Hop til indhold
mercutio

Bedste GP Odense?

Recommended Posts

Hvordan er jeres erfaringer med de såkaldt "grimme" piger?  Jeg må indrømme, at jeg OGSÅ  tænder på de store, tykke "grimme" piger  med briller ( ikke mindst hvis de har store babser), som sidder og varmer bænk på diskotekerne, fordi ingen gider danse med dem. Som medsendte billedserie viser, er sådan en pige mindst lige så sexhungrende som de mere omsværmede piger og kan byde på sugergod sex  og især forkæle en heldig fyr med munden  og mellem sine store babser. Helt ærligt, hun er altså skide lækker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Såkaldt grimme? Hvem er det der kalder dem grimme (udover dig), ingen herinde i hvertfald. Citationstegn eller ej...... Har du overvejet, at beskrive den type kvinde du ønsker at besøge, uden at kalde hende grim, så får du nok flere henvendelser. Ingen vil vel henvise sin favorit til en der kalder hende grim ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Madame Illona.  Det er jeg ikke enig med dig i. Jeg regnes blandt de kvinder, jeg har kendt og kender, for at være en gentleman med stor respekt for kvinder.  Bliver du stødt over, at jeg -helt realistisk-  bruger udtryk som  relationen mellem  "pris" og "ydelse".  Vi  tale om et marked, hvor GP'ere er udbydere af en (seksuel) handelsvare, og hvor mænd afsøger markedet for de bedste tilbud. Hele konceptet her på "Eroguide"  er  jo en slags markedsundersøgelse, hvor GP-kunder  vejer og vurderer  ydelseskvalitet. Ingen har vel illusionen om, at en GP udbyder "kærlighed", og at der er følelser på spil mellem de to parter i kontraktforholdet. Inden for denne kontraktramme er det en selvfølge, at man på enhver måde behandler den kvindelige sexarbejder anstændigt, med respekt og empati, ser hende som et ligeværdigt menneske med værdighed  og overholder aftaler grænser og aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 2.6.2019 at 19:00:

Såkaldt grimme? Hvem er det der kalder dem grimme (udover dig), ingen herinde i hvertfald. Citationstegn eller ej...... Har du overvejet, at beskrive den type kvinde du ønsker at besøge, uden at kalde hende grim, så får du nok flere henvendelser. Ingen vil vel henvise sin favorit til en der kalder hende grim ;) 

Kære Liv. Vi kommunikerer nok meget forskelligt. Du læser mig alt for direkte  I den verden, jeg kommer fra, er der sprogligt en hel verden til forskel, når man bruger et ord som "såkaldte"  og derudover sætter grim i  anførselstegn. Hermed signalerer jeg faktisk distance og mener IKKE det der står, men snarere det modsatte. "Såkaldte"  betyder, at NOGLE ANDRE  måske vil sige sådan   -   men når jeg skriver "såkaldte" kombineret med "grim" i anførselstegn, betyder det, at JEG er uenig og distancerer mig fra det, som  for mange er en almindelig vurdering af, hvad der er skønhed og grimhed. Jeg kan sagtens se kvaliteterne hos en stor pige som hende i billedserien  og giver da også udtryk for, at jeg egentlig finder hende tiltrækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mercutio skrev, for 11 timer siden:

Kære Liv. Vi kommunikerer nok meget forskelligt. Du læser mig alt for direkte  I den verden, jeg kommer fra, er der sprogligt en hel verden til forskel, når man bruger et ord som "såkaldte"  og derudover sætter grim i  anførselstegn. Hermed signalerer jeg faktisk distance og mener IKKE det der står, men snarere det modsatte. "Såkaldte"  betyder, at NOGLE ANDRE  måske vil sige sådan   -   men når jeg skriver "såkaldte" kombineret med "grim" i anførselstegn, betyder det, at JEG er uenig og distancerer mig fra det, som  for mange er en almindelig vurdering af, hvad der er skønhed og grimhed. Jeg kan sagtens se kvaliteterne hos en stor pige som hende i billedserien  og giver da også udtryk for, at jeg egentlig finder hende tiltrækkende.

Jeg er i det store hele enig med Liv om at det ikke var særligt pænt det du skrev. Hvordan skal vi kunne vide hvordan du/I skriver og mener i jeres verden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...