Randersmand 337 Skrevet 2. Juni, 2019 Jeg efterlyser en GP der vil cum play Altså stikke mig til jeg kommer i munden på hende og hun lader det løbe ud over og slikker videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Classy and freaky 0 Skrevet 3. Juni, 2019 Hvad vil det sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 3. Juni, 2019 At han skyder den af i munden på dig, og du sutter videre, mens du lader spermen løbe ud af mundvigene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 960 Skrevet 3. Juni, 2019 (edited) Randersmand skrev, for 7 timer siden: Jeg efterlyser en GP der vil cum play Altså stikke mig til jeg kommer i munden på hende og hun lader det løbe ud over og slikker videre Hmmm, hvad skal hun stikke dig med. Har du selv noget med eller forventer du at GP'en selv ligger inde med spidst værktøj til formålet? Redigeret 3. Juni, 2019 af mester4u 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 337 Skrevet 3. Juni, 2019 mester4u skrev, for 4 timer siden: Hmmm, hvad skal hun stikke dig med. Har du selv noget med eller forventer du at GP'en selv ligger inde med spidst værktøj til formålet? Jeg har da selv en lille Pind med men den kan jeg ikke stikke mig selv med, men jeg kan stikke hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg