Hop til indhold
Ham den unge

Japanske Sara I Vejle.

Recommended Posts

Der har tidligere været nogle Japanske piger på besøg i Vejle men det har desværre aldrig passet godt ind i mit skema. 

Idag så jeg dog mit snit til at få besøgt Sara. 

Først og fremmest billederne er hendes, hun åbnede døren i det outfit som man kan se på billederne. Det så meget godt ud. Men så kan folket vel også godt regne ud at det ikke er en C skål hun har. Tror mere det er en stor A eller en lille B. Men de var nu meget flotte. 

Hun lagde ud med et blowjob hvor jeg måtte komme i munden på hende det tog ca. 20 så kunne jeg ikke holde længere. Jeg valgte at forlænge vores møde med en ekstra 30min så jeg også havde mulighed for at prøve lidt samleje med hende. Hun snakkede dog noget om at jeg var "too big" og hun vidste ikke om sex kunne lade sig gøre fordi hun var så lille. Men vi prøvede hun er mega stram. Desværre efter små 10min måtte vi give op fordi det var for meget for hende. Så endnu engang blev det til et blowjob med finish in mouth. 

Selvom det gør lidt ondt at sige, er jeg ikke en "stor" fyr dernede men meget gennemsnitlige. Så tror virkelig der er nogen der vil blive skuffet hvis de tror de komme efter en masse sex men hun kun er klar til et bj. Det var dog et dejligt blowjob men ikke 2000kr værd. for en time med 2 skud. 

Selve pigen er mega sexet og meget lille hele vejen over. Det som jeg vil beskrive som værende en klassisk japansk skolepige. 

gentagelsesfare? Næppe. 

- Unge

 

https://annoncelight.dk/showad/269802 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malberg skrev, for 1 minut siden:

Tak. Jeg går ud fra at GFE inkluderer kys, kæl, body2body og al pedding - er det rigtigt?

Det gjorde det for mig minus body2body mest fordi jeg ikke var i humør til det. Men syntes du skal aftale det med hende. Jeg efterspurte de ting som er vigtige for mig i en GFE oplevelse. Som jeg tidligere har skrevet i mine anmeldelser så tror jeg også det kommer meget an på kemien mellem dig og pigen. Så aftal det over mailen med Sara hvad du ønsker og få afstemt dine forventninger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et besynderligt besøg.

Var bestemt tiltrukket af fotos og anmeldelsen. Skriftlig emailkommunikation var super på udmærket engelsk. Ingen kontakt pr. tlf./sms (!?). Beskrev som det var krævet mine ønsker om GFE inkl. kys, hp, bj. Fandt hotellet uden problemer. Mødte en lille pige der virkede ret skræmt ved situationen. Hun var ikke meget for at modtage et blidt knus og ville på intet tidspunkt kysse. Hun havde store problemer med at kommunikere på engelsk om de enkleste ting. Virkede skræmt ved alt omkring sex og romantik, selv blide kærtegn. Da hun efterhånden følte sig lidt tryg accepterede hun at modtage kærtegn som en død dukke. Ville bare hele tiden i gang med bj, som hun godt kunne. Hun virkede ikke som hun kunne have opfundet den dybe tallerken, men skulle efter sigende være studerende på et fransk universitet og være en "independent girl". Jeg gik efter 20 min. og foretrak at gemme skuddet til en anden pige i byen.

Jeg drager mine egne konklusioner omkring, hvordan hun er kommet til hotellet, hvem der har hjulpet og er bagmænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hun hende på billederne? Jeg besøge en japansk pige for nogle måneder siden i Vejle, og hun var bestemt ikke hende på billedene. Jeg tror dog det er en anden, da hun ikke virkede skræmt eller noget, men kunne heller ikke forstå engelsk, så meget svært at få kommunikeret hvad man ønskede. Da jeg bad om blowjob begyndte hun at ride mig, så det blev et kikset besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...