Hop til indhold

Hvordan finder man slettede notifikationer på Android 9.0 ?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Kom til at slette 2 ulæste notifikationer på min Samsung Galaxy S8. Vigtige meddelelser fra en ukendt kilde (En kvinde med et kærligt budskab). :)

Hvordan finder jeg de slettede notifikationer igen ?

Har fundet ud af, at alle meddelelser gemmes i en underretningslog. (Notifikation history log file).

Hvor finder jeg filen, og hvordan åbner jeg den, så jeg kan læse meddelelserne ?

Eller findes der en nemmere metode, apps til formålet gemmer og læser kun meddelelser fra det tidspunkt hvor de installeres.

På forhånd tak.
Borge

Skrevet

snakker vi snapchat eller sms? den omtalte log viser kun underretninger, og altså ikke hvad der står i beskederne.

Redigeret af poulhansen

Skrevet
  • Author

Tak for oplysning.
Det er ikke Snapchat eller sms. Det er en notifikation om en besked på et site, en såkaldt push-notifikation, hvorfra der er et link til afsenderen.

Skrevet
Borge skrev, for 2 timer siden:

Hej alle

Kom til at slette 2 ulæste notifikationer på min Samsung Galaxy S8. Vigtige meddelelser fra en ukendt kilde (En kvinde med et kærligt budskab). :)

Hvordan finder jeg de slettede notifikationer igen ?

Har fundet ud af, at alle meddelelser gemmes i en underretningslog. (Notifikation history log file).

Hvor finder jeg filen, og hvordan åbner jeg den, så jeg kan læse meddelelserne ?

Eller findes der en nemmere metode, apps til formålet gemmer og læser kun meddelelser fra det tidspunkt hvor de installeres.

På forhånd tak.
Borge

Installer en af de mange notifications log apps. 

Skrevet
  • Author
nissens skrev, for 12 minutter siden:

Installer en af de mange notifications log apps. 

Det har jeg også. Men de er ikke tilbagevirkende. Desværre.

Skrevet
Borge skrev, for 2 minutter siden:

Det har jeg også. Men de er ikke tilbagevirkende. Desværre.

Det er nok rigtigt. :-|

Skrevet
Borge skrev, 1 time siden:

Det er en notifikation om en besked på et site, en såkaldt push-notifikation, hvorfra der er et link til afsenderen.

Kan du ikke bare tilgå pågældende side og læse selve beskeden og se link den vej......udveksling sker vel ikke udelukkende via notifikationer ?

Skrevet
  • Author
DK fyr 34 skrev, for 21 minutter siden:

Kan du ikke bare tilgå pågældende side og læse selve beskeden og se link den vej......udveksling sker vel ikke udelukkende via notifikationer ?

Det har jeg prøvet. Problemet er at jeg frameldte beskeder på E-mail, så der kommer kun en push-notifikation. Det er derfor log filen er en mulighed.

Skrevet

Ok. Men selve den rigtige besked - og ikke notifikationen - må du vel have modtaget på din profil på den pågældende side. Ligesom herinde. Jeg modtager en notifikation på mail men selve beskeden er jo også modtaget herinde :)

Skrevet
  • Author

Nej. Det har jeg ikke. Notifikationen indeholder hele beskeden og er et link til sitet. Havde fravalgt e-mail, hvor jeg også ville have fået beskeden.

Har nu bedt supporten på sitet om hjælp til at genfinde beskederne.

En brandærgerlig erfaring rigere. Har nu en app, som kan gemme udvalgte notifikationer.

Skrevet
Borge skrev, for 2 timer siden:

et link til sitet.

Brug noget andet til kommunikation: Skype, WhatsApp, Signal, Messenger, SMS, e-mail, WeChat, hvadsomhelst.... og du har ikke det problem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.