Hop til indhold
Guest stump

Selvcensur / medbruger-censur på Eroguide?

Recommended Posts

Guest stump

Borende X har i to forskellige tråde:

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=3177

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=3191

hevet mig ind i debatter om helt andre emner, og direkte eller indirekte givet m i g skylden for at prostituerede pt ikke deltager i debatten på EroGuide.

Jeg synes ikke, at der er grund til at vi skal smadre andres emnetråde med det, som vi måtte have på hjertet, som reelt er et helt helt andet emne. Selvcensur- eller censur forsøgt gennemført af medbrugere (bestemt ikke af sidens administration- det har jeg i hvert fald ikke oplevet)

Jeg har svaret i begge tråde, men vil her gerne forsøge at diskutere, om Borende X kan have ret. Har jeg og andre jaget prostituerede væk fra EroGuide, og hvis det er rigtigt, skal vi så lade os skræmme af det eksempel, og undlade at skrive det, som vi nu brænder for, af frygt for, at den anden side af interessefeltet, de som tjener penge på os, skal blive fornærmede eller sure, og derfor holde sig væk fra debatten?

Det voksne ansvarlige liv, er også at give værtinden blomster. Men det er vel også, at være åben og ærlig, på en venlig måde.

Når man kaster med sten, debatterer, er der altid nogen som føler sig ramt. de som reelt bliver ramt, siger pudsigt nok meget ofte, at de ikke er ramt.

Det er en del af vore voskne liv, at forholde os til den slags.

Jeg mener selv, vel næppe specielt overraskende, at vi skal skrive hvad vi mener, stadig venligt og hensynsfuldt, men jeg mener også, at vi ikke skal sætte os ned og tænke: Hvad nu hvis jeg er ærlig, skræmmer jeg så nogen væk.

Hvad siger du selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Hej Stump, jeg kan ikke helt gennemskue hvad du ønsker svar på. Så jeg tolker selv - nemlig pigerns tilstedeværelse på EG

Min holdning til det er helt klar.

Vi drenge skal være her for at EG kan overleve. Pigerne kan være her.

Og hvorfor er de her? Fordi positiv synlighed her giver dem forretning. De er her ikke forde de synes vi er pisse lækre. Den er ikke længere - det er 1. års pensum på handelshøjskolen.

Hvad der kan komme ud af det, har vi set på Venuslogen. Må det aldrig ske på EG tak

Og jeg ved godt at DTH - øhhhhh undskyld Rejseværket - gerne vil sidde i rundkreds med alle pigerne. NEJ tak

:?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg enig med LL i at piger kan være her, stedet er til for kunderne.

pigerne er her for de kunderne er her, med deres penge....

måske de bare har juletravlt

Du ikke skyldt i at pigerne ikke deltager, og hvis du var, jamen så det træls for dem, ikke kunderne, forum for mænd, piger jo velkommende til at opstarte deres egen sted på netten.

synes også jeg så en begynde tildens til at "de rigtigt" meninger og holdninger+ anmeldelse at de piger som var her, fik klap var man ikke enig i nogle at pigerne ideer om god tone?holdning fik man en sviner... og det fik tildens af VL. de "gode/poplære piger og deres tilhænger jaget dem væk der ikke var enig, ikke admi, der var og er der langt til loftet og det bare super også når folk er efter RV, jamen utilfreds læs ikke hans indlæg, tydelige kan det ikke siger.

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da ked af, hvis jeg fik afsporet den anden tråd. Det undskylder jeg for.

Dernæst synes jeg vitterligt, at der er blevet kedeligt på EG uden de lyserøde indlæg. Det er der åbenbart andre end mig, der mener, for så snart en pige f.eks går på tjatten, vrimler det pludseligt med deltagere ud over den germanske fanklub.

Det er da for mig et tydeligt tegn på, at der er interesse for pigerne herinde. På det punkt er jeg ikke et hår kønnere selv. Er der møde blandt ridderne i den germanske fanklub, er det sjældent, jeg gider logge på, men er der en pige, ser det straks mere interessant ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg er da ked af, hvis jeg fik afsporet den anden tråd. Det undskylder jeg for.

Dernæst synes jeg vitterligt, at der er blevet kedeligt på EG uden de lyserøde indlæg. Det er der åbenbart andre end mig, der mener, for så snart en pige f.eks går på tjatten, vrimler det pludseligt med deltagere ud over den germanske fanklub.

Det er da for mig et tydeligt tegn på, at der er interesse for pigerne herinde. På det punkt er jeg ikke et hår kønnere selv. Er der møde blandt ridderne i den germanske fanklub, er det sjældent, jeg gider logge på, men er der en pige, ser det straks mere interessant ud.

Borende X, smart nok går du uden om trådens emne, selvcensur eller medbrugeres censur. Det synes jeg er forkert, og ærgerligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Er der møde blandt ridderne i den germanske fanklub, er det sjældent, jeg gider logge på, men er der en pige, ser det straks mere interessant ud.

Og det er prik derfor hr X. For pigerne er det her forretning. Øget indtjening ved en positiv anmeldelse eller flere skal næppe undervurderes. Ej heller skal mistet indtjening på dårlig anmeldelse.

Hele denne problematik skabte voldsomme problemer på Venuslogen. Og den vil med garanti også gøre det her på EG.

Pigerne må gerne være her, men det er altså ikke deres "ve og vel" det drejer sig om. Det drejer sig om at vi mænd sikres value for money for vores surt indtjente penge - og kan navigere udenom de dårlige oplevelser - qua diverse anmeldelser m.v.

Value for money sikres ikke gennem den rundkredsterapi DTH ......øhhhhh Rejseværket og andre herinde står for.

:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mener de lyserøde indlæg er en mangelvare, i den generalle debat. Deres input giver unægtelig trådene et bredere perspektiv, og belyser tingene fra en anden vinkel.

Desuden syntes jeg det er et frisk pust, når Gina gider deltage i en fodboldsnak på chatten.. :) Hun er iøvrigt meget kyndig.

Med den efterlyste lofthøjde, er der vel plads til os alle.. :)

Hvor meget forretning, der er for pigerne på dette board, tvivler jeg lidt på... Selvfølgelig er synlighed godt for forretningen, men taget i betragtning af hvor få aktive købere vi er herinde, så er det nok minimalt hvad indflydelse EG har på forretningen.

Jeg har ingen anelse om, hvorfor der næsten er tavshed, fra pigernes side.. :? Mon ikke "Stinnalove" tråden kunne ha' sin indflydelse... Nye kvindelige skribenter, bliver vel næppe fristet af samme tråd.

Og så er det vel en selvfølge at al cencur kommer fra Admin og resten af førerbunkeren.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lucky luke skriver:

Pigerne må gerne være her, men det er altså ikke deres "ve og vel" det drejer sig om. Det drejer sig om at vi mænd sikres value for money for vores surt indtjente penge - og kan navigere udenom de dårlige oplevelser - qua diverse anmeldelser m.v.

ligenøjagtig dette er den primære grund til jeg er på disse forums. Jeg vil mene man skal tjene 200.000 kr + i måneden, før 1000-1100 kr for 30 min er ligegyldigt. Jeg tjener ikke 200.000 kr + i måneden, så jeg søger ofte lidt anmeldelser på pigen inden besøg ;)

her kommer så problemstillingen, både ved vl, gimel og her. Der er en vis form for selvcensur/medbruger- censur herinde, når det gælder de lyserøde brugere. Dels pga pigerne og dels pga andre brugere.

Der er over 100 piger herinde. Jeg har kun set en dårlig anmeldelse på pigerne herinde. Kan det virkelig passe, at over 100 piger aldrig har en dårlig dag? aldrig har manglende kemi med kunden? eller andre ting, der gør at mødet ikke er en succes? mon dog

Her kommer en vis form for censur ind.

Du slipper almindeligvis ikk godt fra at skrive noget negativt om en pige herinde.

Husker Martins indlæg om cherie, hold da op en overhaling han fik, og beskyldt for at være en plantet anmeldelse!

i efterlysning, hvor en søgte efter piger i fredericia. En foreslog Stinnalove uden dog at have besøgt hende. Lucky luke kom til at skrive, ja ja hver sin smag.... kun det JA JA, HVER SIN SMAG. Hvilket fik organizer og en hel masse til at reagere. Lidt sjovt at administrationen reagerer indenfor få timer, når det gælder en pige herinde. Et par dage tidligere, var der en efterlysning på en buttet pige, uden at have besøgt hende, var der flere der kaldte hende fed og andre knap så pæne ting. Tråden fik lov at køre i 3 DAGE med mange indlæg, før administrationen valgte at gribe ind.

My pardon, men synes det er værre at blive kaldt fed m.m. end bare ja ja, hver sin smag ;) og hvorfor får den "slemme" version lov at køre så længe?

Dog skal det siges, der har også været et eksempel, hvor en havde hørt Sanne var begyndt at veje over 100 kg. Den klarede Sanne dog selv, på en super god måde. Høfligt og i en god tone, hvor hun hoppede på vægten, skrev hendes 70 kg. og "venligt" sagde, det kan være svært at bedømme folks vægt. Der var vist ingen, der følte sig trådt over tæerne ;)

jo jo man skal tænke på pigernes ve og vel, men de reklamerer for sig selv herinde, ergo må de betragtes som et firma. Og der får man altså nogle ting med på vejen, sådan er det bare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X, smart nok går du uden om trådens emne, selvcensur eller medbrugeres censur. Det synes jeg er forkert, og ærgerligt.

Jeg troede, mit standpunkt var klart nok: Man skal udøve selvcensur i den forstand, at man afholder sig fra bevidst at skrive noget, der kan genere andre. Men det gælder vel i alle livets forhold og ikke kun her på EG?

Er i øvrigt enig med Ludvig i, at censur af andre alene beror i førerbunkeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Jeg troede, mit standpunkt var klart nok: Man skal udøve selvcensur i den forstand, at man afholder sig fra bevidst at skrive noget, der kan genere andre. Men det gælder vel i alle livets forhold og ikke kun her på EG?

Er i øvrigt enig med Ludvig i, at censur af andre alene beror i førerbunkeren.

Og det mener du at du selv overholder hr. X? Hvis nu du skal være helt ærlig og bevidst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er plads til alle på Eroguide, også pigerne. Det er netop stedets styrke at det er et rumligt sted med højt til loftet.

Derfor skal man også acceptere hinanden selvom man har forskellige udgangspunkter.

Stump skal ikke pålægges nogen form for censur. Det kan godt være man ikke er enig med ham, ligesom der er nogle der ikke er enig med Rejse, men der er plads til dem begge og ingen af dem overtræder Eroguides regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

selvom jeg synes det kan have en lidt uheldig indflydelse på anmeldelser, synes jeg nu det er hyggeligt med de lyserøde. Både i chat, general debat m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg er da ked af, hvis jeg fik afsporet den anden tråd. Det undskylder jeg for.

Dernæst synes jeg vitterligt, at der er blevet kedeligt på EG uden de lyserøde indlæg. Det er der åbenbart andre end mig, der mener, for så snart en pige f.eks går på tjatten, vrimler det pludseligt med deltagere ud over den germanske fanklub.

Det er da for mig et tydeligt tegn på, at der er interesse for pigerne herinde. På det punkt er jeg ikke et hår kønnere selv. Er der møde blandt ridderne i den germanske fanklub, er det sjældent, jeg gider logge på, men er der en pige, ser det straks mere interessant ud.

Det er mærkeligt som du sætter det op, Borende X. Duskriver eksempelvis:

Det er der åbenbart andre end mig, der mener, for så snart en pige f.eks går på tjatten, vrimler det pludseligt med deltagere ud over den germanske fanklub.

Jeg har eksempelvis aldrig skrevet, at de prostituerede ikke burde deltage, jeg har bare skrevet min holding, uden stik i sidebenene, uden at tale ned, osv.

Hvad mener du med dine bemærkninger om den germanske fanklub. Forsøger du at skubbe dem ud af chatten? Er det sådan du mener, at vi andre skal opføre os som skribenter på EG? Skal vi lære af dig, såre med spredhagl, indirekte håne medbruge med spredhagl, osv. ?

Og der er vel ingen, mig bekendt, som har skrevet, at de ikke må eller kan være her. Ok, enkelte mener at det er et sexkundesite, men det er jo så op til dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du med dine bemærkninger om den germanske fanklub. Forsøger du at skubbe dem ud af chatten? Er det sådan du mener, at vi andre skal opføre os som skribenter på EG? Skal vi lære af dig, såre med spredhagl, indirekte håne medbruge med spredhagl, osv. ?

Jeg forsøger på ingen måde at skubbe nogen ud af noget. Det kan du heller ikke læse ud af mit indlæg. Det, jeg reelt skriver, er, at jeg kigger på, hvem der er på tjatten, før jeg logger ind. Er der nogle interessante ud over Tordenskjolds soldater, kan jeg godt finde på at logge ind. Det er der åbenbart også andre der gør. En aften, hvor f.eks Gina loggede ind, vrimlede det pludselig med deltagere i tjatten. Det viser i hvert fald for mig, hvilken betydning pigerne har herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Der er plads til alle på Eroguide, også pigerne. Det er netop stedets styrke at det er et rumligt sted med højt til loftet.

Hej Moderator

Der er vist heller ikke nogen der har sagt eller ment det modsatte. Men korriger mig hvis jeg tager fejl.

Stump rammer meget godt hovedet på sømmet med denne her:

i efterlysning, hvor en søgte efter piger i fredericia. En foreslog Stinnalove uden dog at have besøgt hende. Lucky luke kom til at skrive, ja ja hver sin smag.... kun det JA JA, HVER SIN SMAG. Hvilket fik organizer og en hel masse til at reagere. Lidt sjovt at administrationen reagerer indenfor få timer, når det gælder en pige herinde. Et par dage tidligere, var der en efterlysning på en buttet pige, uden at have besøgt hende, var der flere der kaldte hende fed og andre knap så pæne ting. Tråden fik lov at køre i 3 DAGE med mange indlæg, før administrationen valgte at gribe ind.

My pardon, men synes det er værre at blive kaldt fed m.m. end bare ja ja, hver sin smag og hvorfor får den "slemme" version lov at køre så længe?

Da jeg skrev "ja ja hver sin smag", var jeg faktisk ikke klar over at Stinna var lyserød her på EG. Nu var hun her altså, og så fik jeg høvl :D Havde hun ikke været på EG var der givet kommet en del mandehørm ud af det.

For at udrydde enhver tvivl. Jeg har intet problem med at pigerne er her. Mit problem opstår først når/hvis der laves en Venuslogen. Så har denne site nemlig inden værdi længere.

Håber og tro at admin/ejer kan og vil styre det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan har vi vist det alle x..... det er personerne i chatten der trækker ;) om det så er piger eller enkeltpersoner, er vist lidt individuelt. Lige pt, trækker RN for mit vedkommende, hvilket er klart, med forårets tur. En stor ting, for en newbie som mig ;)

Chatten er jo også god til "kemimøde" med pigerne. Ja ja det er formentlig forretning fra pigernes side, men man kan jo ligeså godt ligge pengene, ved en pige, man har lidt sympati for i forvejen ;) ligesom dine stævnemøder med Nikita (ved ikke om man må skrive darling) her er interessen jo også opstået her på Eroguide, for dit vedkommende. Det er selvfølgelig på madrasserne, hun har fået hevet dig i hus som fast kunde, det kan man alligevel ikke skrive sig fra :)

Ludvigs neglicering af eroguides indflydelse for pigerne, tror jeg ikke holder. Kan en pige, få charmet sig til 10 faste kunder herinde fra. Der kommer 1-2 gange om måneden, af 30-60 min varighed, har det virkelig meget at sige for forretningen. ja i kroner ører, vil det ligge mellem 10.000-40.000 ekstra om måneden ;) men igen, charmen skal opfølges af en god indsats på madrasserne, ellers giver det ikke alverden i længden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da ked af, hvis jeg fik afsporet den anden tråd. Det undskylder jeg for.

Dernæst synes jeg vitterligt, at der er blevet kedeligt på EG uden de lyserøde indlæg. Det er der åbenbart andre end mig, der mener, for så snart en pige f.eks går på tjatten, vrimler det pludseligt med deltagere ud over den germanske fanklub.

Det er da for mig et tydeligt tegn på, at der er interesse for pigerne herinde. På det punkt er jeg ikke et hår kønnere selv. Er der møde blandt ridderne i den germanske fanklub, er det sjældent, jeg gider logge på, men er der en pige, ser det straks mere interessant ud.

Det er sgu et tveægget sværd du hiver frem dér X. Uden den germanske fanclub, havde der altså ikke været meget liv i chatten. Hvis ikke vi logger ind, ligger chatten oftest øde hele aftenen, så måske var det op til Jer selv at gøre chatten attraktiv for pigerne, fremfor bare at sidde og lurepasse, og så bestorme chatten, så snart der er skyggen af et skørt.

Det er altså en hønen og ægget diskussion; er vores dominans af chatten årsag til el. resultat af manglende piger i chatten????

Derudover er der da ingen der forbyder dig at komme ind i chatten når vi er der, og byde ind med dine egne emner... og påvirke den retning chatten tager. Det er altså en lidt forkælet holdning at kun ville deltage, hvis du får din yndlingsret serveret - hvad med selv at komme til gryderne? De piger der stadig er aktive har tydeligvis ingen problemer med at deltage når "de germanske horder" hærger i chatten... og så kommer I andre rendende, for at fordufte i hobetal, så snart pigerne logger ud.

Så det korte budskab er: Folk må selv gøre noget for at gøre chatten aktiv... vi er altså ikke ansat til at "groome" chatten, så den er attraktiv for Jer andre... I må sgu selv komme lidt ind i kampen.

En gang imellem skulle man tro at det her var et datingsite, hvor hanhundene står i kø for at lefle for pigerne. Jeg er en sjælden gang enig med LL - pigernes tilstedeværelse skal ikke diktere hvad der må skrives og om hvem... det må være Administrationens opgave.

Hvis I ønsker VL-tilstande herinde - hvor enkelte piger og deres hellige krigere, sætter dagsordenen - kan I jo bare vende tilbage til VL, og spare hele EG´s deroute. Endvidere synes jeg at signalet fra ledelsen har været ganske tydelig.

Jeg synes at pigerne har været et aktiv for Eroguide - både i forum og chatten, men jeg mener ikke at det bør gøre os alle til en flok savlende hundehvalpe, som i højere og højere grad blot søger pigernes hengivenhed. Det er muligt at mange af brugerne herinde har faste piger/ favorit piger, som de er loyale overfor... i nogle tilfælde muligvis endda er forelskede i, og som de går i felten for i et forsøg på at stå bedre i pigens øjne. det er sådan set både fair nok og helt forståeligt. Men at det skal diktere vores andres adfærd, og give særbehandling til disse piger er da helt væk.... Ja, du må have mig undskyldt, så opererer man altså i en alternativ virkelighed :shock:

Jeg savner stadig svar på hvorfor pigerne er forduftet... er der sket noget meget slemt - eller er de bare blevet fornærmede, over småting som jeg end ikke har ændset???

Derudover, er der da kommet nye piger til i chatten, efter "de gamle" forlod skuden... så det er da ikke rigtig, at der ikke længere er "lyserødt" input. At det så måske ikke længere er dine (og muligvis andres) yndlingspiger der pt. er aktive... nå ja - det er vel ikke vores andres problem. Så må du jo kontakte de piger du savner, og være med til at gøre det attraktivt for dem at deltage... fremfor at sidde og pege fingre af os andre...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu et tveægget sværd du hiver frem dér X. Uden den germanske fanclub, havde der altså ikke været meget liv i chatten. Hvis ikke vi logger ind, ligger chatten oftest øde hele aftenen, så måske var det op til Jer selv at gøre chatten attraktiv for pigerne, fremfor bare at sidde og lurepasse, og så bestorme chatten, så snart der er skyggen af et skørt.

Det er altså en hønen og ægget diskussion; er vores dominans af chatten årsag til el. resultat af manglende piger i chatten????

Derudover er der da ingen der forbyder dig at komme ind i chatten når vi er der, og byde ind med dine egne emner... og påvirke den retning chatten tager. Det er altså en lidt forkælet holdning at kun ville deltage, hvis du får din yndlingsret serveret - hvad med selv at komme til gryderne? De piger der stadig er aktive har tydeligvis ingen problemer med at deltage når "de germanske horder" hærger i chatten... og så kommer I andre rendende, for at fordufte i hobetal, så snart pigerne logger ud.

Så det korte budskab er: Folk må selv gøre noget for at gøre chatten aktiv... vi er altså ikke ansat til at "groome" chatten, så den er attraktiv for Jer andre... I må sgu selv komme lidt ind i kampen.

En gang imellem skulle man tro at det her var et datingsite, hvor hanhundene står i kø for at lefle for pigerne. Jeg er en sjælden gang enig med LL - pigernes tilstedeværelse skal ikke diktere hvad der må skrives og om hvem... det må være Administrationens opgave.

Hvis I ønsker VL-tilstande herinde - hvor enkelte piger og deres hellige krigere, sætter dagsordenen - kan I jo bare vende tilbage til VL, og spare hele EG´s deroute. Endvidere synes jeg at signalet fra ledelsen har været ganske tydelig.

Jeg synes at pigerne har været et aktiv for Eroguide - både i forum og chatten, men jeg mener ikke at det bør gøre os alle til en flok savlende hundehvalpe, som i højere og højere grad blot søger pigernes hengivenhed. Det er muligt at mange af brugerne herinde har faste piger/ favorit piger, som de er loyale overfor... i nogle tilfælde muligvis endda er forelskede i, og som de går i felten for i et forsøg på at stå bedre i pigens øjne. det er sådan set både fair nok og helt forståeligt. Men at det skal diktere vores andres adfærd, og give særbehandling til disse piger er da helt væk.... Ja, du må have mig undskyldt, så opererer man altså i en alternativ virkelighed :shock:

Jeg savner stadig svar på hvorfor pigerne er forduftet... er der sket noget meget slemt - eller er de bare blevet fornærmede, over småting som jeg end ikke har ændset???

Derudover, er der da kommet nye piger til i chatten, efter "de gamle" forlod skuden... så det er da ikke rigtig, at der ikke længere er "lyserødt" input. At det så måske ikke længere er dine (og muligvis andres) yndlingspiger der pt. er aktive... nå ja - det er vel ikke vores andres problem. Så må du jo kontakte de piger du savner, og være med til at gøre det attraktivt for dem at deltage... fremfor at sidde og pege fingre af os andre...

Vel talt Montezi, lige mine ord - så ka´de lære det, ka´de. I stedet for at være tøsefornærmet, kald dog en skovl for en skovl og kom til sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er såmænd ikke for at trække fronter op - jeg er sædvanligvis på ganske god fod med Borende X, men derfor behøver vi jo ikke være enige.

Jeg synes blot ikke at det er fair at give "germanerne" skylden for hverken at pigerne er forsvundet, eller at chatten ikke er spændende nok. Folk må selv gøre noget aktivt for tingene udvikler sig i den retning de ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel talt Montezi :!:

Som altid en nøgtern analyse fra dig, der ikke er farvet et tilhørsforhold til nogen af fløjene, men som klart og skarpt skærer ind til kernen i problemstillingen.

Hvis man har valgt side i kraft af et selv valgt særligt tilknytnings forhold til pige og sted, kan det skygge for klarsynet.

Husk vi er og bliver et nr i rækken for pigerne når vi kommer og når vi går, hvilket ikke udelukker at vi kan være særligt værdsat frem for andre, også for andet en kun ussel mammon, men behold helst stadig fødderne solidt plantet i den mindre romantiske virkelighed.

Ville skam gerne selv kende en pige særligt godt, men det rækker mit forbrug simpelt ikke til, og Montezi er her som så ofte før den lidenskabsløse iagtager, hvis ord det altid er klogt at lægge sig på sinde, når trangen til at give købesex et indhold som præmissen for samme simpelthen ikke kan bære - måske undtagen helt undtagelsesvist.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derudover er der da ingen der forbyder dig at komme ind i chatten når vi er der, og byde ind med dine egne emner... og påvirke den retning chatten tager. Det er altså en lidt forkælet holdning at kun ville deltage, hvis du får din yndlingsret serveret - hvad med selv at komme til gryderne? De piger der stadig er aktive har tydeligvis ingen problemer med at deltage når "de germanske horder" hærger i chatten... og så kommer I andre rendende, for at fordufte i hobetal, så snart pigerne logger ud.

Så det korte budskab er: Folk må selv gøre noget for at gøre chatten aktiv... vi er altså ikke ansat til at "groome" chatten, så den er attraktiv for Jer andre... I må sgu selv komme lidt ind i kampen.

Tak for dit indlæg Monz.

Nej, jeg frygter skam ikke den germanske fanklub, og vi to har da også haft meningsudvekslinger derinde. Sagen er blot, at tjatten ikke interesserer mig så voldsomt meget som kommunikationsmiddel. Jeg kommer der sjældent, fordi den kan være en tidsrøver, og fordi jeg kan have svært ved at følge med, når der er alt for mange, der "taler" frem og tilbage. Du har garanteret lagt mærke til, at jeg af og til logger ind, er derinde lidt, for så at skrive, at "jeg går længere ned i menuerne og ser, hvad der er der". Andet ligger der såmænd ikke i det.

Og jeg forstår udmærket godt, at Liderligfyr opsøger tjatten, når han skal med på en tur arrangeret af Netværket, og den tur har jeg ingen interesse i. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg Monz.

Nej, jeg frygter skam ikke den germanske fanklub, og vi to har da også haft meningsudvekslinger derinde. Sagen er blot, at tjatten ikke interesserer mig så voldsomt meget som kommunikationsmiddel. Jeg kommer der sjældent, fordi den kan være en tidsrøver, og fordi jeg kan have svært ved at følge med, når der er alt for mange, der "taler" frem og tilbage. Du har garanteret lagt mærke til, at jeg af og til logger ind, er derinde lidt, for så at skrive, at "jeg går længere ned i menuerne og ser, hvad der er der". Andet ligger der såmænd ikke i det.

Og jeg forstår udmærket godt, at Liderligfyr opsøger tjatten, når han skal med på en tur arrangeret af Netværket, og den tur har jeg ingen interesse i. :D:D

Jamen i lige måde X - jeg ser absolut heller ikke at vi to står i noget generelt modsætningsforhold - men som sagt kan vi jo ikke alle være enige om alt.

Jeg synes at det står folk frit for at bruge chatten som de ønsker, og præge den i dén retning de mener tjener bedst. Men på mig lød det som om du kun gider chatte hvis der er piger, og så er min pointe blot; at der kommer altså ingen piger til en død chat. Så hvis man vil have piger i chatten må man selv gøre noget for at tiltrække dem.

Derudover kan jeg altså undres over at du vælger Eroguides chat, hvis du kun ønsker at chatte med kvindeligt islæt - hvorfor så ikke vælge et chatforum, hvor pigerne er mere naturligt og antalmæssigt repræsenteret? Dette er trods alt et meget mandsdomineret forum, så det er vel ret oplagt at pigerne er i markant undertal.

Der er også rigtig mange, som logger på chatten, siger "hej" - måske lige et "her sker ikke meget", og logger så ud efter 1 min. :? Dét skaber jo heller ikke en attraktiv chat, som poigerne kunne være interesserede i at deltage i. Der er også en del som småfornærmet bemærker at aftenens emner er kedelige, men ikke selv byder ind med noget.... Jamen så kom dog ind i kampen!!!

Vi (gengangere i chatten) kan altså chatte med alle, og alle er mere end velkomne... men hvis ikke folk byder ind med noget selv, er det vel ikke mærkeligt at vi ofte snakker om de ting der (i fællesskab) interesserer os.

Men jeg så da meget gerne at flere deltog... også aktivt med at få nuanceret emnerne. Men hvis ikke chatforums lige er dit favorit-format, så fair nok... men derfor håber jeg da alligevel at du kigger ind fra tid til anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er såmænd ikke for at trække fronter op - jeg er sædvanligvis på ganske god fod med Borende X, men derfor behøver vi jo ikke være enige.

Jeg synes blot ikke at det er fair at give "germanerne" skylden for hverken at pigerne er forsvundet, eller at chatten ikke er spændende nok. Folk må selv gøre noget aktivt for tingene udvikler sig i den retning de ønsker.

Ja, så nåede jeg herned i strengen. Jeg mener skam også at være på god fod med dig, Monz, og jeg har kun oplevet fordragelighed fra din side, men det skulle da være mærkeligt, om vi har et fælles syn på alt.

Jeg kan imidlertid ikke se, at jeg nogetsteds giver "germanerne" skylden for, at der er så få piger på tjatten.

Jeg konstaterer blot nøgternt, at der ofte er et sammenfald af de samme 3-5 personer på tjatten, og de personer skal da soleklart have lov til at være der. Det er bare ikke sikkert, at jeg logger ind.

Jeg konstaterer ligeledes nøgternt, at hvis der er en pige, der logger ind, så stiger antallet af "indloggere" straks dramatisk – ja, jeg kan sgu' da også være nysgerrig efter at se, om jeg går glip af noget. Jeg loggede f.eks ofte ind, når Stinnalove gik i æteren, idet jeg fandt ud af, at hun som regel havde noget fornuftigt at sige og var i stand til elegant at tæmme den værste testosteron derinde.

Det var et ikke ringe underholdningselement i det.

Det er såmænd dette, jeg prøver at fremføre, og jeg skal beklage, hvis det ikke er fremgået tydeligt nok. Jeg har skam intet imod "germanerne" på tjatten, og jeg har selv nære relationer til Germania.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen i lige måde X - jeg ser absolut heller ikke at vi to står i noget generelt modsætningsforhold - men som sagt kan vi jo ikke alle være enige om alt.

Jeg synes at det står folk frit for at bruge chatten som de ønsker, og præge den i dén retning de mener tjener bedst. Men på mig lød det som om du kun gider chatte hvis der er piger, og så er min pointe blot; at der kommer altså ingen piger til en død chat. Så hvis man vil have piger i chatten må man selv gøre noget for at tiltrække dem.

Derudover kan jeg altså undres over at du vælger Eroguides chat, hvis du kun ønsker at chatte med kvindeligt islæt - hvorfor så ikke vælge et chatforum, hvor pigerne er mere naturligt og antalmæssigt repræsenteret? Dette er trods alt et meget mandsdomineret forum, så det er vel ret oplagt at pigerne er i markant undertal.

Der er også rigtig mange, som logger på chatten, siger "hej" - måske lige et "her sker ikke meget", og logger så ud efter 1 min. :? Dét skaber jo heller ikke en attraktiv chat, som poigerne kunne være interesserede i at deltage i. Der er også en del som småfornærmet bemærker at aftenens emner er kedelige, men ikke selv byder ind med noget.... Jamen så kom dog ind i kampen!!!

Vi (gengangere i chatten) kan altså chatte med alle, og alle er mere end velkomne... men hvis ikke folk byder ind med noget selv, er det vel ikke mærkeligt at vi ofte snakker om de ting der (i fællesskab) interesserer os.

Men jeg så da meget gerne at flere deltog... også aktivt med at få nuanceret emnerne. Men hvis ikke chatforums lige er dit favorit-format, så fair nok... men derfor håber jeg da alligevel at du kigger ind fra tid til anden.

Ja, jeg kan nu se, at vore indlæg begynder at krydse hinanden, så for ikke at forvirre, går jeg ikke dybere ind i dette indlæg. Jeg har ikke definitivt fraskrevet mig muligheden for "at kigge ind". Misforstå mig ikke: Det er ikke alt på tjatten, der er negativt. Jeg prioriterer blot anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...