Hop til indhold

Recommended Posts

warmgun skrev, for 1 time siden:

Et link ville gavne

Hvis der var et link, så var spørgsmålet vel irrelevant?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
ppd skrev, for 15 minutter siden:

Tænk..

En hel bordelgade..?

Nej småindustri, og et par autoværksteder af tvivlsom karakter (der er mange muhammedanere) for enden af vejen er der en døgnpension der i folkemunde blev kaldt “prøven” og en byggelegeplads, 30 A er en kælder i en gammel industribygning, hele kvarteret er trøstesløst, tror inden for 15 år er lortet revet ned og nybyggeri er etableret, ligesom på den nærliggende irma grund..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det i virkeligheden var 30a "Sexysecret", der blev spurgt til, er spørgsmålet relevant, for deres vagtplan er tyndere og tyndere. Nogen skrev vist også et sted, at de snart lukker ned. 

Af de tilbageværende har jeg kun mødt Christina, som jeg bestemt kan anbefale, men som også har vagter hos Valbypigerne (og Hvidovrepigerne?) hvilket er nærmere for mig. Christina er sød, fræk og imødekommende og har en dejlig "meaty" fisse. Hun er ikke en ung sild, men er faktisk mere attraktiv end man får indtryk af på de grimme billeder hun har valgt at bruge i annoncerne.

Redigeret af ekek

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, for 2 timer siden:

Af de tilbageværende har jeg kun mødt Christina, som jeg bestemt kan anbefale, men som også har vagter hos Valbypigerne (og Hvidovrepigerne?) hvilket er nærmere for mig. Christina er sød, fræk og imødekommende og har en dejlig "meaty" fisse

Er det ikke snarere en me-too fisse?

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...