spættet på den triste måde. 

Men hun kysser meget, dejligt og intenst.  Så jeg blev rimelig tændt alligevel -  hun synes også selv at blive tændt af mir franske og den meget kysseri, men i den sidste ende ikke mere end at jeg fik at vide, at der 2 minutter igen !  Måske fordi jeg mødte en anden mand i opgangen med mobiltelefon i hånden og et lettere presser udtryk i ansigtet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 2 timer siden:

...pølse på maven... 

...jeg mødte en anden mand i opgangen med mobiltelefon i hånden og et lettere presser udtryk i ansigtet...

Håber da ikke at det er kunderne der er skyld i at der er en pølse på maven... :lol: ;-) :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frikadiller skrev, for 8 timer siden:

Jeps- pigerne er i byen og jeg snuppede igen 30 min for 1000 kr. for en duo denne aften - næsten for godt til at være sandt, men men..... opsparing er snart slut :-(  Seriøst

Men fuck de er helt på højde med sig selv - og Alice lavede en ny kysse variation med mig - hun mundkneppede mig med sin tunge - super fræk..... så min favorit stilling var Jessy solidt sugende på mit meget stive jerne - vedvarende med det undertryk hun laver der gør det så firm, som jeg er helt vild med, og Alice, med hendes fantastiske store naturlige babser at holde om, og hendes søde frække væsen at kysse med, dybt, vådt og med piercing ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...