Hop til indhold
thaifun

Nampu wellness i brøndby

Recommended Posts

God aften i stuen.

Er der nogen der har prøvet Nampu wellness i Brøndby? (http://www.nampu.dk) Jeg spekulerer på om der bydes på ting der ikke står på menu kortet. Som Fx svensk eller hele pakken.

Indlægget er flyttet til rette forum.

Postning i forkert forum er ikke kun irriterende, men skader også overskueligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi for lang tid siden. Det er lidt op og ned hvad man kan få alt efter hvem der er der.

Men er der nogle unge piger kan man som regel få hele pakken til fornuftig pris. Det er også lidt op og ned med om man kan få et bad efter eller ej. Sidst jeg var der var deres bruser i stykker og havde været det i 3-4 måneder så det var lidt svært at få en passende mængde vand fordelt sammen med sæben.

Jeg kunne godt finde på at komme forbi igen hvis jeg var i nærhedden men det var ikke et sted jeg direkte ville køre efter tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God aften i stuen.

Er der nogen der har prøvet Nampu wellness i Brøndby? (http://www.nampu.dk) Jeg spekulerer på om der bydes på ting der ikke står på menu kortet. Som Fx svensk eller hele pakken.

Det er muligt at få hele pakken. Tror dog nok, at det kommer an på hvem det er. Personligt synes jeg ikke, at stedet og pigerne er noget specielt at skrive hjem om. Mit råd ville være, at bruge dine spareskillinger et andet sted.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...