Hop til indhold
Guest 77scut

Meena ♥️ Anna hot thai girl in Odense ...call +4550297794

Recommended Posts

Guest 77scut

Har netop besøgt Meena igen og jeg er ikke skufet, men skal dog siges at hun er glad hvis man skriver en andmeldelse her, efter jeg sagde at jeg skrev her fik massagedelen et kæmpe løft,endte op med næsten 1,5 time for en times pris, jeg håber at jeg når at komme igen, hun er en sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
77scut skrev, for 6 timer siden:

Har netop besøgt Meena igen og jeg er ikke skufet, men skal dog siges at hun er glad hvis man skriver en andmeldelse her, efter jeg sagde at jeg skrev her fik massagedelen et kæmpe løft,endte op med næsten 1,5 time for en times pris, jeg håber at jeg når at komme igen, hun er en sød pige.

Skylder du hende så ikke en anmeldelse?
Synes for øvrigt det er utrolig dårlig stil at fortælle at man vil skrive en anmeldelse INDEN man er færdig og er på vej ud. Hendes ydelse kan meget vel blive en del farvet af at hun ved der er en anmeldelse i vente.
Desuden er det en god idé at krydre "anmeldelsen" med et link til den der skrives om.

God søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra bilederne at dømme har jeg fået massage af Meena før. Jeg kan desværre ikke huske hvad hun hed dengang. Massagen var ikke specielt god, men dog med en del pirring, hvorimod hendes handjob var fantastisk godt.

Hvor ligger stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 77scut

Hendes massage blev bedre da jeg sagde at jeg skrev her, kik under efterlysninger, så vil I se at jeg har skrevet om hende før, dog som kun som på svar på min egen efterspørgelse, og der af kunne jeg fortælle hende at jeg havde skrevet om hende før så back off! og undskyld for det manglende link.https://annoncelight.dk/showad/275529

Til den Lange, hun har været I Odense før og under et andet navn, men som jeg skrev I min første anmendelse af hende var der meget at drømme om, men det ændrede sig da jeg viste hende førnævnte txt, og derfor endte det op I 1,5 times underhold hvor massagen faktisk fik et kæmpe løft.

Og her er anmeldelsen:

Blev budt velkommen og fulgt op på arbejdsværelset, her blev jeg spurgt om hvad jeg ville have, jeg ville have en time fp, jeg fik en pris som jeg syndes var ok, derefter blev jeg henvist til badet, derefter startede hun på hendes massage, den knap så gode, så jeg spurgte ind til hendes kendskab til massagedelen og hun havde lært at give massage, hvilket hun viste efterfølgende, var dog også efter at jeg havde vist hende min TIDLIGER anmeldelse af hende, Da massagen var slut skulle vi vidre til det sjove, der , syntes jeg, at hun levere, måske ikke de dybeste tunge kys, men kan måske hænge sammen med min egen mundhygieine? Men ellers var der ikke noget at klage over og jeg står ved min først anmeldelse af hende, NOK DEN BEDSTE THAI GFE jeg har fået I DK af en GP, men måske kommer det an på personen?

 

 

 

Redigeret af 77scut

Del dette indlæg


Link til indlæg
77scut skrev, for 17 timer siden:

var dog også efter at jeg havde vist hende min TIDLIGER anmeldelse af hende

Tidligere eller kommende anmeldelse er i min verden ret ligegyldig. Fakta er at du fik en bedre massage efter du begyndte at tale om anmeldelse her. Med andre ord er det du beskriver ikke nødvendigvis det man skal forvente hvis man besøger hende. Dermed ikke sagt at man ikke selv kan få en god behandling af hende. Pointen er bare at man ikke skal tale om anmeldelse mens betjeningen står på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...