Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle en tur til Ålborg i sidste uge, men af en eller anden årsag drejede bilen af ved Vejle.

Det blev til en times besøg ved Sky.  https://annoncelight.dk/showad/268642

Dejlig pige med en lækker udstråling! Hun yder en fin ydelse med hele pivtøjet - dog sex med kondom. Hun er sød og smilende med ægte bryster. Lidt rund om mavsen og en god røv, men egentlig ok. Der måtte arbejdes lidt forsigtigt - hun er stram som bare f.....

Hvordan hendes massage er ved jeg ikke - vi aftalte massage til slut, men da det sjove var overstået, var times gået - og en svedig mand skulle i bad.

Sidst jeg var på stedet og besøgte Ella, synes jeg det virkede rodet og lidt snusket i baderum og køkkenet, men denne gang var der rent - pænt og næsten ryddeligt, omend badeforholdene er lidt simple.

Selve lokalet hvor det sjove sker, fejler absolut ikke noget.

Så sætter jeg pris på, at mutter ikke var der  til at råbe fra stuen når tiden var ved at være gået, som sidst jeg var det.

Heller ikke , som sidst, en mutter der krævede betaling inden akten. Det sætter jeg også pris på. Det giver mig en form for gensidig tillid.

Så sommetider kan det godt betale sig, at give stedet en chance mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sky er på billede nr 1 - nr 3 er Ella .  Mener nr 2 er Ella - så vidt jeg lige kan se - og huske. Noget tid siden jeg besøgte hende. Har anmeldt besøget tidligere....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...