Hop til indhold

Recommended Posts

Kender en der var dernede en gang i sidste uge. Han havde bestilt en til hos Soda, men da han kom derhen havde hun ikke tid til ham da hun efter sigende fik en stamkunde på besøg. Så han måtte nøjes med den anden pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i lørdags og det var godt og lækkert. Jeg havde bedt om begge piger på en gang, og det var dælme dejligt. Så jeg synes snildt man kan anbefale folk at tage forbi :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 8 timer siden:

Jeg var der i lørdags og det var godt og lækkert. Jeg havde bedt om begge piger på en gang, og det var dælme dejligt. Så jeg synes snildt man kan anbefale folk at tage forbi :)

 

hvor er adressen på lilli og soda

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja så kan man igen gisne om hva er rigtigt, og hvad er ikke? Fuldstændig som det plejer på Eg, der oprettes en profil i ny og næ :-o

Ingen ved hvem der skriver? Alt er relativt, men vi ser og tænker forskellige, og ikke mindst, oplever forskelligt :huh:

På den anden side, vi finder vel næppe ud af, ingen skriv, tilbage til Soda mv. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...