Iceking 16 Skrevet 2. Juni, 2019 Denne kvinde prøver at få forudbetaling og nægter du, sviner hun dig til og truer dig med offentlig krænkelse af dig... der er iforvejen en lignende anmeldelse herinde af hende... så hold jer væk. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovecolor 5 Skrevet 2. Juni, 2019 (edited) Ok Redigeret 2. Juni, 2019 af Lovecolor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1566 Skrevet 2. Juni, 2019 Iceking skrev, for 1 time siden: Denne kvinde prøver at få forudbetaling og nægter du, sviner hun dig til og truer dig med offentlig krænkelse af dig... Så har du vel meldt "hende" til politiet, så "hun" ikke udsætter andre for det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 5. Juni, 2019 Landsbytossen skrev, den 2.6.2019 at 09:37: Så har du vel meldt "hende" til politiet, så "hun" ikke udsætter andre for det? Hvad er din pointe? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1566 Skrevet 5. Juni, 2019 Havemand skrev, for 2 timer siden: Hvad er din pointe? Jeg tænker, at den er ganske tydelig, men jeg skal den gerne ud: "Så "hun" ikke udsætter andre for det" = så andre ikke bliver snydt. Og med "hun" mener jeg, at det ligeså godt kan være en fyr, der sidder og scorer nemme penge. Giver det bedre mening nu? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 5. Juni, 2019 Landsbytossen skrev, 1 time siden: Jeg tænker, at den er ganske tydelig, men jeg skal den gerne ud: "Så "hun" ikke udsætter andre for det" = så andre ikke bliver snydt. Og med "hun" mener jeg, at det ligeså godt kan være en fyr, der sidder og scorer nemme penge. Giver det bedre mening nu? Absolut - og det gjorde det faktisk også første gang. Ville du selv gøre det? Måske ville du...men ville du også hvis du er en gift mand? Min pointe er, at det er utroligt let at slynge en "så har du vel meldt hende" bemærkning ud, men at der meget vel kan være tusinde årsager ti, hvis TS ikke har gjort det. Sjovt nok ønsker de færreste herinde særligt meget offentlighed om denne hobby. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1566 Skrevet 5. Juni, 2019 (edited) Havemand skrev, for 55 minutter siden: Absolut - og det gjorde det faktisk også første gang. Ville du selv gøre det? Måske ville du...men ville du også hvis du er en gift mand? Min pointe er, at det er utroligt let at slynge en "så har du vel meldt hende" bemærkning ud, men at der meget vel kan være tusinde årsager ti, hvis TS ikke har gjort det. Sjovt nok ønsker de færreste herinde særligt meget offentlighed om denne hobby. Dejligt, at du forstod mig. Så er jeg da ikke helt handicappet til at forklare mig. Om jeg ville gøre det? Absolut, kan jeg ikke stå op for mine handlinger, er jeg intet værd som mand, så det er en principsag (og jeg taler ud fra mine egne værdinormer. Jeg er helt klar over, at andre kan have en anden opfattelse og/eller definition end mig på området). Dog skal det ikke forstås som, at jeg tror, at poltiet gør noget ved det. De er sikkert fuldkommen ligeglade, men melder man det ikke, har det i hvert fald ingen konsekvenser for vedkommende. Redigeret 5. Juni, 2019 af Landsbytossen 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aa123 7 Skrevet 10. Juni, 2019 Hej, jeg har haft snakket med hende men så anmeldelserne, så jeg sprang fra. hun mener så hun vil offentliggøre mig socialt i mit område. er det sket for dig/jer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 10. Juni, 2019 Er der evt nogle der har link til hendes annoncer så man kan se hvem der snakkes om (ja jeg ved godt jeg kan google det,men god stil at velægge link synes jeg) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1980kkt 12 Skrevet 10. Juni, 2019 Er der nogen der har mødt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2019 Jeg tvivler på på kommer så langt for du bliver plukket undervejs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HoppeHans 0 Skrevet 10. Juni, 2019 Hun har skrevet til mig et par gange på Snapchat. Senest i dag, hvor jeg svarrede hende. Da jeg ikke kunne mødes i dag, foreslog hun i morgen. Ret offensivt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FyrFraHerning 6 Skrevet 11. Juni, 2019 gentager lige et spørgsmål, som en anden har stillet uden at få svar. Er der nogen, der reelt har mødt hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 101 Skrevet 27. Juni, 2019 Har haft lavet en aftale med hende. 3 timer før, beder hun om 50% af pengene på MobilePay. Det afviser jeg. Så beder hun om et foto med ansigt. Det siger jeg nej til, og bliver svinet til. Hun fortæller at hun ved hvem jeg er, og vil fortælle det til min kone, hvis jeg ikke betaler 1000 kr på MobilePay. Nu er jeg ikke gift, tog det helt roligt. Siger alt om det er fake 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 101 Skrevet 2. Juli, 2019 Har lige set på hendes snap, at hun giver 30% rabat hvis man betaler forud. Lugter LANGT væk af svindel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Battlecat 0 Skrevet 13. Juli, 2019 Er der ingen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 14. Juli, 2019 Iceking skrev, den 2.6.2019 at 07:46: Denne kvinde prøver at få forudbetaling og nægter du, sviner hun dig til og truer dig med offentlig krænkelse af dig... der er iforvejen en lignende anmeldelse herinde af hende... så hold jer væk. Er det hende her ? https://annoncelight.dk/showad/272426 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 18. Juli, 2019 youngatheart skrev, den 14.7.2019 at 14:13: Er det hende her ? https://annoncelight.dk/showad/272426 Er der nogen der ved om det er hende her der snakkes om ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mbjk 0 Skrevet 31. Juli, 2019 Hej! Jeg har desværre været naiv nok til at forudbetale, hun kom selvfølgelig aldrig. Jeg tilgengæld hendes billeder på Instagram som enten er stjålet ellers er det hende. Maya Sophie Segerlund hold jer fra hende. /M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daking 1 Skrevet 7. Februar, 2020 Hun truer med at sende sin "vagt" og at hun arbejder for bandidos vejle. Og vil ydmyge mig offentligt i mit område. lidt mærkeligt. Samtidig ville hun have 1000 kr for ikke at gøre det... så ja. Hold jer langt væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daking 1 Skrevet 7. Februar, 2020 (edited) Har self blokeret hende med det samme Redigeret 7. Februar, 2020 af Daking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 7. Februar, 2020 (edited) Veripigen (om) igen? Redigeret 7. Februar, 2020 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg