Hop til indhold

Nyholms Allé 28, Rødovre

Featured Replies

Skrevet
BadbiBoy87 skrev, for 12 timer siden:

Hvad sker der på den adresse?

Kan få rettet buler :D

Skrevet
Papicito24 skrev, for 13 timer siden:

Nogen som har oplevet, set udvalget på adressen? 

Et link ville gavne

Skrevet
warmgun skrev, for 1 time siden:

Et link ville gavne

Hvis der var et link, så var spørgsmålet vel irrelevant?

Skrevet

der har også været gang in nr 26 

Skrevet

Tænk..

En hel bordelgade..?

Skrevet
ppd skrev, for 15 minutter siden:

Tænk..

En hel bordelgade..?

Nej småindustri, og et par autoværksteder af tvivlsom karakter (der er mange muhammedanere) for enden af vejen er der en døgnpension der i folkemunde blev kaldt “prøven” og en byggelegeplads, 30 A er en kælder i en gammel industribygning, hele kvarteret er trøstesløst, tror inden for 15 år er lortet revet ned og nybyggeri er etableret, ligesom på den nærliggende irma grund..

Skrevet

Hvis det i virkeligheden var 30a "Sexysecret", der blev spurgt til, er spørgsmålet relevant, for deres vagtplan er tyndere og tyndere. Nogen skrev vist også et sted, at de snart lukker ned. 

Af de tilbageværende har jeg kun mødt Christina, som jeg bestemt kan anbefale, men som også har vagter hos Valbypigerne (og Hvidovrepigerne?) hvilket er nærmere for mig. Christina er sød, fræk og imødekommende og har en dejlig "meaty" fisse. Hun er ikke en ung sild, men er faktisk mere attraktiv end man får indtryk af på de grimme billeder hun har valgt at bruge i annoncerne.

Redigeret af ekek

Skrevet
ekek skrev, for 2 timer siden:

Af de tilbageværende har jeg kun mødt Christina, som jeg bestemt kan anbefale, men som også har vagter hos Valbypigerne (og Hvidovrepigerne?) hvilket er nærmere for mig. Christina er sød, fræk og imødekommende og har en dejlig "meaty" fisse

Er det ikke snarere en me-too fisse?

Med venlig hilsen

:shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.