Guest Nemtøs Skrevet 3. Juni, 2019 pussycatman skrev, for 6 minutter siden: Tror vi er mange, som sætter pris på, at du nyder modne mænd Jeg tror ikke du er klar over hvor lækker du er... sidst gennemkneppee du mig i små 4 timer - så de mænd som siger at modne mænd ikke er holdbare bør skamme sig. Glæder mig til du kommer til det mørke Jylland - hvis du har lyst til at nyde mit selskab igen, så er jeg klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 3. Juni, 2019 Reader skrev, for 2 timer siden: Hvorfor skulle hun dog synes der var noget lækkert ved at være sammen med en gammel guppy når hun kan være sammen med en ung spændstig model, ja altså bortset fra pengene. Det var i hvert fald den tanke der fik mig til at stoppe mine sexkøb. Men nu er jeg så også væsentligt ældre end 50 - 60 år. Hvorfor ikke? Det her er ikke første gang jeg har bemærket at du disser dig selv - folk tænder faktisk på rigtig mange forskellige ting.. jeg tænder f.eks. på intelligens Og ældre mænd kan faktisk være super sexede også 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 3. Juni, 2019 MizzAnne skrev, 1 time siden: Hvorfor ikke? Det her er ikke første gang jeg har bemærket at du disser dig selv - folk tænder faktisk på rigtig mange forskellige ting.. jeg tænder f.eks. på intelligens Og ældre mænd kan faktisk være super sexede også Nu ser jeg ikke så meget på andre ældre mænd end mig selv, så jeg må tro på hvad du siger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 437 Skrevet 3. Juni, 2019 En pige på en tysk FKK berättade att den äldsta kunden hon hade haft hade varit över 90! Jag är nu över 60 så det finns hopp om att jag ska njuta av GP många år till 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 3. Juni, 2019 Var for ikke så længe siden hos en pige der var knap 20. Hun sagde at jeg var "hot" og at hun nød mig. Måske mente hun det eller også håbede hun bare på jeg kom igen med en håndfuld penge.... Ahhh selvfølgelig var det fordi hun nød mig og det jeg gjorde ved hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 3. Juni, 2019 (edited) Jeg bliver ældre og det gør de GP´er jeg besøger sådan set også . Nogle af dem har jeg besøgt jævnligt de sidste 15 år, og en enkelt har nævnt at hun kunne huske mig fra et besøg der ligger mindst 10 år tilbage . Redigeret 3. Juni, 2019 af BM29 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 641 Skrevet 3. Juni, 2019 BM29 skrev, for 24 minutter siden: eg bliver ældre og det gør de GP´er jeg besøger sådan set også . Nogle af dem har jeg besøgt jævnligt de sidste 15 år, Men kvindens alder er sikkert ikke blevet 15 år ældre som dig Undskyld, men kunne ikke lade være 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 3. Juni, 2019 Reader skrev, for 4 timer siden: Hvorfor skulle hun dog synes der var noget lækkert ved at være sammen med en gammel guppy når hun kan være sammen med en ung spændstig model, ja altså bortset fra pengene. Det var i hvert fald den tanke der fik mig til at stoppe mine sexkøb. Men nu er jeg så også væsentligt ældre end 50 - 60 år. Lækkerhed behøver ikke været bundet op på alder, spændstighed eller veltrænethed. Det afhænger af øjnene der ser; jeg har haft gæster på langt over 60 som jeg vil betegne som lækre. Faktisk er jeg ret ligeglad med både “lækkerhed” og alder på mine gæster, så længe de er over 18. Det der for mig kendetegner en god gæst er bl.a pli, høflighed, renlighed. Hvordan man henvender sig, og modtager mine svar. Hvordan man behandler mig, og om man har forstået præmissen for købesex. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 3. Juni, 2019 Liv skrev, for 4 minutter siden: Lækkerhed behøver ikke været bundet op på alder, spændstighed eller veltrænethed. Det afhænger af øjnene der ser; jeg har haft gæster på langt over 60 som jeg vil betegne som lækre. Faktisk er jeg ret ligeglad med både “lækkerhed” og alder på mine gæster, så længe de er over 18. Det der for mig kendetegner en god gæst er bl.a pli, høflighed, renlighed. Hvordan man henvender sig, og modtager mine svar. Hvordan man behandler mig, og om man har forstået præmissen for købesex. Godt du har det sådan. Nu skriver du i forhold til dine gæster. Hvordan er det udenfor købesexen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 3. Juni, 2019 Reader skrev, Lige nu: Godt du har det sådan. Nu skriver du i forhold til dine gæster. Hvordan er det udenfor købesexen? Det synes jeg vi skal tage på en anden platform end et offentligt forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 3. Juni, 2019 Liv skrev, for 7 minutter siden: Det synes jeg vi skal tage på en anden platform end et offentligt forum Tak, men jeg kommer ikke på de "platforme" mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 3. Juni, 2019 Reader skrev, for 4 minutter siden: Tak, men jeg kommer ikke på de "platforme" mere. Jeg tænkte nu mere på en digital af slagsen, og har sendt dig en besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2019 Der er altså noget om snakken: https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kys-og-kaerlighed/derfor-har-modne-kvinder-deres-livs-bedste-sex/7657544 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wobleren 148 Skrevet 4. Juni, 2019 Tjah.... man skal jo nok ikke bilde sig ind, at en GP reelt tænder på én, selv om det ind i mellem kan virke sådan. Det virker dog klart som om, man bliver vel modtaget, på trods af en alder midt i 40'erne, hvis man gør lidt ud af sig selv, træner en smule, har rene negle m.v. og manererne i orden - ligesom de fleste GP'er umiddelbart virker som om, de godt kan lide at modtage en kunde i jakkesæt m.v. .... men måske det også er fordi, det signalerer en OK tegnebog? Det er jo købesex, så hvis man som "kunde" signalerer, at man respekterer og værdsætter den professionelle leverandør af den dejlige ydelse, der har gjort noget ud af sig selv, og man sætter pris på, at hun stiller sin smukke krop til rådighed med respekt af hendes grænser - får man jo også det, man reelt kan forvente; en dejlig fælles oplevelse, som naturligvis er inden for rammerne af "det professionelle"... Not only blondes prefer gentlemen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeJulie 102 Skrevet 4. Juni, 2019 wobleren skrev, for 7 timer siden: Tjah.... man skal jo nok ikke bilde sig ind, at en GP reelt tænder på én, selv om det ind i mellem kan virke sådan. Det virker dog klart som om, man bliver vel modtaget, på trods af en alder midt i 40'erne, hvis man gør lidt ud af sig selv, træner en smule, har rene negle m.v. og manererne i orden - ligesom de fleste GP'er umiddelbart virker som om, de godt kan lide at modtage en kunde i jakkesæt m.v. .... men måske det også er fordi, det signalerer en OK tegnebog? Det er jo købesex, så hvis man som "kunde" signalerer, at man respekterer og værdsætter den professionelle leverandør af den dejlige ydelse, der har gjort noget ud af sig selv, og man sætter pris på, at hun stiller sin smukke krop til rådighed med respekt af hendes grænser - får man jo også det, man reelt kan forvente; en dejlig fælles oplevelse, som naturligvis er inden for rammerne af "det professionelle"... Not only blondes prefer gentlemen UMM dig gad jeg godt at have besøg af, du lyder som den perfekte gæst .... lækkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 4. Juni, 2019 Aiiii... Hvorfor skal man tage sit pæneste tøj på ? Det skal jo alligevel hurtigt af , når man besøger en GP ? Jeg har i mine 35 år år endnu ikke mødt en GP der hjalp med at kl?æde mig af, selvom det kunne være en lækker ting. Problemet er at skal sådan en afklædning indgå, og være "lækker" tager det 10-15 minutter, og så er der ikke meget tid til "det væsentlige" hvis hele seancen skal afsluttes på 20-30 minutter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 4. Juni, 2019 Jeg har respekt for mænd i alle aldre. Ung som ældre Det er trods alt jer der bringer mit brød på bordet. ( har også valgt og ha erhvervet som eneste indtægtskilde og studerer eller arbejder ikke ved siden af) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 437 Skrevet 4. Juni, 2019 BM29 skrev, 1 time siden: Aiiii... Hvorfor skal man tage sit pæneste tøj på ? Det skal jo alligevel hurtigt af , når man besøger en GP ? Jeg har i mine 35 år år endnu ikke mødt en GP der hjalp med at kl?æde mig af, selvom det kunne være en lækker ting. Problemet er at skal sådan en afklædning indgå, og være "lækker" tager det 10-15 minutter, og så er der ikke meget tid til "det væsentlige" hvis hele seancen skal afsluttes på 20-30 minutter ? Bland annat Annika Amour har hjälpt mig av med kläderna. Men det har varit efter en "dinnerdate" och så fort vi hade kommit in på mitt hotellrum så började förspelet med kyssar och smek samt ömsesidig avklädning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 5. Juni, 2019 Borende X skrev, den 3.6.2019 at 12:07: Jeg hører også ude i branchen, at aldersgruppen 50+ er ret attraktiv. Større betalingsevne og mindre stamina - klart det er populært. Men måske er det ikke uhildet information, du modtager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2377 Skrevet 6. Juni, 2019 MizzAnne skrev, den 3.6.2019 at 11:34: Selv synes jeg at de lidt ældre mænd - sammenlignet med de unge - er mere hensynsfulde og behagelige at være sammen med.. om det så er med eller uden far-maven Det er præcis det samme, jeg har hørt fra flere .. Jeg er midt i tresserne (og med far-mave), så jeg har spurgt flere piger om det var OK, og hvordan de har det med det. Det var ikke noget problem. Jeg har haft flere gode, kærlige og nærværende oplevelser med piger i midt-tyverne. Ingen fornemmelse whatsoever af "lad-os-få-det-overstået" attitude fra dem, eller anden ubehag. Men ja. det er også kommet bag på mig ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wobleren 148 Skrevet 6. Juni, 2019 DanskeJulie skrev, den 4.6.2019 at 16:41: UMM dig gad jeg godt at have besøg af, du lyder som den perfekte gæst .... lækkert Takker skyldigst, men så må du bevæge dig i retning af Fyns Land, for som vi siger hernede: Undskyld søde, er der ikke lidt fynbo i dig? nå ikke, men det kan der komme ;-))) apropos pæneste tøj: nej da. jeg snakker arbejdstøj... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 6. Juni, 2019 Der bliver talt / skrevet om lækkerhed som om det kun er i det ydre lækkerheden består. Det er som at nøjes med at bedømme et måltid på det visuelle udtryk af maden. Det kan være anrettet og serveret på nydeligste vis, på smukke tallerkener og med stor sans for skønhed. Ja maden kan jo nærmest ligne et lille kunstværk så meget at man kan synes det er synd at putte det i munden. Men det er jo meningen at det skal spises og så kan det være nok så smukt anrettet, men hvis smagen mangler, eller det ligefrem smager dårligt - er det så lækker mad? Sådan er det også med mennesker. Vores lækkerhed er ikke kun det ydre. Det er også vores personlighed - det vi " smager af" vi skal være lækre indeni også. Lækre mænd er ligesom mad. Og hvis maden smager himmelsk ja så kan jeg godt bære over med at den ikke ser ud som et kunstværk. Det er trods alt smagen der vejer tungest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 6. Juni, 2019 Lady C skrev, Lige nu: Der bliver talt / skrevet om lækkerhed som om det kun er i det ydre lækkerheden består. Det er som at nøjes med at bedømme et måltid på det visuelle udtryk af maden. Det kan være anrettet og serveret på nydeligste vis, på smukke tallerkener og med stor sans for skønhed. Ja maden kan jo nærmest ligne et lille kunstværk så meget at man kan synes det er synd at putte det i munden. Men det er jo meningen at det skal spises og så kan det være nok så smukt anrettet, men hvis smagen mangler, eller det ligefrem smager dårligt - er det så lækker mad? Sådan er det også med mennesker. Vores lækkerhed er ikke kun det ydre. Det er også vores personlighed - det vi " smager af" vi skal være lækre indeni også. Lækre mænd er ligesom mad. Og hvis maden smager himmelsk ja så kan jeg godt bære over med at den ikke ser ud som et kunstværk. Det er trods alt smagen der vejer tungest Lækkerhed er i min optik både det indre og det ydre - så jeg er helt enig med dig!! Udseende kan have betydning, men der er i den forbindelse intet værre end en smuk mand eller kvinde, der har et arrogant og væmmeligt sind - som du fremlægger det så fint - en elegant udseende ret der smager forfærdeligt!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juliemusen 21 Skrevet 6. Juni, 2019 Kan absolut også bedst lide ældre mænd 40-60 er nok det der tænder mig mest.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 6. Juni, 2019 Det er godt nok dejligt at høre at I er mange der er til det lidt ældre segment. Er der et tidspunkt hvor de ikke længere er interessante? F.eks. alder (70, 80 eller mere)? Fysiks formåen? Alderbetingede begrænsninger (i mangel af bedre ord)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg