candyman 0 Skrevet 3. Juni, 2019 Hejsa, Har lige rodet mig ud i en skillmisse og kunne godt tænke mig at finde en sexpartner sådan helt uforpligtende, det næste stykke tid. Jeg overvejer diverse sites. Har f.eks. lige prøvet "vilhavedig", men tvivler på at det er ægte. Efter 30 min har jeg 43 henvendelser. Nok er jeg lækker, meeen alligevel (uploadede IKKE noget billede!) :-) Har ikke betalt, men det er egentlig heller ikke pengene, der nager mig, men mere om jeg spilder min tid. Findes der nogle relle sites? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeJulie 102 Skrevet 3. Juni, 2019 candyman skrev, for 27 minutter siden: Hejsa, Har lige rodet mig ud i en skillmisse og kunne godt tænke mig at finde en sexpartner sådan helt uforpligtende, det næste stykke tid. Jeg overvejer diverse sites. Har f.eks. lige prøvet "vilhavedig", men tvivler på at det er ægte. Efter 30 min har jeg 43 henvendelser. Nok er jeg lækker, meeen alligevel (uploadede IKKE noget billede!) Har ikke betalt, men det er egentlig heller ikke pengene, der nager mig, men mere om jeg spilder min tid. Findes der nogle relle sites? Nej det tror jeg faktisk ikke der gør, jeg søgte på tidspunkt en kæreste og gik ind på nogle forskellige dating sites og det eneste jeg fik var sex tilbud og jeg sender aldrig mit ansigt i forbindelse med det her, så det er ikke fordi folk har kunne genkende mig herfra, det er bare useriøst og ikke pengene værd desværre 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 3. Juni, 2019 candyman skrev, for 44 minutter siden: Hejsa, Har lige rodet mig ud i en skillmisse og kunne godt tænke mig at finde en sexpartner sådan helt uforpligtende, det næste stykke tid. Jeg overvejer diverse sites. Har f.eks. lige prøvet "vilhavedig", men tvivler på at det er ægte. Efter 30 min har jeg 43 henvendelser. Nok er jeg lækker, meeen alligevel (uploadede IKKE noget billede!) Har ikke betalt, men det er egentlig heller ikke pengene, der nager mig, men mere om jeg spilder min tid. Findes der nogle relle sites? Scor.dk er en mulighed og sikkert i forhold til falske profiler. Du kan jo altid starte der og tage det som det kommer. Men hold dig væk fra alle de der sider som ingen kender i stil med den du nævner. Det er bondefangeri over hele linjen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 3. Juni, 2019 candyman skrev, for 34 minutter siden: Hejsa, Har lige rodet mig ud i en skillmisse og kunne godt tænke mig at finde en sexpartner sådan helt uforpligtende, det næste stykke tid. Jeg overvejer diverse sites. Har f.eks. lige prøvet "vilhavedig", men tvivler på at det er ægte. Efter 30 min har jeg 43 henvendelser. Nok er jeg lækker, meeen alligevel (uploadede IKKE noget billede!) Har ikke betalt, men det er egentlig heller ikke pengene, der nager mig, men mere om jeg spilder min tid. Findes der nogle relle sites? Der findes ikke rigtig nogle sex-dating sider som er gode. Alle sex-dating sider har fået dårlige anmeldelser på Trustpilot. Der er masser af fusk og fake-profiler. Årsagen til hvorfor der ikke findes sex-dating sider der har fået succes er fordi, at der altid vil være en stærk overrepræsentation af hanner. Vi snakker altså for hver kvinde er der 20 mænd. Og de flotte kvinder kan få op til 100 beskeder om dagen. Mændende bliver derfor hurtige trætte af ikke at få et svar, da kvinderne får rigtige mange tilbyd. Af den årsag forgår der meget fusk i sex-dating siderne, da stifterne iværksætte falske kvindelige profiler for at forsøge at jævne fordelingen en smule. Hvis du er en ung meget pæn mand i 20'erne med sociale medier profiler der viser at har et aktivt liv, så kan det betale sig at lave en Tinderprofil. Ellers kan Tinder ikke betale sig. Ellers så har danse dating.dk og single.dk fået positiv feedback. Der er ingen fusk derinde. Men her får kvinderne også mange sex-tilbud. Hvis du bare søger efter sex derinde, så skal man være meget pæn og heldig for at få bid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. Juni, 2019 candyman skrev, 1 time siden: Hejsa, Har lige rodet mig ud i en skillmisse og kunne godt tænke mig at finde en sexpartner sådan helt uforpligtende, det næste stykke tid. Jeg overvejer diverse sites. Har f.eks. lige prøvet "vilhavedig", men tvivler på at det er ægte. Efter 30 min har jeg 43 henvendelser. Nok er jeg lækker, meeen alligevel (uploadede IKKE noget billede!) Har ikke betalt, men det er egentlig heller ikke pengene, der nager mig, men mere om jeg spilder min tid. Findes der nogle relle sites? Det med at finde en decideret sexpartner, bliver nok hurtigt opfattet som et bodycall. Der er bestemt ikke noget galt i ønsket. For mit vedkommende fik jeg nogle fine B-venskaber da jeg stod i samme situation. Jeg skrev det ikke direkte, det blev bare sådan Jeg var såmænd godt klar over, at hvis jeg blev ramt i hjertet, så nytter det ikke meget at tænke "Jeg har venter lige lidt, så jeg går klart efter en sexpartner. Det kan jeg kontrollere". Når det handler om følelser kan man ikke kontrollere en skid Det er jo intet galt i at skrive at man søger den rette, men er åben overfor feminint selskab, herunder også cafe-besøg, biografture osv osv. Der er ingen grund til at skrive en masse om sex, er der seksuel tiltrækning, så kan de flest godt finde ud at smide tøjet Det er min erfaring, at det reelt først er inden man kaster sig ud i det seksuelle, at det man skal være ærlig overfor hinanden, omkring ens reelle hensigter, parathed m.v. Jeg brugte dengang de mest besøgte datingsites. Derudover tog jeg faktisk også ud i byen, til koncerter m.v. Har man lidt at byde på, kan man opføre sig pænt og respektfuld, tjaa så møder man bestemt også det andet køn, og så er det såmænd ikke så kompliceret. Held og lykke 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 222 Skrevet 4. Juni, 2019 Jeg har haft held med at bruge Victoria Milan. Ser stadig engang imellem en kvinde, som jeg mødte der for første gang for snart to år siden. Vær opmærksom på, at størstedelen der er kvinder i ægteskab/forhold - og typisk hvor sex i forholdet er gået i stå. Så det handler - heldigvis - kun om én ting. Men også enkelte singles imellem, som bare søger en bolleven. Held og lykke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 4. Juni, 2019 Jeg var inviteret med til Barbecueparty for et stykke tid siden - her var der 3 enlige og forholdsvis slanke kvinder, der manglede en mand og som virkede interesserede i mig - og den ene af dem havde et stort hus med swimmingpool og vi snakkede lidt sammen - så vil nok råde dig til at være social, fremfor at spilde din tid på div. dating sites 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 4. Juni, 2019 Jeg er faktisk Uenig med Carl. Jeg ville råde dig til at prøve netop Tinder. Uanset alder og udseende, så er der altid nogen der vil have dig der. ;) Jeg er selv betalende medlem på Tinder, og det kan absolut anbefales. Det giver meget mere frihed med både matches og lokation. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 4. Juni, 2019 NysgerrigePeter skrev, for 8 timer siden: Jeg er faktisk Uenig med Carl. Jeg ville råde dig til at prøve netop Tinder. Uanset alder og udseende, så er der altid nogen der vil have dig der. Jeg er selv betalende medlem på Tinder, og det kan absolut anbefales. Det giver meget mere frihed med både matches og lokation. Tinder er altså primært for smarte unge mennesker. Jeg regner med at TS ikke er ung men måske i 50'erne som de fleste herinde og derfor fraråder jeg Tinder. Kvinder der er plus 50 ved dårligt nok hvad en App er for noget og derfor skal man ikke regne med at der er særlig mange kvinder på plus 50 derinde. Og nej. Unge flotte piger vil som udgangspunk ikke knalde med en rynket nedslidt 60 årige mand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 5. Juni, 2019 Carl72 skrev, for 8 timer siden: Tinder er altså primært for smarte unge mennesker. Jeg regner med at TS ikke er ung men måske i 50'erne som de fleste herinde og derfor fraråder jeg Tinder. Kvinder der er plus 50 ved dårligt nok hvad en App er for noget og derfor skal man ikke regne med at der er særlig mange kvinder på plus 50 derinde. Og nej. Unge flotte piger vil som udgangspunk ikke knalde med en rynket nedslidt 60 årige mand. Sikke noget vrøvl 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 5. Juni, 2019 nu er der jo kæmpe forskel på, om man er mand eller kvinde der søger. som mand kæmper man med 499 andre mænd,om den ene kvinde. som kvinde har man 499 valgmuligheder at vælge imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 5. Juni, 2019 Carl72 skrev, den 3.6.2019 at 23:39: Alle sex-dating sider har fået dårlige anmeldelser på Trustpilot. Alt får dårlige anmeldelser. Men Scor får gennemsnitligt okay anmeldelser: https://dk.trustpilot.com/review/www.scor.dk Carl72 skrev, den 3.6.2019 at 23:39: Ellers kan Tinder ikke betale sig. Tal for dig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 5. Juni, 2019 Madame Illona skrev, for 13 timer siden: Sikke noget vrøvl Okay. Lad mig refresh mit skriv Tinder er IKKE for unge mennesker. Tinder er en gammeldags datingapp der ofte bliver brugt af ældre damer og herre i plejehjemmet. Ældre mennesker gør sig nemlig brug af smarte datingapps på deres smartphones, hvor de swipper der ud af imens de høre Kanye West på Spotify. ligesom ældre mennesker også benyttter Snapchat og andre smarte amerikanske apps. Foresten så drikker ældre mennesker ofte redbull og siger siger tit lol osv. Er du tilfreds nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 5. Juni, 2019 Carl72 skrev, for 3 timer siden: Okay. Lad mig refresh mit skriv Tinder er IKKE for unge mennesker. Tinder er en gammeldags datingapp der ofte bliver brugt af ældre damer og herre i plejehjemmet. Ældre mennesker gør sig nemlig brug af smarte datingapps på deres smartphones, hvor de swipper der ud af imens de høre Kanye West på Spotify. ligesom ældre mennesker også benyttter Snapchat og andre smarte amerikanske apps. Foresten så drikker ældre mennesker ofte redbull og siger siger tit lol osv. Er du tilfreds nu? Hvis det var sort før, så blev det vist hvidt nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg