Hop til indhold
t.dybdal

Erotisk massage af kvinde med udenlandske rødder.

Recommended Posts

Jeg leder efter en kvinde med udenlandske rødder (Tyrkiet, Brasilien el. lign.) som tilbyder erotisk massage. Kan nogen hjælpe mig?

Det skal være omkring København eller i det mindste på Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg leder efter en kvinde med udenlandske rødder (Tyrkiet, Brasilien el. lign.) som tilbyder erotisk massage. Kan nogen hjælpe mig?

Det skal være omkring København eller i det mindste på Sjælland.

Nu skriver du "erotisk massage"... Jeg går her ud fra, at du mener massage efterfulgt af en evt. "pakke". Er Thailand inkluderet nu hvor du skriver udenlandske piger? Jeg spørger fordi at du selv nævner Tyrkiet og Brasilien som eksempler. Eller er der nogle deciderede nationaliteter, som du går efter..?? :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg leder efter en kvinde med udenlandske rødder (Tyrkiet, Brasilien el. lign.) som tilbyder erotisk massage. Kan nogen hjælpe mig?

Det skal være omkring København eller i det mindste på Sjælland.

Dybdal, du mener ikke blot en massage, hvor der også leges lidt dine private dele?

Du ønsker en virkelig lang erotisk pirring? Så er der kun tantra massage med f.eks. Cecilie L som jeg vurderer det. Eller Lady Lotti, eller Wellness-Tantra med Connie. Cecilie og Connie har jeg prøvet. GODT!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århuselsker -> Helst ikke thai-steder.

Mr.C -> Jeg vil meget gerne finde en kvinde med anden etnisk herkomst.

Det må gerne være et pænt sted, hvor der måske ikke umiddelbart ydes erotisk massage, så man "med god samvittighed" kan gå derind uden at virke mistænkelig.

Men det må gerne være en kvinde med lidt mørkere hud end os danskere, da jeg finder den type meget smuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må gerne være et pænt sted, hvor der måske ikke umiddelbart ydes erotisk massage, så man "med god samvittighed" kan gå derind uden at virke mistænkelig.

Men det må gerne være en kvinde med lidt mørkere hud end os danskere, da jeg finder den type meget smuk.

Jeg giver Århuselsker helt ret.

Jeg har været hos både Cecilie L og Connie. De lagerfører nok det, du efterspørger, men er ikke sydlændinge. Cecilie er den lidt stille pige, indtil man lærer hende lidt at kende. Connie er den modne pige, som gerne giver lidt af sig selv.

Jeg har i Travbladet set, at der er nogle brazzere i Hvidovre, der annoncerer med massage uden fuld pakke. Det var måske et forsøg værd – omend jeg tvivler på, at pakken ikke kan blive fuld. Ellers var der vel ingen grund til at bringe de "afklædte" billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er at du ønsker en massage hos nogen som ikke er kendt for at give erotisk massage, men massagen skal ende med at være erotisk. Yderligere skal hun være mørklødet, og ikke thai. '

Så er du ude i noget prøven sig frem. De fleste mørklødede, ikke thai piger i denne branche, er ikke fastboende i DK, og det er derfor svært for nogen at kommme med anbefalinger til en pige som stadig er her.

Mit forslag er stadig tantra hos Cecilie, Connie eller Susanne - eller et besøg på et af de i dette forum velbeskrevne thai steder.

Der er lidt for meget Kinderæg i dit ønske :P Good luck.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...