Hop til indhold
alfaomega

Ung Petit arabisk prinsesse

Recommended Posts

alfaomega skrev, for 13 minutter siden:

Hej er der nogen der har besøgt denne Yasmin og kan fortælle om hun er ægte og hvordan hendes service er.

 

https://annoncelight.dk/showad/276496

Pas på, hun kræver formentlig forudbetaling, læs hvad der står over hendes annonce, een har formentlig anmeldt hende til Annoncelight for at kræve forudbetaling siden der advares om det øverst, ellers ville det ikke stå der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@malle1980 Det står over alle nye annoncøre eller dem som ikke er VIP. Det betyder ikke at man er anmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt at jeg laver en anmeldelse i morgen - eller blot bekræfter hendes ægthed - som der efterlyses. Tilbage står så en meget begrænset mulighed for at lave en aftale med hende, når hun nu kun er i byen onsdag d. 5/6, som der står i annoncen. Vi får se

Del dette indlæg


Link til indlæg
sigerdetikke skrev, for 2 timer siden:

Nogen som har lavet en aftale med hende?

Ja, og har været der. Det var ellers lige ved at gå galt da jeg kom for sent og hun ventede en ny 15 min efter. Men han kom så ikke og jeg fik tiden!

Hun er sød. Billederne er ægte. Lejligheden bliver brugt af et par andre piger også, altså på andre dage. Jeg har besøgt Juliemusen samme sted.

Redigeret af Hedonis
tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 2 timer siden:

Ja, og har været der. Det var ellers lige ved at gå galt da jeg kom for sent og hun ventede en ny 15 min efter. Men han kom så ikke og jeg fik tiden!

Hun er sød. Billederne er ægte. Lejligheden bliver brugt af et par andre piger også, altså på andre dage. Jeg har besøgt Juliemusen samme sted.

Er det tydeligt at se på hende, at hun er af arabisk afstamning? Og hvordan var din oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 3 timer siden:

Ja, og har været der. Det var ellers lige ved at gå galt da jeg kom for sent og hun ventede en ny 15 min efter. Men han kom så ikke og jeg fik tiden!

Hun er sød. Billederne er ægte. Lejligheden bliver brugt af et par andre piger også, altså på andre dage. Jeg har besøgt Juliemusen samme sted.

Er blowjob med eller uden kondom til den pris?

Er det prisen værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
alfaomega skrev, den 4.6.2019 at 11:27:

Hej er der nogen der har besøgt denne Yasmin og kan fortælle om hun er ægte og hvordan hendes service er.

 

https://annoncelight.dk/showad/276496

Når du skriver ægte, mener du så ægte prinsesse?

Det kræver en ært, 20 maddresser og 20 edderdunsdyner at få dette bekræftet eller afkræftet. Ifølge H.C.Andersens "Prinsessen på ærten".:D

Vi må forbi Jysk.

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
alfaomega skrev, den 5/6/2019 at 17:31:

Er det tydeligt at se på hende, at hun er af arabisk afstamning? Og hvordan var din oplevelse?

 

sigerdetikke skrev, den 5/6/2019 at 19:00:

Er blowjob med eller uden kondom til den pris?

Er det prisen værd?

Min oplevelse var lidt blandet. Selvfølgelig er det interessant at hun siger hun er arabisk af oprindelse. Hvis man ser hende sammen med en flok danske piger ville man nok ane at hun skiller sig lidt ud. Det er ikke påfaldende og slet ikke så markant arabisk som hvis det fx var en egyptisk/iransk/pakistansk kvinde. Jeg har tænkt over hvorfor det mon er interessant og kan ikke rigtig se andet end at det skulle være at få adgang til noget vi opfatter som strengt kontrolleret og tabubrydende - det forbudte land.

Hun skriver at hun kan virke genert. Det skjuler hun i så fald bag en meget snakkesalig facade. Måske er det bare sådan at hun er meget ung og meget uerfaren i denne metier. Måske også usikkerhed på hvordan hun skulle håndtere mig, hvor aldersforskellen var ret stor. Men hele vejen igennem sød, venlig og imødekommende. Hun er en velskabt kvinde. Smukke og ret store helt naturlige bryster som faldt meget i min smag. Alt er med kondom skriver hun, men lagde ud med blow uden. Jeg fik lov til at udforske hendes krop med hænder og tunge og der var ikke nogen forbehold eller formaninger om forsigtighed eller andet begrænsende undervejs og på den måde ganske tilfredsstillende. Der kom en del fugtighedscreme mellem hendes ben og på mave da jeg ville have hende ovenpå mig.

Hun talte ret mange gange til mig undervejs og kommenterede tingene som om hun sad og kiggede på og forsøgte at tolke hvordan jeg oplevede det vi gjorde sammen. Svært at forklare og lidt underligt. Jeg tillægger det hendes uerfarenhed og at hun havde brug for at lægge afstand til egen deltagelse eller måske for at skabe en liderlig stemning uden selv at være en del af legen. Tror hun lægger bånd på sin egen lyst?

Jeg vil gerne give hende en anbefaling, hvis man er til en ung, smuk kvinde, der yder hvad hun lover, men nok er lidt uerfaren og derfor også kan virke en smule uengageret eller selvbetragtende undervejs. Jeg ved godt at man ikke kan købe ægte liderlighed og lyst hos professionelle (som regel ikke da), men de gode er i stand til at etablere en mere afslappet stemning undervejs og måske lidt mere med i det der sker. Om hun er pengene værd vil jeg ikke afgøre. For mig handler det mere om at jeg har fået bedre oplevelser med mere modne damer.

Jeg gentager. Ingen grund til at tvivle på hendes "ægthed" - hun er megasød og ret lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...