Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har været hos Lampoo for nylig?

Er der noget spændende (dvs  god massage, fuld pakke) at komme efter  

Hvis ja, hvad hedder pigen( så jeg kan booke den rigtige)

vh  madkasse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for fjorten dage siden og hende jeg mødte havde kæmpe fødder.

Så lavede egentligt bare en høflig forespørgelse og listede af igen.

Hun spurgte ind til om jeg havde lavet en aftale med Joy. Det havde jeg ikke, så jeg ved ikke  meget. Fik en massagepris på 400kr fra hende der tog imod. Men takkede nej tak. 

Jeg er sikker på at der kan opleves fp på stedet men ikke i hvilken kvalitet det bliver.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i sidste uge og det var en meget positiv oplevelse. 

God massage og meget god indlevelse ved afslutningsøvelserne.... Et fornuftigt prisleje og en meget sød og flot kvinde, Nana tror jeg hun sagde hun hed!

jeg kan kun anbefale stedet på baggrund af den oplevelse jeg havde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en fp pakke i sidste uge med Nana vel ca. 35år, naturlige b skåls bryster, ok krop, væg til væg tæppe og rigtig dejlig massage. Hun er let til smil og fin indlevelse, men afslutningen blev lidt hektisk, da telefon blev ved med at bibbe og flere ved døren på klokken, så hun havde travlt med at gøre mig færdig... 

Der er en anden pige på adressen som så rigtig interessant ud, ved ikke om hun er til det hele, prøvede uden held at skrive mig til flere oplysninger, men tror først det sker på adressen. 

Nana snakker ok dansk, så kommunikationer er fin, vi fik dog først aftalt fp da jeg lå med bar røv på briksen og efterfølgende skiftede massage rum, så vi kunne komme i bund med mine hårdt trængte mimoser... 

1K for en 1 time, der blev kortet af med 10 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 10 timer siden:

hende jeg mødte havde kæmpe fødder

Hvor uheldig kan man bare være nogle gange :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LarsB skrev, for 6 minutter siden:

Fik en fp pakke i sidste uge med Nana vel ca. 35år, naturlige b skåls bryster, ok krop, væg til væg tæppe og rigtig dejlig massage. Hun er let til smil og fin indlevelse, men afslutningen blev lidt hektisk, da telefon blev ved med at bibbe og flere ved døren på klokken, så hun havde travlt med at gøre mig færdig... 

Der er en anden pige på adressen som så rigtig interessant ud, ved ikke om hun er til det hele, prøvede uden held at skrive mig til flere oplysninger, men tror først det sker på adressen. 

Nana snakker ok dansk, så kommunikationer er fin, vi fik dog først aftalt fp da jeg lå med bar røv på briksen og efterfølgende skiftede massage rum, så vi kunne komme i bund med mine hårdt trængte mimoser... 

1K for en 1 time, der blev kortet af med 10 min. 

Hvorfor skiftede i rum? Er der ikke stadig de to rum i venstre side ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Hvorfor skiftede i rum? Er der ikke stadig de to rum i venstre side ?

Jo jo, men briksen i det første har du vel også været med til at splitte af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LarsB skrev, for 58 minutter siden:

Jo jo, men briksen i det første har du vel også været med til at splitte af ;-)

Ha, ha. Jeg gjorde nogle voldsomme forsøg, men det er længe siden. Hvis briksen i det andet rum lugter af indtørret champagne, så er jeg skyldig - hold kæft det var sjovt :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
8000 skrev, for 13 timer siden:

Var der for fjorten dage siden og hende jeg mødte havde kæmpe fødder.

Så lavede egentligt bare en høflig forespørgelse og listede af igen.

Hun spurgte ind til om jeg havde lavet en aftale med Joy. Det havde jeg ikke, så jeg ved ikke  meget. Fik en massagepris på 400kr fra hende der tog imod. Men takkede nej tak. 

Jeg er sikker på at der kan opleves fp på stedet men ikke i hvilken kvalitet det bliver.

8000

kæmpe fødder ,  var det en mand ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 2 timer siden:

kæmpe fødder ,  var det en mand ?

Svært at sige.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...