Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så til min store glæde, at Jessica var tilbage i Aarhus, og fik hurtigt reserveret den første tid hun havde.

https://annoncelight.dk/showad/220992

Jeg blev mødt af den dejlige kvinde i døren, der med det samme lod hendes dejlige venlige imødekommenhed skinne igennem. Jeg bestilte 30 min, med superfransk og tungekys, der for mig giver den bedste oplevelse. Og er der noget Jessica kan, så er det at kysse, og det som virkelig GFE, får følelsen af at være elskende, og ikke bare en der skal have hurtigt sex. 

Selve sexen, var med alt godt fra mit univers, en skøn oplevelse, med en smuk, dejlig kvinde, med super service hele vejen igennem, hvor jeg til sidst kom ud over hendes dejlige bryster. Noget særligt ved denne oplevelse var, at jeg som den første kunne mærke hun blev virkelig ægte våd (slikkede hende ret hurtigt, og det bare løb til....), så ikke noget med glidecreame i denne omgang.

Det er hende på billederne, som dog ikke gør hende ret..., men altid dejligt at blive positivt overrasket.....

Skrevet
Aarhusbanditten skrev, for 6 timer siden:

Så til min store glæde, at Jessica var tilbage i Aarhus, og fik hurtigt reserveret den første tid hun havde.

https://annoncelight.dk/showad/220992

Jeg blev mødt af den dejlige kvinde i døren, der med det samme lod hendes dejlige venlige imødekommenhed skinne igennem. Jeg bestilte 30 min, med superfransk og tungekys, der for mig giver den bedste oplevelse. Og er der noget Jessica kan, så er det at kysse, og det som virkelig GFE, får følelsen af at være elskende, og ikke bare en der skal have hurtigt sex. 

Selve sexen, var med alt godt fra mit univers, en skøn oplevelse, med en smuk, dejlig kvinde, med super service hele vejen igennem, hvor jeg til sidst kom ud over hendes dejlige bryster. Noget særligt ved denne oplevelse var, at jeg som den første kunne mærke hun blev virkelig ægte våd (slikkede hende ret hurtigt, og det bare løb til....), så ikke noget med glidecreame i denne omgang.

Det er hende på billederne, som dog ikke gør hende ret..., men altid dejligt at blive positivt overrasket.....

Ja hun er super, jeg var ved hende sidst hun var i Århus. Og har bestilt en tid ved hende igen, glæder mig allerede.

Skrevet

Hun ser fræk ud, hvor længe tror du hun er der?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.