Papicito24 0 Skrevet 1. Juni, 2019 Nogen som har oplevet, set udvalget på adressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 1. Juni, 2019 Hvad sker der på den adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 2. Juni, 2019 BadbiBoy87 skrev, for 12 timer siden: Hvad sker der på den adresse? Kan få rettet buler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 2. Juni, 2019 Papicito24 skrev, for 13 timer siden: Nogen som har oplevet, set udvalget på adressen? Et link ville gavne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 2. Juni, 2019 butterfly skrev, 1 time siden: Kan få rettet buler Fedt så kan jeg få rettet den bule konen har lavet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 2. Juni, 2019 warmgun skrev, for 1 time siden: Et link ville gavne Hvis der var et link, så var spørgsmålet vel irrelevant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Juni, 2019 http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/pigerne Det var sjovest da Laura og Malua var dér... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 2. Juni, 2019 ppd skrev, for 18 minutter siden: http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/pigerne Det var sjovest da Laura og Malua var dér... Det er så ikke nr. 28, men nr. 30A... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kko 42 Skrevet 2. Juni, 2019 der har også været gang in nr 26 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Juni, 2019 Tænk.. En hel bordelgade..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. Juni, 2019 ppd skrev, for 15 minutter siden: Tænk.. En hel bordelgade..? Nej småindustri, og et par autoværksteder af tvivlsom karakter (der er mange muhammedanere) for enden af vejen er der en døgnpension der i folkemunde blev kaldt “prøven” og en byggelegeplads, 30 A er en kælder i en gammel industribygning, hele kvarteret er trøstesløst, tror inden for 15 år er lortet revet ned og nybyggeri er etableret, ligesom på den nærliggende irma grund.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 228 Skrevet 3. Juni, 2019 (edited) Hvis det i virkeligheden var 30a "Sexysecret", der blev spurgt til, er spørgsmålet relevant, for deres vagtplan er tyndere og tyndere. Nogen skrev vist også et sted, at de snart lukker ned. Af de tilbageværende har jeg kun mødt Christina, som jeg bestemt kan anbefale, men som også har vagter hos Valbypigerne (og Hvidovrepigerne?) hvilket er nærmere for mig. Christina er sød, fræk og imødekommende og har en dejlig "meaty" fisse. Hun er ikke en ung sild, men er faktisk mere attraktiv end man får indtryk af på de grimme billeder hun har valgt at bruge i annoncerne. Redigeret 3. Juni, 2019 af ekek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 3. Juni, 2019 ekek skrev, for 2 timer siden: Af de tilbageværende har jeg kun mødt Christina, som jeg bestemt kan anbefale, men som også har vagter hos Valbypigerne (og Hvidovrepigerne?) hvilket er nærmere for mig. Christina er sød, fræk og imødekommende og har en dejlig "meaty" fisse. Er det ikke snarere en me-too fisse? Med venlig hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg