Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at være blevet varskoet om at isabella endnu engang var i Aalborg af @marcellino‘s forespørgsel her på eroguide gik der ikke lang tid før jeg var ude af døren til et aftalt møde med hende.

Jeg har før skrevet en anmeldelse af Isabella og kan stort set genkende alt jeg skrev sidst om hende, stadig samme søde petit pige med et glimt i øjet og rent fysisk er der ikke sket meget siden jeg var forbi i november, stadig lige lille og blød :)

Hun taler stadig meget lidt engelsk og stedet ligner sig selv, rent og pænt med gode bad muligheder, og en meget lidt diskret indgang.

sted 9/10

pigen 9/10

akten 7/10

selv om det piner mig at i indrømme var selve akten ikke helt på højde med sidst jeg besøgte hende, stadig god til det hun laver og forstår at holde en til ilden men desværre virkede hun lidt træt idag. På den gode side er hun blevet endnu bedre til at give superfransk.

Gentagelses fare er meget stor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...