Hop til indhold

Soda og Lilli i Risskov

Featured Replies

Skrevet

Kender en der var dernede en gang i sidste uge. Han havde bestilt en til hos Soda, men da han kom derhen havde hun ikke tid til ham da hun efter sigende fik en stamkunde på besøg. Så han måtte nøjes med den anden pige.

Skrevet

Det er jo hvad der sker.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var der i lørdags og det var godt og lækkert. Jeg havde bedt om begge piger på en gang, og det var dælme dejligt. Så jeg synes snildt man kan anbefale folk at tage forbi :)

Skrevet
HG Wells skrev, for 8 timer siden:

Jeg var der i lørdags og det var godt og lækkert. Jeg havde bedt om begge piger på en gang, og det var dælme dejligt. Så jeg synes snildt man kan anbefale folk at tage forbi :)

hvor er adressen på lilli og soda

Skrevet

Det er en sidevej til Lystrupvej. Skriv til dem for den præcise adresse. Du bliver ikke ked af det :)

Skrevet

Ja så kan man igen gisne om hva er rigtigt, og hvad er ikke? Fuldstændig som det plejer på Eg, der oprettes en profil i ny og næ :-o

Ingen ved hvem der skriver? Alt er relativt, men vi ser og tænker forskellige, og ikke mindst, oplever forskelligt :huh:

På den anden side, vi finder vel næppe ud af, ingen skriv, tilbage til Soda mv. :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.