Hop til indhold
Rob

Div. spørgsmål fra en nybegynder (Cassiopeia Stars)

Recommended Posts

Jeg var for første gang nogensinde på besøg på Cassiopeia Stars, i går. (hos glædespige nogensinde)

Der købte jeg en halv time.

Ved nogen hvad forskellen på luksusdansk og 30 min. er ? - Må man f.eks. ikke kysse ?

Jeg var færdig efter ca. 20. min, så tiden var ikke et problem. Men hvem holder øje med tiden og bliver / hvordan man advaret hvis det begynder at knibe ??

Ved godt jeg bare kunne spørge hos dem, men er lidt genert.

Håber nogen kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rob

Luksusdansk er dansk i alle stillinger i 15-20 min.

30 min er 30 min med alt det blide(dansk,fransk,spansk,gensidigt fransk og svensk)

På cassiopeia sidder der 2 lamper og ved 30 min feks,lyser den første når der mangler 5 min,og når begge lyser er det slut.men ellers er kotymen hos de fleste andre knaldhytter at der bliver banket på døren når der mangler 5 min.

De fleste piger der kysser reklamerer med det,men det har selvfølgelig også noget med kemi at gøre.nu da du var på cassiopeia kan du på deres hjemmeside se hvad de forskellige piger tilbyder,også om de kysser,men ellers spørg endelig pigerne selv.

God fornøjelse fremover. Meget fornuftig at du valgte en af de bedre knaldhytter som din debut,men hvem besøgte du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Hej Rob

Luksusdansk er dansk i alle stillinger i 15-20 min.

30 min er 30 min med alt det blide(dansk,fransk,spansk,gensidigt fransk og svensk)

På cassiopeia sidder der 2 lamper og ved 30 min feks,lyser den første når der mangler 5 min,og når begge lyser er det slut.men ellers er kotymen hos de fleste andre knaldhytter at der bliver banket på døren når der mangler 5 min.

De fleste piger der kysser reklamerer med det,men det har selvfølgelig også noget med kemi at gøre.nu da du var på cassiopeia kan du på deres hjemmeside se hvad de forskellige piger tilbyder,også om de kysser,men ellers spørg endelig pigerne selv.

God fornøjelse fremover. Meget fornuftig at du valgte en af de bedre knaldhytter som din debut,men hvem besøgte du?

Fuldstænding ligesom et togstrækning. 2 lamper. En rød og en grøn. Hvad Ron ikke nævner er, at der også sidder en fløjte som hyler Futtttttttttt når du skal komme ;) Se det er smart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene, det er guld værd.

Jeg besøgte en der hedder Melissa. Og jeg har adrig prøvet noget ligende (nu har jeg så ikke prøvet så meget), hun var helt vildt fantastisk. Hun kysse mig til at starte med og træk mig hen i sengen... Hun var meget intens og havde øjenkontakt under hele "forløbet"

Det var vist hendes sidste vagt. Det er måske også meget godt, fordi ellers ville jeg bare vende tilbage til hende igen og igen og...

Nej, det er nok best man tager nogle forskellige, så de ikke kommer for tæt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er nok best man tager nogle forskellige, så de ikke kommer for tæt på.

Jeg synes det er fedt at vælge forskellige. Selvfølgelig kan der være nogle faste man besøger indimellem. Men ellers skal "markedet" da udforskes i stor stil. Det er altid spændende at gå ind til en ny pige. Der kan dog være skuffelser nogle gange, men det må man jo tage med... Held og lykke fremover..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...